Помощ за избор на акумулатор
Модератор: Общи модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Ами то е ясно,че е най-добре BOSCH или VARTA но струват 2лв/ампер.Януари 2004 си взех ИСКРА 75 ампера без гаранция понеже колата беше на ремонт и след 6 месеца акумулатора издъхна/мъртва клетка/
Носих го на някъв майстор-самозванец
и ми каза ,че двг бил скапал акум.След това си взех 100амп с 640А стартов ток.Има си правило-ХУБАВО И ЕВТИНО НЕМА



- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
оня ден си почина оригиналния ми BMW акумулатор след 13 годишен стаж .. мъртва клетка ,естествено бях на 350 км от Шумен
както да е ,взех си Exide(италиански) ,75Ah ,640A пусков ток ,калциеви клетки по няква популярна нова технология ,102 лв,2 години гаранция .Цената ми се струва супер ,на фона на 80те лв за български Старт по технология от 70те.За сега съм доволен 


- Veson
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 696
- Регистриран на: 26.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E87 120d
- Мечтае да кара: x6
Преди 5 год си купих BAREN - вече не помня за колко пари, но не сгреших, не ми е правил досега никакви проблеми !!
stay tuned


ако не ти се дават много пари и си решил да е български ИСКРА!
на старата бричка беше такъв и работеше безотказно до последно!
1 път ми се беше намокрил компютърния блок или там квото е на инжекциона и докато разбера кво е станало 3 дена съм въртял като изоглавен и то зимата накрая почна да пада но щом подкарах колата се оправи:) малък пенчев знае:)
на старата бричка беше такъв и работеше безотказно до последно!
1 път ми се беше намокрил компютърния блок или там квото е на инжекциона и докато разбера кво е станало 3 дена съм въртял като изоглавен и то зимата накрая почна да пада но щом подкарах колата се оправи:) малък пенчев знае:)
- Hastalavista
- Е21 fanatic
-
- Мнения: 692
- Регистриран на: 12.03.2005
- Местоположение: София, Младост1
Най-добре е ИСКРА.
1.Пo-евтин от другите (вносните)
2.Върши същата работа
3.Горе-долу са еднакви по издрължливост ( в сравнение с вносните)
Абе вземи си Искра ако искаш, няма да сгрешиш.
Общо взето на квото попаднеш.
''Изберете Българското''

1.Пo-евтин от другите (вносните)
2.Върши същата работа
3.Горе-долу са еднакви по издрължливост ( в сравнение с вносните)
Абе вземи си Искра ако искаш, няма да сгрешиш.
Общо взето на квото попаднеш.
''Изберете Българското''


- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
И на двете ми коли съм с Момбати и трябва да ви кажа колкото и смешно да ви звучи че няма смисъл от довойно по-скъпите западни акумулатори
На Е30ката е на 3г и няма мърдане а е видял зверски гърч 


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани