BMW 320ci vs MB CLC200

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 20.08.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d F10

BMW 320ci vs MB CLC200

Мнение от Енцо » 21 Апр 2009, 19:45

Имаме спор с една приятелка от лятото. Аз имам BMW 320ci / 2002/, а тя си купи чисто нов CLC 200 Kompressor. От тогава чакам да навърти малко километри, че вс епак е чисто нова и да ги слагаме на чертата! Моля за вашето мнение. Ето и малко данни за колите:

BMW 320ci
6 Cylinder DOHC 170 h.p. @ 6250 rpm, 2171 cc 4 valves per cylinder
24 valves in total Fuel system - EFi, Maximum torque - 210.0 Nm @ 3500 rpm
Kerb weight - 1465 kg
0-100 km/h - 8.2 s
Automatic
70 000 km.

MB CLC200 Kompressor
4 Cyl 1796cc, 184 p.s @ 5500 r.p.m. Номинален въртящ момент 250/2800–5000, Компресия 8.5:1, Ускорение 0-100 km/h 8.7
Тегло празен (kg) 1500
Automatic
10 000 km.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 21 Апр 2009, 20:23

ще ти сипе с големия черпак ,както и всяка принудително пълнена кола около твоя клас ..


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 21 Апр 2009, 20:49

Хах то тези две коли дори не са в един клас.
По добре се пробваи с c280 там нещата са на кантар.
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Мнение от xerial » 21 Апр 2009, 20:58

абе хора говориме за чисто нова кола!!! на колегата моито уважение и колата сигурно му е ТОК ама от тия 170 коня колко са останали? плюс това тоя компресор..... незнам според мен Бенца ще дръпне :|
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 21 Апр 2009, 21:42

Мисля че не си уцелил раздела :arrow: пробвай в Стрийтрейсърс
Иначе нямам никаква представа как върви това жувотно ЦЛЦ200 :dunno:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 28.09.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 318 e46
Мечтае да кара: M3 e46

Мнение от somuchbetter » 21 Апр 2009, 22:14

xerial написа:абе хора говориме за чисто нова кола!!! на колегата моито уважение и колата сигурно му е ТОК ама от тия 170 коня колко са останали? плюс това тоя компресор..... незнам според мен Бенца ще дръпне :|


Не съм съгласен с теб относно конете. Къде ще идат ? не е с турбо нали - ако не е в ред то хич няма да върви. Още повече е46те все още не са като е30ки (без да се обиждат колегите които си ги тачат и поддържат), че да се крепи на боя и малко кит, защото има много такива.
Моята хем е с малък мотор(318), хем е от първите е46ци, а оня ден накарах една чисто нова вектра дизел да се изяде от яд и то в продължение на на 20тина км гонене по междуградски пътища. Какво ли е останали от моите 118 кончета или чак толкова ли ни превъзхождат чисто новите коли!?!

Според теб тоя компресор какво ще помогне толкова (не съм запознат с мерцедесите моля обесни)?
impossible is nothing

Изображение
BMW TEAM PLOVDIV

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 21 Апр 2009, 23:11

To се вижда много силен въртящ момент в постоянен диапазон от обороти "въртящ момент 250/2800–5000", което значи и постоянно яко ускорение в тези обороти. Не гледайте само ускорението от 0 до 100, защото именно доускорението на колите с принудително пълнене е доста силно.
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 5.10.2007

Мнение от tankishev » 23 Апр 2009, 11:46

Хм ... два автоматика ... бенца с 40 нютона и 14 коня отгоре ... + принудително пълнене ... на мен нещата ми изглеждат ясни - Е46цата пада
И мен ме "ужили" колега от форума:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!

Изображение среден разход

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Мнение от bscsystem » 23 Апр 2009, 12:09

Не пада, а направо все едно не се е дърпала. CLS 200 компресор ми се струва много от 0/100 за това време, но каквото са казали това е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 23 Апр 2009, 13:10

вземи си бинокъла ще ти потрябва :mhihi:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 23 Апр 2009, 21:06

темата ти не е за тук
имаме форум streetracers все още
иначе и аз съм любопитен да споделиш какво е станало после, но все пак има някакви правила

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook