М50Б25 турбо проект
Модератор: bum_bum
- VENBO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
М50Б25 турбо проект
Здравейте колеги. Започнах да събарям блока на един 2,5 без ванос, който е бил на 5-ца. Идеята е да го направя евентуално 2,75 със смяна на колянов вал и биели /ако успея да ги намеря/ и да му се присади турбина като му дойде времето. Като го купувах беше с напълно разглобена глава.Решил съм да му направя основен ремонт-сега по празниците ще го нося за шлайф на цилиндри и колянов вал. Ще моля напредналите да помагат щото т'ва ми е сефтето.
Блока е в мн. добро състояние- по цилиндрите стоят следите от хонинга. Какви биели ми трябват ако реша да слагам дългоходов колянов вал от тдс за да стане 2,75 литра и сгъстяване 12
? Oт кой 4 цилиндров мотор бяха кованите 84 милиметрови бутала, които мога да сложа щото са по-леки от тия които са в мотора сега-М42 или М43, че въобще не са ми ясни..
Благодаря ви предварително.
Блока е в мн. добро състояние- по цилиндрите стоят следите от хонинга. Какви биели ми трябват ако реша да слагам дългоходов колянов вал от тдс за да стане 2,75 литра и сгъстяване 12


Благодаря ви предварително.
Последна промяна VENBO на 22 Юли 2010, 11:20, променена общо 3 пъти

- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
Колега аз влизах в този филм и съм много доволен.Направих го с вал от М51В25(тдс)и биели от м20б20(ползвах ориг.бутала м50б25)
всичко друго си идва на мястото,само на вала се прави канал за втора шпонка в линията на старата(виж как са разположени на бензиновия вал трябва да е по същия начин).Главата не я шлайфай ако не е наложително(крива).Картера го сменяш и естествено и маслената помппа за да го напахаш е е36.
ПС ако има нещо друго питаи
и успех няма да останеш разочарован 

ПС ако има нещо друго питаи


- VENBO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
^Penata^ написа:Колега аз влизах в този филм и съм много доволен.Направих го с вал от М51В25(тдс)и биели от м20б20(ползвах ориг.бутала м50б25)всичко друго си идва на мястото,само на вала се прави канал за втора шпонка в линията на старата(виж как са разположени на бензиновия вал трябва да е по същия начин).Главата не я шлайфай ако не е наложително(крива).Картера го сменяш и естествено и маслената помппа за да го напахаш е е36.
ПС ако има нещо друго питаии успех няма да останеш разочарован
Благодаря колеги



- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
другия вариант е вал от м50б28 + биели м20б20 - 10.8 степен на сгъстяване
има и вариант за твоите си биели ама трябва да се вземат няколко мм от буталата и отиваш на 11.1-11.3 степен на сгъстяване
има и вариант за твоите си биели ама трябва да се вземат няколко мм от буталата и отиваш на 11.1-11.3 степен на сгъстяване




- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Фланеца за който питаш се сваля като се отвие болта отпред.Болта е с дясна резба.Преди това трябва да си законтрил вала откъм маховика-има едно отворче в блока намиращо се под стартера около 8мм.В него се вкарва кръгло и здраво желязо което трябва да влезе в специален отвор на маховика.
Megasquirt & Megaview user
- VENBO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
valentino написа:Фланеца за който питаш се сваля като се отвие болта отпред.Болта е с дясна резба.Преди това трябва да си законтрил вала откъм маховика-има едно отворче в блока намиращо се под стартера около 8мм.В него се вкарва кръгло и здраво желязо което трябва да влезе в специален отвор на маховика.
Много благодаря!

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Колега това не можах да го разбера^Penata^ написа:само на вала се прави канал за втора шпонка в линията на старата(виж как са разположени на бензиновия вал трябва да е по същия начин)


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
VENBO написа:^Penata^ написа:Колега аз влизах в този филм и съм много доволен.Направих го с вал от М51В25(тдс)и биели от м20б20(ползвах ориг.бутала м50б25)всичко друго си идва на мястото,само на вала се прави канал за втора шпонка в линията на старата(виж как са разположени на бензиновия вал трябва да е по същия начин).Главата не я шлайфай ако не е наложително(крива).Картера го сменяш и естествено и маслената помппа за да го напахаш е е36.
ПС ако има нещо друго питаии успех няма да останеш разочарован
Благодаря колегиНа is-а буталата са по-леки и са ковани- няма ли да е по-добре да ползвам тях, или нема голяма файда-да знам дали да търся? Тоя моя мотор в крайна сметка от 5-ца ли е или от 3-ка, че го купих на устно уверение
?
Мотора е от 5-ца(или поне е бил в такава като му гледам картера на снимката)

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
И колега сори че пак питам. Правихте я с цел турбиниране ли? Шото с тези оригиналните бутала кел файда че вала и биелите са други. Или я правихте атмосверка и сте имали за цел да и вдигнете кубатурата което вече е оправдано.^Penata^ написа:Колега аз влизах в този филм и съм много доволен.Направих го с вал от М51В25(тдс)и биели от м20б20(ползвах ориг.бутала м50б25)всичко друго си идва на мястото,само на вала се прави канал за втора шпонка в линията на старата(виж как са разположени на бензиновия вал трябва да е по същия начин).Главата не я шлайфай ако не е наложително(крива).Картера го сменяш и естествено и маслената помппа за да го напахаш е е36.
ПС ако има нещо друго питаии успех няма да останеш разочарован
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Аз също питам защото в момента колата ми е почти готова и ще се надува. Но си имам вече резервен блок и скоро си взех и колянов вал от М51 Д25 като искам да го подкова и да се надуе след това както си трябва. За сега бях решил да се придържам към схемата на лудия с такъв дизелов вал, бутала от ис и само кофтито е че биелите няма от кво да се вземат и трябва да се поръчват по яки. Но нека първо подкарам колата а после ще си правя резервният мотор на спокойствие. Но съм отворен и за други идеи и за това питам^Penata^ написа:Аз лично го правих защото си счупих коляновия вал.Просто имах тази идея,а и вал от дизел имах на далавера,биелите ги имах,за това го зглобих и до последния монент не знаех дали изобщо ще трагне

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- VENBO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
Re: ре
slavianko написа:Аз също питам защото в момента колата ми е почти готова и ще се надува. Но си имам вече резервен блок и скоро си взех и колянов вал от М51 Д25 като искам да го подкова и да се надуе след това както си трябва. За сега бях решил да се придържам към схемата на лудия с такъв дизелов вал, бутала от ис и само кофтито е че биелите няма от кво да се вземат и трябва да се поръчват по яки. Но нека първо подкарам колата а после ще си правя резервният мотор на спокойствие. Но съм отворен и за други идеи и за това питам
Дайте жокер за буталата от is- във всеки ис-ов двг ли са ковани или има значение абревиатурата М42...и тн? Или пък как да ги позная че са ковани?


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани