Проблем със стрелката за нивото на бензина
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- joreto_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 318Ci
Проблем със стрелката за нивото на бензина
Колеги преди малко докато се прибирах от работа както си карам и изведнъж ми светна лампата че нямам бензин (имаше около 13-14л - мнооого малко под делението с 15-ката). Светна и падна най-долу на делението с 0-та. На борд компа както си показваше, че мога да измина 75-76км с горивото което имам, изведнъж падна на 52-53км. От доста време имам проблеми с разхода. Даваше ми някакви стойности от прядъка на 20-25-30 че и до 35/100 стигна веднъж. И наистина го харчи, защото отварях резервоара и едната половина (тази със сондата) беше празна, а другата (тази с помпата) имаше около 10-тина литра (то на 8л май светваше лампата ) Но сега откакто смених ламбда сондата и я тествах по различен начин на каране я разбрах защо харчи. Когато я карам само от нас до работата (2-2.5км) с 20лв/11л изминавам 40км. А ако я разходя примерно от дружба до люлин минавам със същите литри около 70-80км. Както и да е. Въпроса ми сега е защо се получи така със стрелката? Бях изминал около 40-45 км (разходих я на по-дълги разстояния). С количеството бензин което имам трябва да отида поне още 3-4 пъти до работата (ако ходя само до там), а то какво стана? Бензина този път според мен си е в резервоара. Някой от нивомерите да не е заминал? Нали има един на сондата и един на помпата?
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Като начало пусни един тест на таблото, за да си сигурен, че там всичко е в ред.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Le Transporteur написа:Като начало пусни един тест на таблото, за да си сигурен, че там всичко е в ред.
Не мисля,че е от таблото.И при мен го има същия проблем,а таблото си работи перфектно на теста.Т`ва се оказва "детска" болест при Е36.Разисквано е много пъти

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
ned_gm28 написа:Le Transporteur написа:Като начало пусни един тест на таблото, за да си сигурен, че там всичко е в ред.
Не мисля,че е от таблото.И при мен го има същия проблем,а таблото си работи перфектно на теста.Т`ва се оказва "детска" болест при Е36.Разисквано е много пъти
Прав си, пускането на тест, който в случая за мен е задължителен е много трудоемко нещо. Извинявам се.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- joreto_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 318Ci
Не съм се сетил ама хич за теста
Утре ще го пробвам. Сутринта като запалих стрелката беше на 0-та. След няколко секунди започна да се покачва и си се върна на старото място. Също така се промениха и показанията на борд компа. С характер бе: когато не й е кеф пада, когато й е кеф се покачва 


- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Колега и при мен се получи нещо подобно.Оказа се, че е изгорял един бущон (21 май беше).Смених го и се оправи.
- snooperchi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540iX
Чакай малко колега... е като е изгорял въпросния бушон защо показва нещо изобщо,че и после му се е оправило на колегата ?Mpower84 написа:Колега и при мен се получи нещо подобно.Оказа се, че е изгорял един бущон (21 май беше).Смених го и се оправи.


- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Le Transporteur написа:ned_gm28 написа:Le Transporteur написа:Като начало пусни един тест на таблото, за да си сигурен, че там всичко е в ред.
Не мисля,че е от таблото.И при мен го има същия проблем,а таблото си работи перфектно на теста.Т`ва се оказва "детска" болест при Е36.Разисквано е много пъти
Прав си, пускането на тест, който в случая за мен е задължителен е много трудоемко нещо. Извинявам се.
Аз не съм казал,че е излишно да започне с теста!Казах,че не мисля че проблемът му ще е в таблото,щото почти винаги проблема е в сондите,или в буксите при сондите

- joreto_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 318Ci
При теста на таблото всичко си беше ОК. В събота ще вдигна седалката и ще погледна там какво се случва.
- belial
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320
и аз имам същия проблем, само че при мен стрелката не се връща а пък бензин има
. ще следя с интересн темата 


И аз имах същия проблем със стрелката. Дойде време да сменям бензиновата помпа и направих следното. Като изкарах поплавъка имаше една разпоена жичка. Запоих я и върнах поплавъка заедно с новата бенз. помпа обратно. Нивомера пак си показваше каквото иска. Пак изкарах поплавъка и го напръсках здраво с контактен спрей. ( цялата платка с четките), след което пак го върнах в резервоара. И стана чудо.
Нивомера започна да работи повече от перфектно. От тогава до сега не съм имал никакъв проблем. Показва си супер точно количеството гориво. Ако ви се занимава може да пробвате. 


13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани