Смесва ми горивата (проблема разрешен)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 06 Фев 2009, 16:44

Ами ше пробвам да го запуша май.
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: Видин

Мнение от Шарампоя » 06 Фев 2009, 16:52

ма да знаеш 4е най вероятно ше почне да ти прай проблеми с оборотите на празен ход,направи да видиш само как ше се държи колата в движени и после пак си го закачи ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 06 Фев 2009, 17:32

Тя и сега малко ми прай мизерийки с оборотите да ти кажа.

Още нещо да питам, има ли шанс на диагностика да се хване проблема, ако от някъде пуска бензинец, щото май запушен инжектор примерно не го показва а?
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 22.11.2007
Местоположение: Бургас/Айтос

...

Мнение от Skid » 06 Фев 2009, 17:36

Колега, единственото място от което може да ти влезе бензин в цилиндрите е през инжекторите,след като си запушил маркуча на системата за бензиновите пари.Въпроса е дали наистина гори едновременно газ и бензин,и ако да защо?Причините са :
- дюзите не могат да спрат бензина (защото са зацапани или износени или възвратните им прожинки са омекнали,тва последното е най-малко вероятно, ама знае ли се)
-някой от инжекторите (или няколко) продължава да работи(не е коректно прекьснат от газовата уредба) причината за което може да бъде в проблем с електрониката която прекъсва инжекторите ,тъй наречения симулатор(на италиянски е "емулатор"),това може да се разбере като се мерят 1 по 1 инжекторите по време на работа на газ.
Ако се коректно прекъснати, през никой от тях не трябва да тече ток(трябва да е прекъсната веригата на инжектора.

Дано съм бил полезен.



П.П. Колега,сигурен ли си ,че гори и газ и бензин едновременно (като караш на газ бензина ти намалява ли, става дума за дълъг път) .Пиши какво се е оказало.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: Видин

Мнение от Шарампоя » 06 Фев 2009, 17:44

Nikito_nn написа:Тя и сега малко ми прай мизерийки с оборотите да ти кажа.

Още нещо да питам, има ли шанс на диагностика да се хване проблема, ако от някъде пуска бензинец, щото май запушен инжектор примерно не го показва а?



Нема начин да го фанат, ма проблема нема да е от запушена а от отпушена демек като превключиш на газ и емулатора изключи дюзите, некоя остава отворена демек компа си подава напрежение към магнитното клапанче и дюзата си цъка и продължава да пуска бензинец,затова писах да ти прекъснат помпата , което не е решение и е хубаво тя си работи щото бензина охлажда дюзите като си врътка помпата.Може да запалиш да обърнеш на газ и да мериш напрежението към всяка дюза и ше разбереш дали е така.А и на комп. май се отчиташе работата на дюзите там през къв интервал от време църкат ,та като обарнеш на газ ,компа не трябва да отчита тяхната работа.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 06 Фев 2009, 18:23

Абе и на мен дюзите ми се струват най логичната причина ама вече почнах да си мисля какво ли не. Сега ако разбера и от къде точно да измеря дюзите...

Към колегата Skid като карам на газ ми свършва бензина и най много се усеща на дълъг път. В първия си пост много точно го обясних :roll:
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: Видин

Мнение от Шарампоя » 06 Фев 2009, 19:02

ми освен да им вадиш буксите на всяка поотделно като си на газ и да мериш напрежението ма незнам колко трябва да бъде(бе слагай на диапазон 20 волта на мултицета и мери)той плюса към дюзите се подава директно а компа прекъсва минуса ли незнам кво беше.Ма мери на изводите от буксите.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 06 Фев 2009, 21:12

мерси братле, ше го пробвам ;)
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 21 Апр 2009, 15:29

Колеги проблема е разрешен но и аз неразбрах точно кое. Известно време карах само на бензин и единия вариант е ако е имало запекла дюза да се оправила от това, а междувременно ми смениха бутона за превключване газ/бензин щото от време на време отказваше и ми казаха че може от там да не управлява добре инжекторите.
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Мнение от BorisMW » 21 Апр 2009, 20:29

Nikito_nn написа:Колеги проблема е разрешен но и аз неразбрах точно кое. Известно време карах само на бензин и единия вариант е ако е имало запекла дюза да се оправила от това, а междувременно ми смениха бутона за превключване газ/бензин щото от време на време отказваше и ми казаха че може от там да не управлява добре инжекторите.

От бутона е било.При мен го прави ,но когато карам само на бензин и ми светва и лампичката,че все едно е и на газ.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook