Заместване на АГР клапан

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 6.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на ток
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Заместване на АГР клапан

Мнение от nik4o_83 » 01 Май 2009, 18:59

Привет на всички!
Искам да ви попитам дали някой е правил следното упражнение - заместване на АГР клапана с тръба. Ако някой е правил подобни интервенции моля да каже какъв е резултатът. Също дали това би се отразило негативно на турбото, защото все пак потокът на изгорелите газове към турбото се увеличава не малко... :)
Благодаря предварително на всички за участието.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 01 Май 2009, 19:38

Никсане, махни тая снимка че бъгва рамката на форума... :) и по-добре кажи дали направиха тръбата :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 01 Май 2009, 19:51

И какъв е смисъла на такава тръба :D
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 01 Май 2009, 20:18

Нали си виждал вътре в тръбата тялото на самия клапан - в правената тръба това отсъства напълно. Права и равна е като кюнец.


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 01 Май 2009, 20:19

plamen_hh написа:И какъв е смисъла на такава тръба :D


+1 8) Е нали някой го е написал някаде. А ако някой иска може да потърси по мойте постове до какво води това. Показал съм си го с живи данни! И не искам да споря че колата ставала по динамична или не. Това зависи от много фактори. Турбо, Дебитомер, ГНП....... Шунтирането на АГР клапана няма да оправи колата :idea:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 01 Май 2009, 22:32

Ако мислиш че така ще минава по-лесно въздуха от там може да премахнеш и колера той също го забавя доста :D
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 01 Май 2009, 23:13

Е да де ама я се замисли - АГР-клапана е най-тясното място в системата... то ако беше така дай да махнем и филтъра - направо без нищо да си гълта въздуха :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 6.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на ток
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от nik4o_83 » 02 Май 2009, 0:24

plamen_hh написа:Ако мислиш че така ще минава по-лесно въздуха от там може да премахнеш и колера той също го забавя доста :D


Ми кво да ти кажа - не мисля, а съм сигурен :) Ако си си отварял АГР-то за почистване ще разбереш каква е идеята :D Бе който си е чистил този клапан знае до какъв резултат води. А с тая тръбица просто искам да си направя проба. Дано си заслужава.
А колера - няма да го махам :winky: ами ще си го почистя!!!!! :!: :!:

Като го направя ще пиша какво ми е мнението за резултата.


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 02 Май 2009, 7:08

nik4o_83 написа:
plamen_hh написа:Ако мислиш че така ще минава по-лесно въздуха от там може да премахнеш и колера той също го забавя доста :D


Ми кво да ти кажа - не мисля, а съм сигурен :) Ако си си отварял АГР-то за почистване ще разбереш каква е идеята :D Бе който си е чистил този клапан знае до какъв резултат води. А с тая тръбица просто искам да си направя проба. Дано си заслужава.
А колера - няма да го махам :winky: ами ще си го почистя!!!!! :!: :!:

Като го направя ще пиша какво ми е мнението за резултата.


:shock: :help: :idea:

Племене утре и с вода ще ги пробват тези печки :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 6.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на ток
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от nik4o_83 » 02 Май 2009, 9:20

milennyc написа:
nik4o_83 написа:
plamen_hh написа:Ако мислиш че така ще минава по-лесно въздуха от там може да премахнеш и колера той също го забавя доста :D


Ми кво да ти кажа - не мисля, а съм сигурен :) Ако си си отварял АГР-то за почистване ще разбереш каква е идеята :D Бе който си е чистил този клапан знае до какъв резултат води. А с тая тръбица просто искам да си направя проба. Дано си заслужава.
А колера - няма да го махам :winky: ами ще си го почистя!!!!! :!: :!:

Като го направя ще пиша какво ми е мнението за резултата.


:shock: :help: :idea:

Племене утре и с вода ще ги пробват тези печки :)



Абе пичове - що не ходите да спамите някаде другаде? :D Темата е дали някой е правил подобни промени по автомобила си, а не да се правиме на оригинални.
Ще съм благодарен на всеки, който може да даде полезна информация - все пак кой знае - може след време всички да си направим подобни промени по колиците :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от Е.Димитров » 02 Май 2009, 10:11

преди около месец си разглобих АРГ клапана за почистване,бях го изолирал,свалих го и го почистих,обаче свалих и колекторите,ето пам беше истинската гнас,с какво ли не го пръсках,но почистване "йок",след интервенцията забелязах следното:
Преди като беше изолиран клапана загряваше по бавно,сега си загрява по бързо,много е важно обаче не клапана да го лъснете а всукателните колектори.
БНИМАНИЕ
На колектора болтовете са мисля 8,но имат ограничители,при свалянето и почистването някой от ограничителите могат да паднат и тогава колектора не ляга добре,много внимавайте с ограничителите!!!


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 02 Май 2009, 18:33

Можеш да си сложиш траба. Колата ще стане самолет 8).

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 02 Май 2009, 21:42

Е.Димитров написа:преди около месец си разглобих АРГ клапана за почистване,бях го изолирал,свалих го и го почистих,обаче свалих и колекторите,ето пам беше истинската гнас,с какво ли не го пръсках,но почистване "йок",след интервенцията забелязах следното:
Преди като беше изолиран клапана загряваше по бавно,сега си загрява по бързо,много е важно обаче не клапана да го лъснете а всукателните колектори.
БНИМАНИЕ
На колектора болтовете са мисля 8,но имат ограничители,при свалянето и почистването някой от ограничителите могат да паднат и тогава колектора не ляга добре,много внимавайте с ограничителите!!!

Дам, днес го правихме тва почистване на колектора на една е46-ца 320д - 370 грама "витамини" свалихме (мерено с електронна везна). Първо впечатление - колата е може би една идея по-тиха, за вървеж не може да се каже дали е по-добре. Ефекта от чистене на АГР клапан и изолирането му е доста по-осезаем, но като видяхме какво е вътре в тоя колектор се запитахме как диша тва прасе мамка му...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 02 Май 2009, 22:20

Според мен е добре да се почистват колекторите и после да се изолира клапана за да не се събират повече мизерий вътре особено от нашенската нафта.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: '520D 00'
Мечтае да кара: х6
Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.

Мнение от gorota » 02 Май 2009, 22:45

Колеги,АГР клапана дали е изолиран или не няма голямо значение.АГР клапана служи за доизгаряне на изгорелите газове,(ако газовете не са изгорели ги връща за до изгаряне).Някои казват че свалят расхода,клапана служи за екологичност.Дано съм помогнал.
BMW

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook