проблем с маркуча на маслените пари на М43.ПОМОЩ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
DirtySouth написа:Е номер 11 е бе
кое е номер 11 бе брат не виждаш ли че за моя модел тази схема от реал оема се води че не се потдържа следователно и частите от тази схема не отговарят за моя модел (става въпрос за втората) а за моя модел са само частите от схема номер 1 (първия линк) а там няма клпан а има само маркуч ...
PNR написа:DirtySouth написа:Е номер 11 е бе
кое е номер 11 бе брат не виждаш ли че за моя модел тази схема от реал оема се води че не се потдържа следователно и частите от тази схема не отговарят за моя модел (става въпрос за втората) а за моя модел са само частите от схема номер 1 (първия линк) а там няма клпан а има само маркуч ...
ако колата е след 09.93год има клапан, ако е преди това няма клапан
Последна промяна BAVARIA на 29 Апр 2009, 12:52, променена общо 1 път
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
BAVARIA написа:PNR написа:DirtySouth написа:Е номер 11 е бе
кое е номер 11 бе брат не виждаш ли че за моя модел тази схема от реал оема се води че не се потдържа следователно и частите от тази схема не отговарят за моя модел (става въпрос за втората) а за моя модел са само частите от схема номер 1 (първия линк) а там няма клпан а има само маркуч ...
ако колата е след 09.94год има клапан, ако е преди това няма клапан
=> трябва да сменя само маркучето ?
ще има ли промяна в работата на мотра сега леко от време на време оборотите ми се променят но това е много рядко наистина иначе в повечето случаи си работи екстра 700-800 оборота

18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани