Въпроси за дигиталния климатроник ???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
bmw325tds написа:Оки, аз пускам системата на +16 градуса вън е +30 градуса, започва да духа +30 вътре, датчика с вентилаторчето отчита +30 и не се сеща да пусне компресора?
Не разбирам за какво е настройката на точни градуси.
Нали Молов ти обясни, не си натиснал бутона със звездичката , Само тогава компресора получава разрешително за работа.

Без този бутон, климатроника работи като парно, тоест правиш 26, той си пуска топла течност и съответно ти топли вътре, правиш 16 както в случая, той няма да ти ги направи 16, а само ще ти вкара външен въздух, без да го "обработва", а клапаните ще са затворени, тъйкато желаеш по-ниска температура от околната.


"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- yuzie
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: варна
- Детайли за колата: 318i m43,97г.
извинявам се че пиша в темата на колегата ,но искам да попитам някои сменял ли е малкото вентилатирче на климатроника с някое друго ,че при мен стърже много ?
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
bmw325tds написа:Оки, аз пускам системата на +16 градуса вън е +30 градуса, започва да духа +30 вътре, датчика с вентилаторчето отчита +30 и не се сеща да пусне компресора?
Не разбирам за какво е настройката на точни градуси.
Компресора не се включва автоматично... мисля че се случваше само и единствено ако при изключена климатична/отоплителна система (дигиталния панел е изгаснал) натиснеш бутона Auto - тогава май "звездичката" се активира автоматично... ма не съм сигурен за Е36, на Е87 го прави точно така..
Та компресора тръгва само и единствено когато ти му кажеш т.е. натиснеш бутона "звездичка" - тогава, дори и при включен компресор ако избереш 27С в купето, а навън е 16С, в колата ще почне да духа топло (стига разбира се мотора да е загрял достатъчно за целта)... ей това е предимството на климатроника - при загрял мотор и работещ компресор да има възможността да ти подава необходимата за теб температура... така например в дъждовно време ако почнат да ти се потят джамовете (поради запушен филтър на купето или друга причина), можеш да си пуснеш компресора да изсуши въздуха и да оправи джамовете, но в колата няма да стане студено...
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани