Проблем с работата на двигателя...ужас 318 IS

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 6.07.2008
Местоположение: софия

Проблем с работата на двигателя...ужас 318 IS

Мнение от div4o25 » 26 Апр 2009, 10:14

Колата е карана на газ преди,но сега от около година вече се кара само на бензин,няма никаква мощност,харчи 18 на 100...е да автоматик е...и това вдига разхода с 3-4 литра на 100,ама все пак ми се струва че пак е много...работи на богата смес,но когато подам по рязко газ понякога киха...връща като на бедна смес....смених ламбда сондата защото имаше грешка,но сега е същото...като гледаме графиката на сондата на тестера и работи само известно време...после изправя кривата и грешката пак се набива,дебитомер купих друг...ужким отварян и проверен при някакав състезател който казал че е наред...ама си върнах моя че с този дето купих още по лошо вървеше колата,проверил съм много неща по двигателя и всичко е наред,не смуче въздух от никъде...няма неплътности по колекторите....просто незнам вече какво става...иначе на празен ход работи стабилно...е понякога клати оборотиоте когато загрее повечко ама това е от стабилизацията,колегата каза че проблема ми бил в дюзите и трябвало да ги сваля и да ги изчистя на ултра-звук,за това и набивало грешка за сондата...тя се опитвала...опитвала да обедни ама не успявала,дали наистина всичко това може да е от нечисти дюзи :help:
Мъжете обичат жените...а жените обичат БМВета :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 26 Апр 2009, 10:20

свещите как изглеждат ? смени ги ,почисти дюзите ,замери налягането на бензина дали е в норма

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1683
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Мнение от ildivvy » 26 Апр 2009, 11:04

Според мен,сигнала от ламбда-сондата трябва да е постоянно "жив" по всяко време.Не би трябвало да "изправя' кривата.Какви стойности дава?Трябва да се мени между 0,02V - 0,85V.Едва ли ще вкарва грешка в нея от дюзите ...
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

.

Мнение от BaHka » 26 Апр 2009, 11:18

Според мен,сигнала от ламбда-сондата трябва да е постоянно "жив" по всяко време.Не би трябвало да "изправя' кривата.Какви стойности дава?Трябва да се мени между 0,02V - 0,85V.Едва ли ще вкарва грешка в нея от дюзите ...


Нали се сещаш, че когато работи на богата смес и сондата изправя кривата с цел да покаже на компа че е богата сместа и да обедни. Съответно комп-а се опитва да обедни, но когато има проблем в дебитомера например, обедняването не се получава и си работи на богата смес, а сондата продължава да отчита богатата смес и кривата седи изправена и така докато не се отстрани проблема.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 6.07.2008
Местоположение: софия

Re: .

Мнение от div4o25 » 26 Апр 2009, 11:37

BaHka написа:
Според мен,сигнала от ламбда-сондата трябва да е постоянно "жив" по всяко време.Не би трябвало да "изправя' кривата.Какви стойности дава?Трябва да се мени между 0,02V - 0,85V.Едва ли ще вкарва грешка в нея от дюзите ...


Нали се сещаш, че когато работи на богата смес и сондата изправя кривата с цел да покаже на компа че е богата сместа и да обедни. Съответно комп-а се опитва да обедни, но когато има проблем в дебитомера например, обедняването не се получава и си работи на богата смес, а сондата продължава да отчита богатата смес и кривата седи изправена и така докато не се отстрани проблема.
И за това набива и грешка за сондата може би....от сместа....иначе ако е електрически прекъсната няма изобщо да се трие грешката....щото тя работи,работи....и след 1 минутка я набива....не веднага
Мъжете обичат жените...а жените обичат БМВета :)

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 6.07.2008
Местоположение: софия

:)

Мнение от div4o25 » 26 Апр 2009, 12:25

Моля ви...препоръчайте ми някой който наистина разбира от такива коли защото сигурно вече съм минал 500 лева за диагностики при все прехвалени майстори,смених какво ли не...но колата не се оправя....всеки казва че до сега такова нещо не е виждал и няма представа защо е така....уж големи разбирачи по БМВ-тата...
Мъжете обичат жените...а жените обичат БМВета :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 9.12.2004
Местоположение: София, спя в Перник :)

Мнение от kazakoff » 26 Апр 2009, 15:21

Колега, имах такъв проблем на Е36-цата преди около 2 години. Явор беше полудял. Месец и нещо разглобяване - смени инжекциона, дебитомера, TPS-a... абе само купето не смени :D - ужас. Колата гореше много (най-малкия проблем), като дадеш газ, забива носа и гърми и връща през филтъра :shock:
И какво се оказа накрая - СВЕЩИ!!! Направо да не повярваш. Бях си купил нови Шампионки от един Газ сервиз и... естествено, майстора ги игнорира като проблем, щото са на няма и 1000 км.
Та, виж свещите първо. Сложи някакви други и пробвай, да не е и при теб така...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 6.07.2008
Местоположение: софия

:)

Мнение от div4o25 » 26 Апр 2009, 22:48

Aми надали са свещи защото са bosch-ки на 1000 км горе долу,а колата се кара само на бензин
Мъжете обичат жените...а жените обичат БМВета :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 26 Апр 2009, 23:08

може да вдига разхода от любимия ми напоследък датчик на температурата на антифриза :)

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 6.07.2008
Местоположение: софия

:)

Мнение от div4o25 » 27 Апр 2009, 7:19

Отчита вярно...проверен е :(
Мъжете обичат жените...а жените обичат БМВета :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

Re: :)

Мнение от boywalking » 27 Апр 2009, 12:26

div4o25 написа:Aми надали са свещи защото са bosch-ки на 1000 км горе долу,а колата се кара само на бензин


Върни старите свещи и покарай така, или сложи някакви други временно...
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: София

Мнение от kikianev » 27 Апр 2009, 22:00

Здрасти колега прочетох за проблема според мен има някакъв проблем с токовете is-ката беше с две бобини проверенилиса кабели щосе отнася за майстор бих препоръчал един . аз съм сменил до момента 3 бими ивсе принего ходя като първото си беше покойник ночовека го съживи . къде с настройки къде със смяна на дребни на пръв поглед неща . човека се намира в бусманци казвасе СТЕФАН телефона го вдига синът му Росен ТЕЛ.0888943558.ДАНО ДА БЪДА ПОЛЕЗЕН УСПЕХ.
BMW не е страст , BMW е диагноза !

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 6.07.2008
Местоположение: софия

?"

Мнение от div4o25 » 28 Апр 2009, 0:10

Благодаря колега :)
Мъжете обичат жените...а жените обичат БМВета :)

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: :)

Мнение от Mollov » 28 Апр 2009, 10:12

div4o25 написа:Моля ви...препоръчайте ми някой който наистина разбира от такива коли


http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=127648

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook