последен опит - от какво може да пуши 320д

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

последен опит - от какво може да пуши 320д

Мнение от kasabov » 28 Апр 2009, 19:00

здравейте колеги,

става въпрос за 320д '99.

1) Симптом: пуши като се остави на място.
2) Дим: светъл, светло сив.
3) Миризма - лютива, на недобре изгоряла нафта.
4) Момент на проявяване: малко след като загрее. 30 сек - 1 мин след като се остави на място ако е топла.
5) Допълнителни симптом (а): в движение, след изключване от скорост и натискане на спирачка се усеща тупкане (претрисане) в мотора и нестабилна работа.
6) Допълнителни симптом (б): ако не е абсолютно загряла при спиране на светофар примерно, въпреки, че мотора си работи добре, след опит за потеглняне започва да придръпва, на косъм да изгасне и изхвърля облак много светъл дим.

Намеси до сега:

1) проверени дюзи на стенд в Бош. Без проблеми. Само сменено оплътнение на една от тях.
2) проверена помпа на стенд в Бош. Без отклонения.
3) сменени филтри, вкл. на картерните газове.
4) сменени клапани регулатори на турбо и агр.
5) Отварян мотор - сменена гарнитура, която беше изтървала. Подобрение в дименето има, но само 30-40 % примерно.
6) Някой друг сменен клапан по главата, огледана изцяло.
7) Двигателят надолу изглежда добре, но не е отварян.
8) Сменени вериги.
9) Нямаше нужда от презацепване на помпата - в бош така казаха.
10) Не гори маслко или вода.
11) Работи много добре, и върви.

Забележки: при изолиране на АГР - дименето намалява значително, но пак го има. Явно двойното количество въздух от вън малко компенсира проблема.

Моля за мнения, защото съм сменил всичко, а пак не се оправя. Толкова ли няма един компетентен майстор? Вече си мисля да отида до Мюнхен :)

Моля също без коментари "за конденз", или, "че е нормално да пуши щтото е дизел."

Вярвам, че темата ще е полезна и за други 320д, едва ли само тази е така.

:help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 28 Апр 2009, 19:03

Катализаторът на мястото ли си е?
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 28 Апр 2009, 19:05

Махнал съм го, с него пак беше същото. Той не може да спре дименето така или иначе.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 405
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: '08 535d
Мечтае да кара: F10 M550d

Мнение от bojky » 28 Апр 2009, 19:13

Моята мисля,че има абсолютно същите симптоми...но и неможе да вдигне повече от 160-170 и според мен и доста хора...това е дебитомер :) а и при мен катализатора не е махнат предния :) скоро ще разбера дали е от дебитомера :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 265
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: русе
Пол: Мъж
Кара: Х5 Е70-3.0D
Мечтае да кара: BMW X6M

Мнение от bad_bad_boy » 28 Апр 2009, 19:26

bojky написа:Моята мисля,че има абсолютно същите симптоми...но и неможе да вдигне повече от 160-170 и според мен и доста хора...това е дебитомер :) а и при мен катализатора не е махнат предния :) скоро ще разбера дали е от дебитомера :)


при тебе най - вероятно е точно това :)
ex E36-97"................ ex 525dA-02"-163kc++
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 28 Апр 2009, 19:48

Дебитомер си е на 100%, но е важно и смяната. С кой номер е и да се препрограмира. И при мен като изолирам АГР-то пуши по малко на място. Но след смяна на Дебитомер всичко е 6

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 15.11.2008
Местоположение: ВРАЦА
Кара: на ребро
Мечтае да кара: М3 touring

Мнение от milen4o_9305 » 28 Апр 2009, 19:51

+1 за дебитомера и аз го сменях на дизелчето и аз се бях вкарал във същия филм :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 28 Апр 2009, 21:41

И моята си пуши, но не мисля че е от дебитомера защото колата си върви. Това е най вероятно от ремап-а и от липсващите катализатори.


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 28 Апр 2009, 21:50

kronos написа:И моята си пуши, но не мисля че е от дебитомера защото колата си върви. Това е най вероятно от ремап-а и от липсващите катализатори.



Не е само от ремапване-то, и дебитомера си е. А зависи и от Турбото, надуване.... Но аз пак силно съм за Дебитомер. Аз съм с чип, след смяната на Дебитомера и програмиране всичко се оправи. А и преди това пак си вървеше. Но беше с 314 след като сложих 527 спря да пуши, този така странен сиво сив лютив пушек

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 29 Апр 2009, 0:07

Ами аз скоро смених дебитомер и с оригинален, в камор ми препрограмираха за новият дебитомер. Би трябвало там всичко да е изрядно...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от Е.Димитров » 29 Апр 2009, 9:14

На смукателния колектор от страната на филтъра за климатика има един датчик за налягането,когато се прецака тоя датчик се държи автомобила по същия начин,провери си тоя датчик

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 23.04.2007

Мнение от rdk » 29 Апр 2009, 10:41

и аз го имам това пушене и тази миризма
и при мене са сменени всички дюзи
всички свещи
термостати + дебитометър
филтри + филтър на картерни газове
АГР изчистен
ново турбо
не гори масло не изчезва антифриз
колата си върви нормално

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 29 Апр 2009, 13:11

Благодаря ти колега, задължително ще го проверя и ще пиша. Но, има ли друг начин освен чрез смяна да се провери? Защото на диагностика няма никакви грешки.

Е.Димитров написа:На смукателния колектор от страната на филтъра за климатика има един датчик за налягането,когато се прецака тоя датчик се държи автомобила по същия начин,провери си тоя датчик

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от Е.Димитров » 29 Апр 2009, 13:27

kasabov написа:Благодаря ти колега, задължително ще го проверя и ще пиша. Но, има ли друг начин освен чрез смяна да се провери? Защото на диагностика няма никакви грешки.

Е.Димитров написа:На смукателния колектор от страната на филтъра за климатика има един датчик за налягането,когато се прецака тоя датчик се държи автомобила по същия начин,провери си тоя датчик


често този датчик буксата...му пада или след някоя интервенция не е сложена както трябва,с ключ 10 се развива

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 29 Апр 2009, 22:01

Те май всичките си пушат така просто някои хора не забелязват :D
Изображение

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook