Върховaта седмица - БМВ 760i / Li

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 15 Апр 2009, 21:43

Dimo написа:
[steeN] написа:нямало да има V12... да бе да! няма нищо лошо, че е с две турбини според мен. тази тежка кола трябва да се движи(и да е икономична) все пак. добре, че не и лепнаха М емблема :)



абсолютно съгласен съм!

освен това съм впечатлен от динамиката, 0-100 za 4,6 с 544 коня от адски тежка лимузина, срещу 4,5 сек за RS6 и 580 коня + по малко тегло, а и освен това нищо общо между двата класа автомобили
казано иначе докато тоя в ауди е захапал волана с 2 ръце за да изпревари тоя в седмицата ще си пише у форума как некакъв едвам го надбегва :twisted: (тва в кръга на шегата, но предполагам разбрахте какво имам в предвид), а не ми се мисли колко коня ще е Alpinata.......мноооого болка ще е :twisted:

S63 AMG е 525 коня от 8 цилиндоров двигател , БЕЗ турбо и прави 0-100 за 4,6 сек :winky:

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 15 Апр 2009, 22:09

acho.rs написа:
Dimo написа:
[steeN] написа:нямало да има V12... да бе да! няма нищо лошо, че е с две турбини според мен. тази тежка кола трябва да се движи(и да е икономична) все пак. добре, че не и лепнаха М емблема :)



абсолютно съгласен съм!

освен това съм впечатлен от динамиката, 0-100 za 4,6 с 544 коня от адски тежка лимузина, срещу 4,5 сек за RS6 и 580 коня + по малко тегло, а и освен това нищо общо между двата класа автомобили
казано иначе докато тоя в ауди е захапал волана с 2 ръце за да изпревари тоя в седмицата ще си пише у форума как некакъв едвам го надбегва :twisted: (тва в кръга на шегата, но предполагам разбрахте какво имам в предвид), а не ми се мисли колко коня ще е Alpinata.......мноооого болка ще е :twisted:

S63 AMG е 525 коня от 8 цилиндоров двигател , БЕЗ турбо и прави 0-100 за 4,6 сек :winky:
Еми евала на АеМГе, докарали са го до стокова бавна седмица :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 16 Апр 2009, 0:02

прай... ама на магистрала/доускорение разликата в конете и въртящия момент + факта, че седмицата е с 8 скорости, които едва ли са сметнати лошо, ще води до доста неприятен резултат за amg-то ;) поне аз така си го представям. на всичкото отгоре и без да гледам техническите данни amg-то и харчи повече...

ей как ги оплюх тия мерцедеси, истината е че нямам абсолютно нищо против тях, но все пак сме в bmw форум.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 16 Апр 2009, 7:39

[steeN] написа:прай... ама на магистрала/доускорение разликата в конете и въртящия момент + факта, че седмицата е с 8 скорости, които едва ли са сметнати лошо, ще води до доста неприятен резултат за amg-то ;) поне аз така си го представям. на всичкото отгоре и без да гледам техническите данни amg-то и харчи повече...

ей как ги оплюх тия мерцедеси, истината е че нямам абсолютно нищо против тях, но все пак сме в bmw форум.


след като ми налетяха Алди феновете понеже им сравнявам ултра бързия RS6 с новата разтараляскана 7-ца с някакъв си V12, сега очаквам тебе да те нападнат самоотвержено защитниците на Мерцедес :twisted:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 16 Апр 2009, 18:24

Аз не съм нападал никой , просто посочих един факт , който се вмества в темата , не 4е защитавам АМГ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 5.03.2007

Мнение от cobrata_m3 » 16 Апр 2009, 21:39

acho.rs написа:Аз не съм нападал никой , просто посочих един факт , който се вмества в темата , не 4е защитавам АМГ

аве живота не е от 0 до 100 само ве под това време едва ли може да се свали толкова тежка кола въпроса е от там нататък и доускорение и много други работи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 5.08.2007

Мнение от Langata » 17 Апр 2009, 12:49

Какво общо има AMG с 7ма серия БМВ може да ги сравнявате с HAMMAN,G-POWER и т.н.! От нормалните Мерцедеси само с Sкласа 6.0 битурбо v12-512к.с.,ама май няма смисъл от сравнение!
Никой не умира девствен защото живота преебава ВСИЧКИ!!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 18 Апр 2009, 18:28

cobrata_m3 написа:
acho.rs написа:Аз не съм нападал никой , просто посочих един факт , който се вмества в темата , не 4е защитавам АМГ

аве живота не е от 0 до 100 само ве под това време едва ли може да се свали толкова тежка кола въпроса е от там нататък и доускорение и много други работи.

Точно , но един колега сравни тази седмица със РС6,по този показател и аз посочих времето на S63 AMG до 100 , което е тъпо - АМГ си е спортното поделение , за това пък се сещам за S600 , който е 5,5л и прави сто за 4,7-4,8 ... Абе няма смисъл да се сравняват БМВ със другите по този показател , защто той никога не е бил водещ за БМВ ... А тва че АМГ , трябва да се срванява със Хаман и Г-пауър , не е точно така , по скоро Моторшпорт са еквивалента , защото са са си част от БМВ , както АМГ част от Мерцедес...
Но ме изкефи , как баварците подлъгаха , че няма да има V12 лимузина и точно във разгара на кризата пуснаха V12 , че то и битурбо :twisted:

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 6.04.2009

Мнение от Ivan_530d » 19 Апр 2009, 1:52

Всеко следващо поколение от високия клас автомобили (S,7**,A8) е с все повече и повече коне,а всеки ден излизат нови и нови кампании за борбата на пътищата според мен с такива коли просто те си искат да бъдат карани бърже не вярвам някои от тук пишещите да си вземе такава кола и да я кара с 50 60 според закона :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 19 Апр 2009, 10:42

Ivan_530d написа:Всеко следващо поколение от високия клас автомобили (S,7**,A8) е с все повече и повече коне,а всеки ден излизат нови и нови кампании за борбата на пътищата според мен с такива коли просто те си искат да бъдат карани бърже не вярвам някои от тук пишещите да си вземе такава кола и да я кара с 50 60 според закона :roll:

С малката , особеност че във Германия има едни специфични места където НЯМА ограничения или има но те са до 200 км/ч :twisted: А на аутобана трябва,освен да направиш 200 и да имаш някаква еластичност при тази скорост , не като наще бараки който им трябват 1-2 минути да направят тази скорост и един път като я намалиш после сума време не можеш да я възтановиш.

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 6.04.2009

Мнение от Ivan_530d » 20 Апр 2009, 0:23

acho.rs написа:
Ivan_530d написа:Всеко следващо поколение от високия клас автомобили (S,7**,A8) е с все повече и повече коне,а всеки ден излизат нови и нови кампании за борбата на пътищата според мен с такива коли просто те си искат да бъдат карани бърже не вярвам някои от тук пишещите да си вземе такава кола и да я кара с 50 60 според закона :roll:

С малката , особеност че във Германия има едни специфични места където НЯМА ограничения или има но те са до 200 км/ч :twisted: А на аутобана трябва,освен да направиш 200 и да имаш някаква еластичност при тази скорост , не като наще бараки който им трябват 1-2 минути да направят тази скорост и един път като я намалиш после сума време не можеш да я възтановиш.

тва го знам ама като имат ограничител на 250 кво правиме и а пътищата в германия нямат нишо общо с тези тука

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 20 Апр 2009, 0:36

Закона в Германия гласи: Препоръчителна скорост на магистралата 130 км/ч , но доста голяма част от магистралите вече ги ограничиха с табели :( отделно ако има трафик и ти фърчиш с 200+ и има цивилка на магистралта може да те догонят и да те спрат и да ти припомнят, че има и други участници. В тази връзка една случка на приятел:
Преди няколко години, закъснява за полет, колата SL500 и той го кара на макс ... 250+ и по едно време го изпреварва от дясно БМВ 5-ца :mhihi: и минават пред него ... бам надпис "Полиция" .. той намаля ония си продължават ... само са му напомнили, че ги има и са по-бързи от него :mhihi:
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 20 Апр 2009, 21:55

sk. написа:Мале мале, това с 2те турбини.. 544к.с + чипче... колко ли ще го добута?!?! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
А и забележете въртящият момент има максимум при 1500об/м. И те май го даваха към 700НМ. Трябва да се кара само с каска, щото иначе ще ти унищожи прешлените на врата. :mhihi: :mhihi: :mhihi:


сори че избягвам от темата и то с бая но такъв сериен автомобил има и то идва от изток...не искам да кажа кое е но е факт че в ръководството му дават да се носи специална яка когато се кара по писта понеже завива по бързо от мисълта ти

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 5.08.2007

Мнение от Langata » 20 Апр 2009, 23:29

kriso85 написа:И на мен определено ми харесва колата.
Но дали ще е добър конкурент на ЕС 65 АМГ (600++) коня :roll:
Естествено тази 7ца не носи спортното означение на марката както мерц-а, но все си мисля че тя е конкуренция точно на този върхов модел.
750и (4.4 битурбо) доста добре се намести в сегмента на ЕС600 , но този В12, дори и свръх модерен агрегат дали ще може да е конкурент на 600 коньовия мерцедес, още повече като се имат предвид традициите на мерцедес в премиум лимузините.
Определено само разискваме тук, но си мисля че 760кта трябваше да е нещо доста по-запомнящо се. Въпреки доброто ускорение, не мисля че ще я предпочетат пред С-класата , а скоро ще излезе и новото А8 и не си мислете че ДУБЪЛ-ВЕ 12ката няма да е толкова мощна (дори може и да е атмосферна) или С8 ще е по-назад ако говорим за динамика.
Ф01 е страхотна машина, но двигателите ...... като изклиючим 4.4 битурбо на 750 .....
Да се надяваме скоро да я видим от близо тази машина и наистина да е толкова добра колкото я описват.
Не искам да те разочаровам но W12 на АУДИ го спряха и повече няма да вадят 8ци с такъв мотор! А колкото до Мерцедес добре че е AMG,че са живи умрели без него(но това е друга тема), а новата 760i не е конкурент на 65AMG не заради друго ами защото не може да му е конкурент(много е силен).А 63AMG за мен е най несполучливият мотор на фирмата!
Никой не умира девствен защото живота преебава ВСИЧКИ!!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Мнение от BadAngel » 20 Апр 2009, 23:36

колега, W12 на алдито е 12 цилиндров 6 литра :)

бмв има доста да помислят докато стигнат мотора на С65 :)

всъщност от този клас най-слаба е С8-цата с нейните 450 коня

пък и скоро идва фейслифта на С-класата :)

точно в този клас всичко останало е догонващо мерцедес и то от много години
No bling at the Ring

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook