Цени на дюзи?? 320Д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BMW_325 TDS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 517
- Регистриран на: 9.01.2007
Цени на дюзи?? 320Д
Колеги ебахти недъгавото BMW излезе... Уж беше перфектно когато го докараха а се оказа друго !!! Гарнитура замина, смениха я ( поне главата се оказа здрава ) и са се оказва, че и 4 те дюзи за нищо не стават ... Някой ще ми каже ли цена ?? Един приятел на баща ми вика, че нови са 1800 лева и са щел на черно от някакво БМВ да свалят за 800 лева ... Добре ли е?
- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
Стига бе - помислих че нещо си се объркал, защото бензиновите дюзи за по 100лв бройката - та проверих в Дару цената - гледам за 320d - дюза + някакъв трансмитер към нея - 643лв бройката
- за преди фейса... Та ако ги намирате за 800лв - не му мисли много, макар че колко ще са читави и те - само до късмет си е...

- sider23
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 6.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 330xd
- Мечтае да кара: M6 Grand Coupe
Здравей колега,
Аз току що приключих точно същи ремонт като твоя.... и четирите дюзи смених.
Сега, моя мотор е 150 к.с. и е ЕВРО 3 стандарт за изгорели газове. Тия дюзи струват 515 лв. без ДДС едната. Това е от НН Сервиз, които са сервиз на Бош. Дюзите също са на Бош.
Ако обаче колата ти е ЕВРО 4 стандарт, тогава дюзите отиват над 1000 лв. едната.
Аз току що приключих точно същи ремонт като твоя.... и четирите дюзи смених.
Сега, моя мотор е 150 к.с. и е ЕВРО 3 стандарт за изгорели газове. Тия дюзи струват 515 лв. без ДДС едната. Това е от НН Сервиз, които са сервиз на Бош. Дюзите също са на Бош.
Ако обаче колата ти е ЕВРО 4 стандарт, тогава дюзите отиват над 1000 лв. едната.
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Защо ще сменяш целите дюзи, като може да смениш само разпръсквачите по 130лв. броя? Чудите се къде да си давате парите...
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Номенклатурен номер : 13532247689
Описание : AT-E.D#SE
Ед. цена (с ДДС) : 394.06 BGN
Номенклатурен номер : 13532246829
Описание : 13532247690
Ед. цена (с ДДС) : 522.26 BGN
* Вари 2000 ООД си запазва право за промени в цените
При мен само едната дюза е с трансмитер, тази по-скъпата, а другите три са по 394 лева, така че наистина излизат около 1800 лева. Провери ли всички дюзи на стенд, може да има някоя читава. Чувал съм, че и някъде ги рецикилрат за малко пари. Не се хвърляй веднага да купуваш нови или втора употреба а посети и друг сервиз. Все пак тези дюзи на дизела преди фейса са си като дюзите на повечето дизели и няма нищо сложно в тях. Виж и за отделни разпръсквачи, както казва колегата. Все пак с тези дюзи втора употреба, които си намерил са изминати най-вероятно няколко стотин хиляди километра. А относно недъгавото БМВ, нафтата ни е недъгава, защото моето прекъсваше нещо на тихите обороти, но като го заредих с италианска нафта проблемът се оправи.
Описание : AT-E.D#SE
Ед. цена (с ДДС) : 394.06 BGN
Номенклатурен номер : 13532246829
Описание : 13532247690
Ед. цена (с ДДС) : 522.26 BGN
* Вари 2000 ООД си запазва право за промени в цените
При мен само едната дюза е с трансмитер, тази по-скъпата, а другите три са по 394 лева, така че наистина излизат около 1800 лева. Провери ли всички дюзи на стенд, може да има някоя читава. Чувал съм, че и някъде ги рецикилрат за малко пари. Не се хвърляй веднага да купуваш нови или втора употреба а посети и друг сервиз. Все пак тези дюзи на дизела преди фейса са си като дюзите на повечето дизели и няма нищо сложно в тях. Виж и за отделни разпръсквачи, както казва колегата. Все пак с тези дюзи втора употреба, които си намерил са изминати най-вероятно няколко стотин хиляди километра. А относно недъгавото БМВ, нафтата ни е недъгава, защото моето прекъсваше нещо на тихите обороти, но като го заредих с италианска нафта проблемът се оправи.
- BMW_325 TDS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 517
- Регистриран на: 9.01.2007
Смениха ги вече... 800 лева втора ръка... Ами колега казах ми че не могат да намерят само разпръсквачи.... СБЪРКАХ ЛИ ?? Казаха ми че не се продавали или адски трудно сме намирали
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Излъгали са те за да ти вземат паричките. Ако поръчаш 4 разпръсквача ти излизат по 115лв. за брой+ 4х15лв. за смяна и си готов, дюзата си става като нова. Аз сега ще сменям моите защото са износени.
Нашили са те яко с дюзи втора употреба, не трябваше да бързаш.
Нашили са те яко с дюзи втора употреба, не трябваше да бързаш.
kronos написа:Излъгали са те за да ти вземат паричките. Ако поръчаш 4 разпръсквача ти излизат по 115лв. за брой+ 4х15лв. за смяна и си готов, дюзата си става като нова. Аз сега ще сменям моите защото са износени.
Нашили са те яко с дюзи втора употреба, не трябваше да бързаш.
Как се разбира кога са заминали сигурно за това колите ни пушат синкаво ситрин като ги препалим

- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Има много признаци. Това пушене може и от това да е, също по шумен мотор, притрисане и доста черен дим като дадеш пълна газ от по ниски обороти.
Слагат се на стенд и се проверява налягане, форма на струята, шум и т.н...
На тойота-та ми от "качествена нафта" и от неработеща дюза, стопи бутало, а не даваше никакви признаци поне според мен.
Слагат се на стенд и се проверява налягане, форма на струята, шум и т.н...
На тойота-та ми от "качествена нафта" и от неработеща дюза, стопи бутало, а не даваше никакви признаци поне според мен.
kronos написа:Има много признаци. Това пушене може и от това да е, също по шумен мотор, притрисане и доста черен дим като дадеш пълна газ от по ниски обороти.
Слагат се на стенд и се проверява налягане, форма на струята, шум и т.н...
На тойота-та ми от "качествена нафта" и от неработеща дюза, стопи бутало, а не даваше никакви признаци поне според мен.
сорри за оффтопика, но какви да тия дизелови Celici

- BMW_325 TDS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 517
- Регистриран на: 9.01.2007
Ами колеги върви малко по- добре- МАЛКО... Не е сериозна разликата.. И преди имаше еднио притришане, са май е изчезнало.. Аз не съм го карал много от както го направиха!! Пушеше яко да!! Особено, като беше студено сутрин бях като Икарус. Смениха гарнитура на глава и имам сега едно питане защото съм малко притеснен.. Пълна е охладителната система догоре и карах около 30 км и спирам пред нас и веднага отворих казанчето ( беше си в работна температура ) и като отворих казанчето пак излезе ВЪЗДУХ
... Това не е ли признак че пак надува

- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
© написа:kronos написа:Има много признаци. Това пушене може и от това да е, също по шумен мотор, притрисане и доста черен дим като дадеш пълна газ от по ниски обороти.
Слагат се на стенд и се проверява налягане, форма на струята, шум и т.н...
На тойота-та ми от "качествена нафта" и от неработеща дюза, стопи бутало, а не даваше никакви признаци поне според мен.
сорри за оффтопика, но какви да тия дизелови Celici
Може да се е получило щото именно нафта е налял в селиката

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани