Тежка хидравлика
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Nikkie
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 3.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: като тъпанар ... Е61 530D
- Детайли за колата: Параход
И аз имам тоя проблем със това маркуче то е със един железен накрайник накрая .. пада се десното маркуче като погледнеш отгоре на казанчето за хидравличната течност .. струва 56лв. ако е то не се притеснявай не е скъпо мойто цялото е омаслено но не се знае дали капе от рейката или самия маркуч е здал тва е въпроса 

- ceno83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
И при мен е така само че на 320-ките Казанчето от което мисля че е проблема е под колекторите и едвам сипвам хидравлична течност камо ли да си сменя помпата 

,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
- stoian3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 3.01.2008
- Местоположение: pazardjik
- Кара: 318is
и мота е тягава сравнвние с други е36 кадет съм карал ама нее от гумите щото сам карал е36 с 17ки и го няма тоя проблем мисля че е от помпата при мен
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
при мен като тръгвам понякога и маневрирам в двора на блока нещо прескача>??? възможно ли е да само от хлабав ремък на хидравличната помпа или е друго? Има си достатъчно течност
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
да не пускам нова тема ще питам тука... проблемат е следният- когато паркирам на заден и като е навъртян волана се чува в един определен момент едно тропкане. Най- вече като натисна спирачката и колата спре. Трудно ми е да определя от къде идва защото се чува само при самото спиране. За сега хидравликата ми не свири и при покой въртейки волана нямам проблеми. Като завивам в движение или като правя маневри на първа нямам проблем. Тропането е глухо и ритмично. Дали са симптоми на заминаваща си рейка? Преди 2 седмици ми сменяха един семеринг и тампони и сваляха корите отдолу.Може ли да е от тях защото звука е като от пластмаса??
- kinazo2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 27.06.2007
- Местоположение: около Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW след BMW
- Мечтае да кара: Само служебни 730-ки IS-ки
- Детайли за колата: Гориво+нафта=тракторче
Smoocki написа:А като отвори капачката за хидравличната течност вътре на боза ли беше ?
Първоначално и най евтино ще е да си смениш казанчето със течността ,понеже е филтър ...вариянта да е запушен този филтър и дефакто да не може да преминава течност въпреки че ти на макс .
Моята течност когато е запалена колата и е в покой волана е бистра и червена на ниво, но когато завия пълен десен или ляв в казанчето става на пяна и нещо поскърцва . Едно "майсторче" ми каза че скърцането идва от хидр. помпа и трябва да смени а течността да става на пян по време на въртене на волана наляво и надясно е нормално защото помпата при самото въртене си била правила маслото на пяна ???
това нормално ли е според вас? И ако сменя казанчето и маслото дали ще изчезна това скърцане?
- kinazo2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 27.06.2007
- Местоположение: около Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW след BMW
- Мечтае да кара: Само служебни 730-ки IS-ки
- Детайли за колата: Гориво+нафта=тракторче
Alexi написа:ако се чува леко виене като въртиш волана на място - особено се чува на студен двг ,помпата е тръгнала - можа да кара така много време ,може и да не кара .Част от симптомите е и помътняла течност в казанчето . Трябва да е бистра и червена .Шофирането със 17ки с широчки гуми бързо скапва хидравликата ,а може да и дойде времето и от самосебе си .
Има ли значение ако сложиш хидравл помпа от 318 бензина на 318 tds или хидр помпи са едни и същи ???
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
виж им парт номерата ,в realoem примерно .. не знам дали са същите .. някои имат разлика в захвата ,май от шестак на 4 цилиндъра и обратно не става
- Gerch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София/Раковски
- Пол: Мъж
- Кара: '93 318 IS COUPE
- Детайли за колата: '93 318 IS COUPE
M42B18
kinazo2000 написа:Smoocki написа:А като отвори капачката за хидравличната течност вътре на боза ли беше ?
Първоначално и най евтино ще е да си смениш казанчето със течността ,понеже е филтър ...вариянта да е запушен този филтър и дефакто да не може да преминава течност въпреки че ти на макс .
Моята течност когато е запалена колата и е в покой волана е бистра и червена на ниво, но когато завия пълен десен или ляв в казанчето става на пяна и нещо поскърцва . Едно "майсторче" ми каза че скърцането идва от хидр. помпа и трябва да смени а течността да става на пян по време на въртене на волана наляво и надясно е нормално защото помпата при самото въртене си била правила маслото на пяна ???
това нормално ли е според вас? И ако сменя казанчето и маслото дали ще изчезна това скърцане?
Едно от основните свойства на хидравличното масло е то да не се пени. Иначе става голяма мазало в хидравличната система.
Още не съм запознат с хидравликата в БМВ, но според мен не е нормално да се пени. Може да е от некачествено масло - смени го.
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани