Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Face написа:milennyc написа:plamen_hh написа:Трябва да е около 8-9
Опа караме вече самолети, трябва ама.... реално е според състоянието на колата. Най вероятно към 10-11
За 320Д 150кс е 8.9,така че...
Даммм така е по каталог

И аз иамх същият проблем, колата ми се "замисляше" над 2500 оборота. Турбото не ми работеше както трябва и имах запушени дюзи. (не карам БМВ)
Трубото не работи:
Първият признак за заминаващо турбо е: границата му се качва нагоре примерно над 3500 започва да работи
2)Започва да гори масло хвърля го през ауспуха
3) Поне при мен като я карах в обороти над 3600 4000 след около 30 40 сек започваше сама да се форсирва без да давм газ. Когато изключа двигателя се оправяше.
Свалих турбото, кара около месец без турбо докато сложа новото.
Дюзите прочистих като на 40 литра нафта сложи 3.5-4 литра безнзин (На вас не ви го препоръчвам все пак БВМ има и специялни течности но какво да хабя пари за 22 годишна кола)
Сложих новото турбо(естествено смених маслото преди да го монтирам ) и от отогава нямам грешка.
Трубото не работи:
Първият признак за заминаващо турбо е: границата му се качва нагоре примерно над 3500 започва да работи
2)Започва да гори масло хвърля го през ауспуха
3) Поне при мен като я карах в обороти над 3600 4000 след около 30 40 сек започваше сама да се форсирва без да давм газ. Когато изключа двигателя се оправяше.
Свалих турбото, кара около месец без турбо докато сложа новото.
Дюзите прочистих като на 40 литра нафта сложи 3.5-4 литра безнзин (На вас не ви го препоръчвам все пак БВМ има и специялни течности но какво да хабя пари за 22 годишна кола)
Сложих новото турбо(естествено смених маслото преди да го монтирам ) и от отогава нямам грешка.
Последна промяна _BMW_fen на 19 Мар 2009, 18:16, променена общо 1 път
Здравейте колеги,
прочетох цялата тема. Моя проблем е сходен, но малко по странен - турбото ми зацепва на 1800 оборота и на 2к спира. От 2000 до 3000 не включва и след 3000 оборота пак зацепва !!! И това не е постоянно, а от време на време.
Въпроса ми е : и аз ли съм за нов клапан и евентуално дебитомер ?
П.С: в сервиза неможаха да засечат нито клапана нито дебитомера като проблемни. За дебитомера разбрах, че не се хваща, но за клапана никой не е писал. Може ли да зацепва когато си иска или като се развали си е аут forever ?
прочетох цялата тема. Моя проблем е сходен, но малко по странен - турбото ми зацепва на 1800 оборота и на 2к спира. От 2000 до 3000 не включва и след 3000 оборота пак зацепва !!! И това не е постоянно, а от време на време.
Въпроса ми е : и аз ли съм за нов клапан и евентуално дебитомер ?
П.С: в сервиза неможаха да засечат нито клапана нито дебитомера като проблемни. За дебитомера разбрах, че не се хваща, но за клапана никой не е писал. Може ли да зацепва когато си иска или като се развали си е аут forever ?
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
mikfena написа:Колеги аз си реших проблема като ми изолираха АГР клапана.за щастие се разминах с големите суми за дебитомер и електромагнитен клапан. Успех
Ако дебитомера е тръгнал това няма да те спаси за дълго. НО все пак е някакво решение
- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
Здравейте, не искам да пускам нова тема за това, филтъра на картерните газове има един отвор отгоре там трябва ли да влиза някакъв маркуч:shock: /става въпрос за 320D/ :


- IvaN66
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: Е46 2.0d 99'
- IvaN66
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: Е46 2.0d 99'
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
plamen_hh написа:И аз вече знам моя проблем със загубата на мощност нещо с авансовото цилиндърче не е добре и затова не върви или върви когато се раздвижи
аз ти казвах още тогава че колата се променя адски много с ново авансово клапанче. Кофти е че се разглабя половината кола, после иска стенд....
milennyc написа:plamen_hh написа:И аз вече знам моя проблем със загубата на мощност нещо с авансовото цилиндърче не е добре и затова не върви или върви когато се раздвижи
аз ти казвах още тогава че колата се променя адски много с ново авансово клапанче. Кофти е че се разглабя половината кола, после иска стенд....
Да много кофти ще чака докато отмине кризата


- IvaN66
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: Е46 2.0d 99'
Като гледам схемата в риълоем на електромагнитния клапан е с 3 извода(на турбината).Заместителя на пиербург на снимка е с 2.Как е в действителност,че моя пък е сменян от жабаря с такъв на ВАГ.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
milennyc написа:plamen_hh написа:И аз вече знам моя проблем със загубата на мощност нещо с авансовото цилиндърче не е добре и затова не върви или върви когато се раздвижи
аз ти казвах още тогава че колата се променя адски много с ново авансово клапанче. Кофти е че се разглабя половината кола, после иска стенд....
Можеш ли да кажеш къде точно се намира това авансово клапанче? Къде да го търся и има ли някакви външни признаци ако е взело да дава фира?
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Има го в една моя тема за цена на ГНП.... потрси я. Снимал съм всичко има и схема каде е. А как се разбира че е дало фира... пак е описано в темата ....
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... E%EC%EF%E0
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... E%EC%EF%E0
Тук пише че клапана трябва да се почисти с утразвук и се оправя http://www.autodata.ru/item.osg?idt=16&idn=1547 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани