е36 328 кабели,скорости...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

е36 328 кабели,скорости...

Мнение от KIM » 21 Апр 2009, 19:53

здравейте ,интересува ме
1.буксите с пиновете на инсталацията на 328 ,дали се разминават по някакъв начин от 325цовите букси,в смисъл местоположение и брой на кабелите там :roll:(за кръглите куплунги отпред говоря)
2.Каква е процедурата за да се мине от автомат към ръчка,понеже имам комп за скоростите отделен,дали като махна скоростите и махна компа им няма да има проблем?
Последна промяна KIM на 24 Апр 2009, 20:54, променена общо 1 път
Изображение

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 23 Апр 2009, 21:02

:(
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 23 Апр 2009, 22:09

Кажи коя година е 2,5цата?за да кажа дали ще трябва да напасваш кабелите.Те повечето съвпадат по местоположени и по цвят,но ако 2,5цата е нямала евс,ще трябва да се преправя малко.
А за да ти работи без проблем от автомат към ръчка,просто махаш компа на автоматичната скоростна кутия и е необходимо да се пренастрои ЕКУ-то щот ще ти търси автомата и ще работи в авариен режим.
А от къде знам....и аз си прехвърлих М52В28 от автомат на М50В20 ръчка.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 23 Апр 2009, 23:02

екуто къде мога да го дам да ми го пренастроят и какви пари е услугата :roll:
а за буксите питам понеже имам схема за връзване на инсталацията от м50б25 към м40ковата в е30,а ми трябва схема е36 328иа 96'' към м40б16 е30 316и,а мислех да са еднакви ,ама има евс б28цата та явно не е така
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 23 Апр 2009, 23:17

На първо време,можеш да караш и без да го пранастройваш.Но на 5000обр./мин.ще ти бие прекъсвач а не 6500обр.
Има и друг вариант,ако си намериш еку-от кола без автоматик.
Човек,който е "ти" с електрониката може да ти го направи.Необходимо е да се смени един чип вътре.
Услугата е от 70лв.до към 100лв.
Колата на която ще слага двигателя коя година е?
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 24 Апр 2009, 7:58

e30 94'' ще се слага
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 24 Апр 2009, 9:57

Оправи си заглавието на темата, то трябва да подсказва съдържанието и.
И е добре да е така написано, че темата да е лесна за намиране.
Напоследък често се пита за тази процедура, няма да е лошо да се направи една тема и в нея всичко да е разяснено :idea:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 12.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '01 E46 318Ci

Мнение от joreto_88 » 25 Апр 2009, 10:33

vld написа:няма да е лошо да се направи една тема и в нея всичко да е разяснено :idea:


Еми аз се опитах, точно поради тази причина - заради доста повтарящите се теми, ама никой не пише в нея. Явно на хората които наистина разбират им е дошло до гуша от такива дето пускат теми от сорта: Как да си сменя крушката в жабката и т.н. и не обръщат внимание вече, дори някой не посещават не само този раздел, ами и форума като цяло. И са си прави хората. Гледам какво се случва в раздел продава. Един пич продава един V8-мак незнам от колко време и то на доста разумна цена според мен и още не е продаден сигурно. А като стане въпрос за тЮнинг - брони, огледала, прагове и т.н. се продават като топъл хляб. Е как - нали трябва да е "пичеловка". И докато си купува тЮнинг частите в същото време в раздел Е36 пуска теми от сорта: Мени ми обороти, Не върви, Нещо ми тропа.
Айде стига толкова, че се отклоних доста от темата. За което се извинявам на автора :uups: .

Ето я и въпросната тема: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... t=#1550281
E36 318i sedan '95
Е36 320iA coupe '93

Изображение
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 25 Апр 2009, 10:57

joreto_88 написа:
vld написа:няма да е лошо да се направи една тема и в нея всичко да е разяснено :idea:


Еми аз се опитах, точно поради тази причина - заради доста повтарящите се теми, ама никой не пише в нея. Явно на хората които наистина разбират им е дошло до гуша от такива дето пускат теми от сорта: Как да си сменя крушката в жабката и т.н. и не обръщат внимание вече, дори някой не посещават не само този раздел, ами и форума като цяло. И са си прави хората. Гледам какво се случва в раздел продава. Един пич продава един V8-мак незнам от колко време и то на доста разумна цена според мен и още не е продаден сигурно. А като стане въпрос за тЮнинг - брони, огледала, прагове и т.н. се продават като топъл хляб. Е как - нали трябва да е "пичеловка". И докато си купува тЮнинг частите в същото време в раздел Е36 пуска теми от сорта: Мени ми обороти, Не върви, Нещо ми тропа.
Айде стига толкова, че се отклоних доста от темата. За което се извинявам на автора :uups: .

Ето я и въпросната тема: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... t=#1550281


Твойта тема няма общо с тази.
Ти се интересуваш от конверсия автомат-ръчка, а автора на темата го интересува инсталацията на Б28цата барабар с ЕВС-а което си е специфично и ако някой не ти отвори очите има да се луташ....
Изображение

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 25 Апр 2009, 15:36

eто малко схема от чуждите тунинг форуми,надявам се да помага в трудни случаи като моя занапред ;)
схемата за евс-а(първата) може да се ползва в случай че някой минава да речем от кола без евс към мотор със евс
Втората е за такъв мотор към е30ковата инсталация

Изображение
Изображение

за автомата или еку от кола без автомат(м52сименс) или препрограмиране ;)
Последна промяна KIM на 25 Апр 2009, 22:28, променена общо 2 пъти
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 25 Апр 2009, 15:49

Дано съм ти бил от полза..
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 25 Апр 2009, 16:23

естествено,доста ми помогна ;)
Изображение

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 28 Апр 2009, 20:29

оп,днес разбрах че схемата за инсталацията не е точна понеже е от м-ков мотор и малки изменения,тези дни като пална ще изложа схема за 2,8
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook