Още един БМВ проект и автомобилните спортове
Модератор: Sharo
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Пристигнаха и унибалите за задния мост и вече работим по него,
надявам се до края на другата седмица да сме готови.

надявам се до края на другата седмица да сме готови.
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Относно колектора - сме се спряли на решение Liquid To Air вариант на
интеркулер, на който сме направили точен макет и нещата изглеждат добре.
Спряхме се на това решение поради наличие на адски крати турбо
пътиша, доста по-добра ефективност от Air To Air решенията, по-малко
лаг в системата. Разбира се решението си има и свойте минуси - трябва
да се грижим доста по охлаждането на течността за да задържим
ефективността, но за там имаме няколко идейки.

интеркулер, на който сме направили точен макет и нещата изглеждат добре.
Спряхме се на това решение поради наличие на адски крати турбо
пътиша, доста по-добра ефективност от Air To Air решенията, по-малко
лаг в системата. Разбира се решението си има и свойте минуси - трябва
да се грижим доста по охлаждането на течността за да задържим
ефективността, но за там имаме няколко идейки.
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
rosen.kolarov написа:Относно колектора - сме се спряли на решение Liquid To Air вариант на
интеркулер, на който сме направили точен макет и нещата изглеждат добре.
Спряхме се на това решение поради наличие на адски крати турбо
пътиша, доста по-добра ефективност от Air To Air решенията, по-малко
лаг в системата. Разбира се решението си има и свойте минуси - трябва
да се грижим доста по охлаждането на течността за да задържим
ефективността, но за там имаме няколко идейки.
абе аз малко късно се обаждам, но там където искате да го сложите кулъра няма ли да му грее много от мотора? имате вариант за въздухозаборник на капака? (като ланча, мини и т.н.) мислили сте за вариант като при мен - водна риза около входящия колектор и допълнителен воден радиатор с електрическа помпа на бронята долу? помпата става идеално от разните компресирани АМГ-та или webasto за нафтова печка за камион.




- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Радиатора и електрическата помпа са задължителни, а капака ще
го проектираме специално за да опимизираме въздушните потоци.
Също така имаме и още няколко идейки, но нека видим как ще
се получат и ще пиша допълнително.
Освен това има доста напреднали термоизолационни материали,
които мислим да използваме за да покрием интеркулера и входящия
колектор.
го проектираме специално за да опимизираме въздушните потоци.
Също така имаме и още няколко идейки, но нека видим как ще
се получат и ще пиша допълнително.
Освен това има доста напреднали термоизолационни материали,
които мислим да използваме за да покрием интеркулера и входящия
колектор.
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Тези дни приключихме с усилването на задния мост
Добавихме планки - заварки, малко пилене и готово
Другия носач е подготвен, но след като приключим с монтажа на
унибалите ще приключим и тук работата
Иначе цялата конзола на дифа я усилихме като към стандартния
детайл който беше 3 мм. добавихме още един с 2 мм. дебелина.
Доста чукане, нагряване и пак и пак ни отне докато финишираме

Добавихме планки - заварки, малко пилене и готово
Другия носач е подготвен, но след като приключим с монтажа на
унибалите ще приключим и тук работата
Иначе цялата конзола на дифа я усилихме като към стандартния
детайл който беше 3 мм. добавихме още един с 2 мм. дебелина.
Доста чукане, нагряване и пак и пак ни отне докато финишираме
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Днес малко се потрудих по колата и успях да напасна карбоновото
табло. Беше голям зор защото се наложи доста пилене и дялкане за
да го вкарам около ролбара, но резултата си заслужаваше

табло. Беше голям зор защото се наложи доста пилене и дялкане за
да го вкарам около ролбара, но резултата си заслужаваше

- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
sonny написа:Роска, не ми казвай, че тач тръба, дето ходи на верев под таблото си е към заводския ролбар на ОМП
Ами Сони така е, какво не ти харесва

Ако ти се струва, че пречи на педалите мога да кажа че няма никакъв
проблем. Пробвах доста след монтажа на седалката и няма проблеми.
- Новини
-
rosen.kolarov написа:sonny написа:Роска, не ми казвай, че тач тръба, дето ходи на верев под таблото си е към заводския ролбар на ОМП
Ами Сони така е, какво не ти харесва
Ако ти се струва, че пречи на педалите мога да кажа че няма никакъв
проблем. Пробвах доста след монтажа на седалката и няма проблеми.
И на мен ми се видя странно. Така на голо купе не мога да преценя кое къде ще се падне, но няма ли риск да си измааш колената в тая тръба ако коланите не са достатъчно стегнати да те залепят за седалката?
Има доста случай, в които състезатели си правят такива тръби и при удар им се трошат първо колената. Вярно е, че съм чувал за случаи, но с прави тръби, а не под наклон, просто поставени по-надолу. Тази ми се вижда странна. Попринцип не е много ниска, но при евентуален страничен удар недай си боже, колата е най-слаба при такъв и има вероятностточно тази тръба да се огъне първ и като я гледам е права, без посочен ъгъл на евентуално сгъване, демек не се знае на къде би тръгнала, и ако тръгне навътре, отива първо десния крак. Затова така реагирах, а и честно досега несъм виждал конфигурация с такава тръба 

- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Днес приключихме работа по тампоните на задния мост. Набихме
втулки, които заварихме, след което с пресата набихме тампоните
и на финала фтулката от където ще минава болта към купето.
Материала е Полиуретан 90 от Обликос.

втулки, които заварихме, след което с пресата набихме тампоните
и на финала фтулката от където ще минава болта към купето.
Материала е Полиуретан 90 от Обликос.
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
И тампоните за двигателя са готови (като заготовки), надявам се утре
да ги монтираме и всичко да пасне от първия път. Може да ни се
наложи да ги изработим от по-мек материал, но времето ще покаже.

да ги монтираме и всичко да пасне от първия път. Може да ни се
наложи да ги изработим от по-мек материал, но времето ще покаже.
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани