Няколко въпроса за обикновенна газова уредба на 316i

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 9.02.2008
Местоположение: гр.Тутракан
Пол: Мъж
Детайли за колата: 525D 2001г.седан

Няколко въпроса за обикновенна газова уредба на 316i

Мнение от johnni_b » 15 Апр 2009, 19:42

Здравейте, колеги! Знае ли някой как трябва да се свърже изпарителя към охладителната система, понеже ме съмнява че, майстора не го е вързал правилно? Другият ми въпрос е защо като мина на газ, оборотите на празен ход играят от 200 до 5-600 на равни интервали? Газаджията, който ми слага газовата, сложи реле на стъпковия мотор, като мина на газ да го спира, но така не мога да регулирам оборотите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Re: Няколко въпроса за обикновенна газова уредба на 316i

Мнение от Игнатов » 15 Апр 2009, 20:44

johnni_b написа:Здравейте, колеги! Знае ли някой как трябва да се свърже изпарителя към охладителната система, понеже ме съмнява че, майстора не го е вързал правилно?


Здрасти,
да не се обиждат колегите, ама освен разни предположения друго няма да чуеш........... тъй че щом те съмнява майстора, отиди при друг!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

BMW 316 агу

Мнение от ///Mechov » 15 Апр 2009, 21:10

Колега принципно изпарителя се свързва с тройник на изхода от блока към парното , а за оборотите вариантите са хиледи

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 15 Апр 2009, 21:40

Ходи на кадърен майстор да ти види колата... тук никой няма да може да ти я оправи.

Не превръщайте темата в разправии относно разход на газ и ползата или не от газова уредба :cop:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E36 M40 1.8 metan

Мнение от buny_boy11 » 16 Апр 2009, 22:05

Газовото по начина които е сложено е за москвич, не е за БМВ.Без ламбдасондконтрол и аванс процесор ще имаш непрекьснато проблеми

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Re: Няколко въпроса за обикновенна газова уредба на 316i

Мнение от BorisMW » 17 Апр 2009, 23:34

johnni_b написа:Здравейте, колеги! Знае ли някой как трябва да се свърже изпарителя към охладителната система, понеже ме съмнява че, майстора не го е вързал правилно? Другият ми въпрос е защо като мина на газ, оборотите на празен ход играят от 200 до 5-600 на равни интервали? Газаджията, който ми слага газовата, сложи реле на стъпковия мотор, като мина на газ да го спира, но така не мога да регулирам оборотите.
    Пусни една снимка да видим как ти е вързана газовата и поне да мога да ти кажа как е при мен.
    За реле което да спира стъпковото моторче досега не съм чул,но както и да е.Ако си с М40 мотор,стъпковото се сваля много лесно и се чисти с WD-40.Ако оборотите продължат да ти играят,не е настроена правилно газовата и функцията която изпълнява моторчето не се осъществява.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 17.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от duh4e » 18 Апр 2009, 0:25

мисля, че не е редно да ти спира стъпкожото моторче! Аз съм правил експеримент и съм го изключвал и резултата не е бил по добра работа на празен ход точно обратното, мотора се мъчи и иска да гасне. Както каза колегата по горе чистене с WD-40 му е майката!

Успех

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 9.02.2008
Местоположение: гр.Тутракан
Пол: Мъж
Детайли за колата: 525D 2001г.седан

Мнение от johnni_b » 18 Апр 2009, 1:36

Колеги, кажете ми за кой мъркуч е вързан изпарителя.Аз мисля да го свържа последователно на мъркуча, който е отдясно и отгоре на радиатора.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Мнение от BorisMW » 18 Апр 2009, 10:40

johnni_b написа:Колеги, кажете ми за кой мъркуч е вързан изпарителя.Аз мисля да го свържа последователно на мъркуча, който е отдясно и отгоре на радиатора.
    Зависи от коя страна ти е сложен изпарителят,като застанеш лице срещу двигателят-ляво или дясно?
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 9.02.2008
Местоположение: гр.Тутракан
Пол: Мъж
Детайли за колата: 525D 2001г.седан

Мнение от johnni_b » 18 Апр 2009, 16:45

Отдясно на двигателя.До филтърната кутия.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Мнение от BorisMW » 19 Апр 2009, 12:05

johnni_b написа:Отдясно на двигателя.До филтърната кутия.
    Поне е направил по-добрият избор за место.
    Предлагам ти да се свържеш с един колега-Nikki Nikkolov(това му е ник-а),който доста разбира от поставяне на газови и сам си е правил.Неговата е поставена както ти описваш и мисля,че ще ти даде най-добър отговор за теб.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 1.04.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E 36 320
Мечтае да кара: M6

Re: Няколко въпроса за обикновенна газова уредба на 316i

Мнение от dimitar_tod82 » 20 Апр 2009, 15:00

здрасти колега. преди няколко дни един приятел имаше подобен проблем и се оказа че не е от испарителя. провери маркуча за въздуха, който изллиза от въздушния филтър. точно да филтъра има една метална тръба , която е покрита с гумичка и в тази метална тръба влиза маркуча за въздуха. провери въпросната гумичка дали не е напукана или да се е заметнала. защото металната тръбичка е на дупки и ако е напукана или обърната почва да смуче повече въздух и почва да те мени оборотите, да губи мощност и да гасне. успех.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 9.02.2008
Местоположение: гр.Тутракан
Пол: Мъж
Детайли за колата: 525D 2001г.седан

Мнение от johnni_b » 20 Апр 2009, 15:10

Ще го проверя колега, но на бензин оборотите заспиват. Ако дърпаше въздух от там, и на бензин щеше да ги мени.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook