тдс въздух в маркучя след горивния филтъра
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
тдс въздух в маркучя след горивния филтъра
Колеги днес забелязах следното нещо- паля на студен двигател (пали си нормално),но в маркуча след горивния филър имаше балончета въздух. Движеха се към помпата ....всичко това само за 5-10 сек. Иначе колата не мени обороти. Съмняваме,че маркучите свързващи горивния филтър не са уплътнени(откачани са преди време). Въпроса ми е възможно ли е да е от помпата проблема?
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
освен това когато е палена в близките няколко часа балончета няма(говорим пак за студен двигател) при гасене се връща обратно само едно балонче
Re: тдс въздух в маркучя след горивния филтъра
vanci88 написа:Колеги днес забелязах следното нещо- паля на студен двигател (пали си нормално),но в маркуча след горивния филър имаше балончета въздух. Движеха се към помпата ....всичко това само за 5-10 сек. Иначе колата не мени обороти. Съмняваме,че маркучите свързващи горивния филтър не са уплътнени(откачани са преди време). Въпроса ми е възможно ли е да е от помпата проблема?
помпата в резервоара работи ли ти може би е от нея проблема
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Щуцера за излишната нафта на помпата има клапан , прегледай го.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Hito
- Е46 Fanatic
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d; GLK 320
Имаше писано по темата......
Слага се едно еднопосочно клапанче между филтъра и помпата и проблема се решава.
Мисля че колегата които беше пускал темата го беше направил с клапан от Самара за 3-4 лв.
Прегледай си и уплътненията които са на маркучите дето влизат във филтъра.
Слага се едно еднопосочно клапанче между филтъра и помпата и проблема се решава.
Мисля че колегата които беше пускал темата го беше направил с клапан от Самара за 3-4 лв.
Прегледай си и уплътненията които са на маркучите дето влизат във филтъра.
Великите умове обсъждат идеи.
Средните умове обсъждат събития.
Дребните умове обсъждат хората.
Убий глупака с мълчание
Средните умове обсъждат събития.
Дребните умове обсъждат хората.
Убий глупака с мълчание

- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: тдс въздух в маркучя след горивния филтъра
А някакъв проблем прави ли ти колата?Ако не ти -този въздух не е болка за умиране-на повечето дизели го има,като се загаси колата и проблема е от клапана на помпата.vanci88 написа:Колеги днес забелязах следното нещо- паля на студен двигател (пали си нормално),но в маркуча след горивния филър имаше балончета въздух. Движеха се към помпата ....всичко това само за 5-10 сек. Иначе колата не мени обороти. Съмняваме,че маркучите свързващи горивния филтър не са уплътнени(откачани са преди време). Въпроса ми е възможно ли е да е от помпата проблема?
При запалена кола има ли го този въздух?
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
- kobrata55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: gr, Samokov
- Кара: e39 520
колега здр. аз съм с такъв клапан и всичко е ок.обаче си вземи клапан не от самара а има едни метални от 10лв.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани