Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- ned_gm28
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 914
 - Регистриран на: 18.06.2008
 - Местоположение: Габрово
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E39 520 I Touring
 - Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
 
Явно има разлики между различните модификации,щото по схемите които имам,не пишат на кои пинове е въпросната лампа "CHECK ENGINE" - единият извод на лампата-към предпазител №10,а другият към 8-ми пин на DME.Това се дава за серия 318.
			
		- mihal
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1318
 - Регистриран на: 11.04.2008
 - Местоположение: Варна
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 520i touring 2001/9
 
ned_gm28 написа:Явно има разлики между различните модификации,щото по схемите които имам,не пишат на кои пинове е въпросната лампа "CHECK ENGINE" - единият извод на лампата-към предпазител №10,а другият към 8-ми пин на DME.Това се дава за серия 318.

- стан
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2402
 - Регистриран на: 2.09.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: '94 Opel Corsa B
 
С тия кабели да висят отзад със сигурност не е по-добре, явно в крайна сметка ще се наложи да си сваля таблото и да видя за какво става въпрос лично... евентуално като го направя ще пиша
			
		- ned_gm28
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 914
 - Регистриран на: 18.06.2008
 - Местоположение: Габрово
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E39 520 I Touring
 - Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
 
Ами,к`во да ви кажа......добре,че реших да тръгна от таблото!Извадих го(без да свалям волана) 
  и  
 Мястото на въпросната лампа и при мен е затъмено без никакъв надпис. 
 Малко по-в ляво има друга лампа,на която пише само "CHECK".Нейните изводи излизат на синята букса.Единият на пин 26,а другият на 11 и 19.Да,обаче от контактната площадка на лампата към тези два пина,ми дава 20 ома!Между тях-също и то и в двете посоки!Някой знае ли тая лампа за какво е,щото в тоя "manual", дето го имам точно нея не я пишат ясно и точно.С една подточка са описали повечето лампи,а "CHECK ENGINE" липсва! 
			
		
Лампата CHECK е за check control-a на борд компютрите. Светва когато ти изгори някоя крушка (по фарове,стопове) и т.н. (т.е. тази лампа работи само когато имаш чек контрол, което е доста различно от check engine).
Следя темата с интерес, темата е в полезни като гледам, дайте да задаваме по-малко странични въпроси (нямам предвид този последния).
			
		Следя темата с интерес, темата е в полезни като гледам, дайте да задаваме по-малко странични въпроси (нямам предвид този последния).
- mitrax
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 902
 - Регистриран на: 26.10.2008
 - Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
 - Пол: Мъж
 - Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
 - Мечтае да кара: ///M
 
схемата която съм дал е  92-97 except ti , демек без компакт . До сега по тея схеми което съм звънял не е било с грешека .
			
- stambo_81dg
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2570
 - Регистриран на: 17.09.2003
 - Местоположение: Димитровград / London
 - Кара: Х5
 
и ся аз имам такава ламба, къде трябва да ми изписва грешките  
 
пробвах с 5 пъти педала на газта нищо не стана, освен ако не изписва нещо на големия борд щото не ми бачка
			
		пробвах с 5 пъти педала на газта нищо не стана, освен ако не изписва нещо на големия борд щото не ми бачка
- nakoone
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1237
 - Регистриран на: 20.05.2008
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: Touring
 
stambo_81dg написа:и ся аз имам такава ламба, къде трябва да ми изписва грешките![]()
пробвах с 5 пъти педала на газта нищо не стана, освен ако не изписва нещо на големия борд щото не ми бачка
Колега даваш на контакт и помпиш педала на газта 5 пъти до дупка.След тава лампата Check Engine премигва един път.На всяко следвашо мигане броиш колко пъти е мигнала.Колкото пъти е мигнала примерно 3-пъти премигва,това е числото 3.Между отделните премигвания има кратък диапазон.Трябва на края да имаш 4-ри цифрен код.Този код отговаря на дадена грешка.Единствения код за който няма грешка май беше 1444.
п.п.Баси обяснението дадох.Дано да си ме разбрал.
Последна промяна nakoone на 03 Май 2009, 8:40, променена общо 1 път
					
				
			
- metodi80
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3876
 - Регистриран на: 21.05.2008
 - Местоположение: Враца
 - Пол: Мъж
 
stambo_81dg написа:и ся аз имам такава ламба, къде трябва да ми изписва грешките![]()
пробвах с 5 пъти педала на газта нищо не стана, освен ако не изписва нещо на големия борд щото не ми бачка
Колега самата лампа трябва да ти мига и премигванията се разчитат после с таблица за кодовете (броя на премигванията се записват и после се сравняват ) . В началото са посочени част от кодовете.
- BMW_dreamer
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 122
 - Регистриран на: 26.11.2005
 
добре де а що не помислим и за другия вариант да си я свържем тая лампа както е на американките и да светва когато има проблем с двигателя 
  щото вие така хубаво четете грешки ма после трябва някои да ги чисти  
  и според мен направо да си ходим на диагностика то дали за чистене на грешки дали диагностика и чистене се 20 кинта  
			
		- dopestar
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1040
 - Регистриран на: 6.07.2005
 - Местоположение: East side
 - Пол: Мъж
 - Кара: 316
 
добре де мойта е американка и ходих на диагностика и след точно 10 минути каране пак по старому, светва ми в ниските обороти като карам и като дам газ гасне и после пак така, а кво да му чеквам на тоя енджин еба ли го  
а това с 5 пъти педала на газта го правя и става така:
..гасне 5сек.. CHECK ENGINE.1sec..CHECK ENGINE.....5sek....CHECK ENGINE..1sec..CHECK ENGINE и така на татака
това каква грешка се води
на диагностиката ми излиза дросел клапа на потенциометър ама майстора казва че си е ок
			
				
а това с 5 пъти педала на газта го правя и става така:
..гасне 5сек.. CHECK ENGINE.1sec..CHECK ENGINE.....5sek....CHECK ENGINE..1sec..CHECK ENGINE и така на татака
това каква грешка се води
на диагностиката ми излиза дросел клапа на потенциометър ама майстора казва че си е ок
Последна промяна dopestar на 03 Май 2009, 20:04, променена общо 1 път
					
				
			- стан
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2402
 - Регистриран на: 2.09.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: '94 Opel Corsa B
 
И като ходи на диагностика каква беше грешката? Или само я изтрихте  
 Щото то така ще има да си свети ли свети  
			
		- stambo_81dg
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2570
 - Регистриран на: 17.09.2003
 - Местоположение: Димитровград / London
 - Кара: Х5
 
- nakoone
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1237
 - Регистриран на: 20.05.2008
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: Touring
 
dopestar написа:добре де мойта е американка и ходих на диагностика и след точно 10 минути каране пак по старому, светва ми в ниските обороти като карам и като дам газ гасне и после пак така, а кво да му чеквам на тоя енджин еба ли го
а това с 5 пъти педала на газта го правя и става така:
..гасне 5сек.. CHECK ENGINE.1sec..CHECK ENGINE.....5sek....CHECK ENGINE..1sec..CHECK ENGINE и така на татака
това каква грешка се води
на диагностиката ми излиза дросел клапа на потенциометър ама майстора казва че си е ок
Четирицифрен код трябва.
Първо лампата мига само веднъж-това е че започва диагностиката.
Напиши колко пъти ти премигва лампата между отделните интервали.
п.п.И аз не го знаех докато не ми го показа един колега.Да си жив и здрав PeReZ.

- Konov
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 16
 - Регистриран на: 1.09.2006
 - Местоположение: Плевен
 - Пол: Мъж
 - Кара: E36 320 coupe
 
Здравейте колеги. Темата наистина е страхотна и аз също мисля да се възползвам от нея, но внимавайте какво правите, за да не стане някоя беля 
 . Вчера се пробвах да си изведа такава лампа по гореописания начин и не се получи нищо. Оказа се че в зависимост от модела и най-вече от годината на производство схемите на DME-то и изобщо на автомобила са различни. 
Мойта кола е 320 coupe `97г и според ръководството на Bentley въпросния СИВ кабел за CHECK ENGINE IND се намира на 20 пин на буксата на DME, оттам влиза в Букса А, на 16 пин. "+" идва от предпазител №27, който е 5А и отива в Букса А, на 23 пин.Сега ще пробвам дали при мен ще се получи и ще драсна какъв е резултата.
			Мойта кола е 320 coupe `97г и според ръководството на Bentley въпросния СИВ кабел за CHECK ENGINE IND се намира на 20 пин на буксата на DME, оттам влиза в Букса А, на 16 пин. "+" идва от предпазител №27, който е 5А и отива в Букса А, на 23 пин.Сега ще пробвам дали при мен ще се получи и ще драсна какъв е резултата.
Венци!
		Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани