колата пуши като се вкара в обороти
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
колата пуши като се вкара в обороти
здр. бмв хулигани ,имам една проблематика моля,за помощ .та става въпрос за бмв е36 2ооокуб. като се вкара в обороти, става дума за по агресивно каране,забелязах 4е колата пуши ,а като се кара нормално нема грижи,в последно време губи антифриз по 100-200 грама на седмица,масалцето и него го пипа по 40-50 грама на месец.ВЕ4Е Се Сещате на каде бия нали
но маслото си е 4исто не се е смесило с вода,та нещата до тук бият на гарнитурка на глава,дано не е това ,мисля да сменя първо гуми4ки има вероятност да са те,ина4е колата си бега перфектно ,нема грижи има си мощност вси4ко е о.к. един приятел ми вика 4е може да пуши от свещи
което ас за първи път 4увам ,има ли такава вероятност според вас?


- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
Re: колата пуши като се вкара в обороти
cocolino написа:здр. бмв хулигани ,имам една проблематика моля,за помощ .та става въпрос за бмв е36 2ооокуб. като се вкара в обороти, става дума за по агресивно каране,забелязах 4е колата пуши ,а като се кара нормално нема грижи,в последно време губи антифриз по 100-200 грама на седмица,масалцето и него го пипа по 40-50 грама на месец.ВЕ4Е Се Сещате на каде бия налино маслото си е 4исто не се е смесило с вода,та нещата до тук бият на гарнитурка на глава,дано не е това ,мисля да сменя първо гуми4ки има вероятност да са те,ина4е колата си бега перфектно ,нема грижи има си мощност вси4ко е о.к. един приятел ми вика 4е може да пуши от свещи
което ас за първи път 4увам ,има ли такава вероятност според вас?
принципно май е възможно да пуши и от свещи много зависи пушека какъв е на цвят синкав черен и има различни вариантчета но дано да не е гарнитура на главата
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
защотот попринцип ако пушека е синкав е масалце ако е черен преообогатена смес а ако е бял някой май беше казал че това са водни пари демек вкарва ти водица от някаъде и от там може дасе получава губенето на вода виж дали нямаш теове но сигурно вече си го направил щом си пуснал тема и ако няма никаде нито по радиатор нито по съединение нито в купето от радиаторчето значи отива някаде другаде а единственото мчсто където може да отива е в мотора и от там вав вид на пара през аспуха и чаооо
погледни го това да не да стигнеш до по лош етап щотот не е приятно не че е непоправимо но има ли смисал до там да стигаш
погледни го това да не да стигнеш до по лош етап щотот не е приятно не че е непоправимо но има ли смисал до там да стигаш
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
щом ти губи маслко трябва да го гори . иначв от лоши свещи неможе да гори маслко , а и колата ще ти тресе на място и от ауспуха ще мирише на бензин . а относно загубата на антифриз се сещам за 2 неща 1вото е някоя скоба на маркуч да се е разхлабила , маркуч да ти се е спукал или да имаш спукан радиатор , може и радиатора ан парното да е спукан .
- Nik4oZ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 8.05.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 Coupe Hellrot
Виждам подобен проблем като моя . Неискам да пускам нова тема за това ще попитам в темата на колегата за което се извинявам.
. Значи като набия регулатора отзаде хвулря черен пушак като на дизел. не е кои знае колко много но се забелязва. Та това от преобогатена смес ли е или ??? Предложения ? мерси предварително 


Lurking in the shadows
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
Nik4oZ написа:Виждам подобен проблем като моя . Неискам да пускам нова тема за това ще попитам в темата на колегата за което се извинявам.. Значи като набия регулатора отзаде хвулря черен пушак като на дизел. не е кои знае колко много но се забелязва. Та това от преобогатена смес ли е или ??? Предложения ? мерси предварително
за черен пушек е преобогатена смес при мен почна да го прави от като набих чип и почна да и препушва при израчкаване яко примерно първа 7000 и рязко втроа направо облак прави отзад
колеги бимбата се уплаши от нас и сега не ще да пуши
маитапа на страна та ра4ках я сега доволно пушек нема,проверих марку4ите беха доста тварди4ки /при запалена кола/ отворих радиятора долях антифриз ,и обезваздоших ,ще следя за те4ове марку4ите сега не са толкова тварди.утре ше ходим на 4и4о доктор така се о4ертава ,има ли вариянт според вас,ако гълта въздох от това да пуши, ли4но на мен не ми се вярва.от заде аспуха вади конденс при добре загряла кола .ебем ли го брат4е такова е положението капризни са нашите красавици и тва е
но главно притеснението ми е от това 4е марку4ите беха доста тварди4ки.


- Nik4oZ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 8.05.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 Coupe Hellrot
PNR написа:Nik4oZ написа:Виждам подобен проблем като моя . Неискам да пускам нова тема за това ще попитам в темата на колегата за което се извинявам.. Значи като набия регулатора отзаде хвулря черен пушак като на дизел. не е кои знае колко много но се забелязва. Та това от преобогатена смес ли е или ??? Предложения ? мерси предварително
за черен пушек е преобогатена смес при мен почна да го прави от като набих чип и почна да и препушва при израчкаване яко примерно първа 7000 и рязко втроа направо облак прави отзад
Ами това на какво се дължи. Смисъл къде трябва да търся проблема ??? Някакви датчици какво ? Нямам си и на идея .

Lurking in the shadows
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
cocolino написа:колеги бимбата се уплаши от нас и сега не ще да пушимаитапа на страна та ра4ках я сега доволно пушек нема,проверих марку4ите беха доста тварди4ки /при запалена кола/ отворих радиятора долях антифриз ,и обезваздоших ,ще следя за те4ове марку4ите сега не са толкова тварди.утре ше ходим на 4и4о доктор така се о4ертава ,има ли вариянт според вас,ако гълта въздох от това да пуши, ли4но на мен не ми се вярва.от заде аспуха вади конденс при добре загряла кола .ебем ли го брат4е такова е положението капризни са нашите красавици и тва е
но главно притеснението ми е от това 4е марку4ите беха доста тварди4ки.
Относно твърдостта на мъркучите,ако гарнитурата на главата и охладителната система са наред,на студен двигател мъркучите трябва да са меки!Когато двигателят си загрее до нормална работна температура е нормално мъркучите да се втвърдят,защото системата е херметична,а антифриза се разширява при загряването,което създава определено налягане (клапанът на капачката на радиатора се отваря при по-високо от нормалното налягане).Но ако веднага след стартирането на двигателя,както е студен,станат корави изведнъж мъркучите-без съмнение гарнитурата на главата ти е за смяна + ако е необходимо-шлайфане на главата.
Относно цвета на пушека,ако двигателя гори само масло-пушекът е бял!Черният е на преобогатена горивна смес.Ако е сив-и двете.Ако вкарва антифриз в цилиндрите-изкарва пара през ауспуха (парата и пушекът са две напълно различни неща,които се различават лесно)

- Nik4oZ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 8.05.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 Coupe Hellrot
Това стана ясно . Колега можеш ли да ми кажеш в къде може да е проблема или да го карам на диагностика ?
Lurking in the shadows
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани