последен опит - от какво може да пуши 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
последен опит - от какво може да пуши 320д
здравейте колеги,
става въпрос за 320д '99.
1) Симптом: пуши като се остави на място.
2) Дим: светъл, светло сив.
3) Миризма - лютива, на недобре изгоряла нафта.
4) Момент на проявяване: малко след като загрее. 30 сек - 1 мин след като се остави на място ако е топла.
5) Допълнителни симптом (а): в движение, след изключване от скорост и натискане на спирачка се усеща тупкане (претрисане) в мотора и нестабилна работа.
6) Допълнителни симптом (б): ако не е абсолютно загряла при спиране на светофар примерно, въпреки, че мотора си работи добре, след опит за потеглняне започва да придръпва, на косъм да изгасне и изхвърля облак много светъл дим.
Намеси до сега:
1) проверени дюзи на стенд в Бош. Без проблеми. Само сменено оплътнение на една от тях.
2) проверена помпа на стенд в Бош. Без отклонения.
3) сменени филтри, вкл. на картерните газове.
4) сменени клапани регулатори на турбо и агр.
5) Отварян мотор - сменена гарнитура, която беше изтървала. Подобрение в дименето има, но само 30-40 % примерно.
6) Някой друг сменен клапан по главата, огледана изцяло.
7) Двигателят надолу изглежда добре, но не е отварян.
Сменени вериги.
9) Нямаше нужда от презацепване на помпата - в бош така казаха.
10) Не гори маслко или вода.
11) Работи много добре, и върви.
Забележки: при изолиране на АГР - дименето намалява значително, но пак го има. Явно двойното количество въздух от вън малко компенсира проблема.
Моля за мнения, защото съм сменил всичко, а пак не се оправя. Толкова ли няма един компетентен майстор? Вече си мисля да отида до Мюнхен
Моля също без коментари "за конденз", или, "че е нормално да пуши щтото е дизел."
Вярвам, че темата ще е полезна и за други 320д, едва ли само тази е така.

става въпрос за 320д '99.
1) Симптом: пуши като се остави на място.
2) Дим: светъл, светло сив.
3) Миризма - лютива, на недобре изгоряла нафта.
4) Момент на проявяване: малко след като загрее. 30 сек - 1 мин след като се остави на място ако е топла.
5) Допълнителни симптом (а): в движение, след изключване от скорост и натискане на спирачка се усеща тупкане (претрисане) в мотора и нестабилна работа.
6) Допълнителни симптом (б): ако не е абсолютно загряла при спиране на светофар примерно, въпреки, че мотора си работи добре, след опит за потеглняне започва да придръпва, на косъм да изгасне и изхвърля облак много светъл дим.
Намеси до сега:
1) проверени дюзи на стенд в Бош. Без проблеми. Само сменено оплътнение на една от тях.
2) проверена помпа на стенд в Бош. Без отклонения.
3) сменени филтри, вкл. на картерните газове.
4) сменени клапани регулатори на турбо и агр.
5) Отварян мотор - сменена гарнитура, която беше изтървала. Подобрение в дименето има, но само 30-40 % примерно.
6) Някой друг сменен клапан по главата, огледана изцяло.
7) Двигателят надолу изглежда добре, но не е отварян.

9) Нямаше нужда от презацепване на помпата - в бош така казаха.
10) Не гори маслко или вода.
11) Работи много добре, и върви.
Забележки: при изолиране на АГР - дименето намалява значително, но пак го има. Явно двойното количество въздух от вън малко компенсира проблема.
Моля за мнения, защото съм сменил всичко, а пак не се оправя. Толкова ли няма един компетентен майстор? Вече си мисля да отида до Мюнхен

Моля също без коментари "за конденз", или, "че е нормално да пуши щтото е дизел."
Вярвам, че темата ще е полезна и за други 320д, едва ли само тази е така.

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
Моята мисля,че има абсолютно същите симптоми...но и неможе да вдигне повече от 160-170 и според мен и доста хора...това е дебитомер
а и при мен катализатора не е махнат предния
скоро ще разбера дали е от дебитомера 



- bad_bad_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 265
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 Е70-3.0D
- Мечтае да кара: BMW X6M
bojky написа:Моята мисля,че има абсолютно същите симптоми...но и неможе да вдигне повече от 160-170 и според мен и доста хора...това е дебитомера и при мен катализатора не е махнат предния
скоро ще разбера дали е от дебитомера
при тебе най - вероятно е точно това

ex E36-97"................ ex 525dA-02"-163kc++
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Дебитомер си е на 100%, но е важно и смяната. С кой номер е и да се препрограмира. И при мен като изолирам АГР-то пуши по малко на място. Но след смяна на Дебитомер всичко е 6
- milen4o_9305
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 15.11.2008
- Местоположение: ВРАЦА
- Кара: на ребро
- Мечтае да кара: М3 touring
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
И моята си пуши, но не мисля че е от дебитомера защото колата си върви. Това е най вероятно от ремап-а и от липсващите катализатори.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
kronos написа:И моята си пуши, но не мисля че е от дебитомера защото колата си върви. Това е най вероятно от ремап-а и от липсващите катализатори.
Не е само от ремапване-то, и дебитомера си е. А зависи и от Турбото, надуване.... Но аз пак силно съм за Дебитомер. Аз съм с чип, след смяната на Дебитомера и програмиране всичко се оправи. А и преди това пак си вървеше. Но беше с 314 след като сложих 527 спря да пуши, този така странен сиво сив лютив пушек
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
На смукателния колектор от страната на филтъра за климатика има един датчик за налягането,когато се прецака тоя датчик се държи автомобила по същия начин,провери си тоя датчик
Благодаря ти колега, задължително ще го проверя и ще пиша. Но, има ли друг начин освен чрез смяна да се провери? Защото на диагностика няма никакви грешки.
Е.Димитров написа:На смукателния колектор от страната на филтъра за климатика има един датчик за налягането,когато се прецака тоя датчик се държи автомобила по същия начин,провери си тоя датчик
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
kasabov написа:Благодаря ти колега, задължително ще го проверя и ще пиша. Но, има ли друг начин освен чрез смяна да се провери? Защото на диагностика няма никакви грешки.Е.Димитров написа:На смукателния колектор от страната на филтъра за климатика има един датчик за налягането,когато се прецака тоя датчик се държи автомобила по същия начин,провери си тоя датчик
често този датчик буксата...му пада или след някоя интервенция не е сложена както трябва,с ключ 10 се развива
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани