Предницата ми "трепери" при висока скорост
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Предницата ми "трепери" при висока скорост
Едно бързо и тъпо въпросче... Като карам със над 140-160 на път с леки забележки не перфектно прав примерно,предницата ми цялата играе ,като чукна спирачката, спира,но като дам газ пак почва.Осеща се също така във волана и в завой по силно.
Баланс?Тампони или шарнири.
Мерси предварително.
Баланс?Тампони или шарнири.
Мерси предварително.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Мерси.Значи само втулките да сменя с м-кови и всичко ще е тип топ?
Това значи ли че другите неща отпадат на 100%?
Това значи ли че другите неща отпадат на 100%?

Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
arr0gance написа:Мерси.Значи само втулките да сменя с м-кови и всичко ще е тип топ?
Това значи ли че другите неща отпадат на 100%?
Не, не отпадат, по-добре огледай цялата предница. Така еднозначно не може да се каже.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Полиуретанови тампонки най-добре, даже имам едни за продан на промоция. На ЛС за повече инфо.
По темата... не е само от тях обаче. 99% и накрайници на рейката има заминали. Просто колелото вибрира при разбити такива и заради това е усещането. Предполагам и ако натиснеш спирачка вибрира, все едно ти е крив диска.
Ама БГ... какво да правиш, пътища...
По темата... не е само от тях обаче. 99% и накрайници на рейката има заминали. Просто колелото вибрира при разбити такива и заради това е усещането. Предполагам и ако натиснеш спирачка вибрира, все едно ти е крив диска.
Ама БГ... какво да правиш, пътища...
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
liloff написа:Полиуретанови тампонки най-добре, даже имам едни за продан на промоция. На ЛС за повече инфо.
По темата... не е само от тях обаче. 99% и накрайници на рейката има заминали. Просто колелото вибрира при разбити такива и заради това е усещането. Предполагам и ако натиснеш спирачка вибрира, все едно ти е крив диска.
Ама БГ... какво да правиш, пътища...
Недей предполага , човека е написал - "...като чукна спирачката, спира..."

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
vladiverm написа:...Недей предполага , човека е написал - "...като чукна спирачката, спира..."
При скъсан /или тръгнал към късане/ тампон на носача, като се натисне спирачката имаш чувството вътре в колата, че мърда гумата с поне 0,5см., което не е само чувство

Тук няма да вибрира предницата обаче при висока скорост, докато ще вибрира при разбит накрайник. Колкото по-ниска гума + широка, толкова по-осезаемо.
При шарнирите е едно особено хлопане, което е крайно неприятно за ухото, но нямаше никакви странични ефекти в поведениет при мен.
Също може да вибрира от стандартните неща... криви гуми / джанти / небалансирана предница.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
От скъсан тампон си вибрира , но колегата не му се влиза в канала и да пуснеш тема е по-лесно , иначе си прав че може да е от накрайници , гуми , джанти...Аз тия неща ги решавам на канал 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
vladiverm написа:От скъсан тампон си вибрира , но колегата не му се влиза в канала и да пуснеш тема е по-лесно , иначе си прав че може да е от накрайници , гуми , джанти...Аз тия неща ги решавам на канал
Колега това е проблема че и да влеза в канала незнам точно за какво да гледам.Бях на канала преди 2 седмици като го осетих,но и да гледам и да не гледам съм като пу*ка в железарски магазин.Мерси много на всички за помоща,пък да се надявам тези дни ще изгладя проблемите.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Предницата ми "трепери" при висока скорост
Проблема БЕШЕ шарнир тази тема изостана малко във времето,но все пак да се изясни.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани