Mулти волан проблем-предложения!? РЕШЕН
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Mулти волан проблем-предложения!? РЕШЕН
Като си взех колата беше с нормалния четирилъчев волан.(без бутоните за мултифункция)
След което си взех трилъчевия спортен волан (сцепения лъч) .(без бутоните за мултифункция)
Сега съм си взел М мултифункционален волан.
В началото колата беше с БМВ касетофон (ревърс).
В момента е с БМВ си-ди (бизнес).
Сега и проблема:
Смених волана, но се оказва, че нито намаля/увеличава звука, нито сменя песните?!
Някакви идей къде може да е проблема??
Буксите на си-ди-то са правилно свързани (работи си всичко)
Буксите на волана са правилно свързани (те няма как да се объркат, защото са със специфична форма).
Под бег-а има 3 букси.При мен едната (най-лявата) е свободна, средната си е за айрбаг-а, а дясната за мултифункцийте на волана.
За лявата букса просто няма кабел.
Първо си помислих, че ми липсва кабел за там, но се оказа, че бутоните за си-ди то (те са в лявата част на волана) не са с кабели, а с пътечка, която минава през горния ръб на волана и влиза при бутоните за автопилота (те са в дясно).
От там си излиза букса, която може да влезе само и единствено в дясната...
Въпроса е защо не функционират бутоните за CD-to ?!?
Слагам снимка, за да се добие представа:
Тук се виждат въпросните 2 букси (горе на волана)

тук се виждат и бутоните на волана:

Айде помагайте, че май ще се окаже, че съм си купил М-ков мулти волан...само за окраса
След което си взех трилъчевия спортен волан (сцепения лъч) .(без бутоните за мултифункция)
Сега съм си взел М мултифункционален волан.
В началото колата беше с БМВ касетофон (ревърс).
В момента е с БМВ си-ди (бизнес).
Сега и проблема:
Смених волана, но се оказва, че нито намаля/увеличава звука, нито сменя песните?!
Някакви идей къде може да е проблема??
Буксите на си-ди-то са правилно свързани (работи си всичко)
Буксите на волана са правилно свързани (те няма как да се объркат, защото са със специфична форма).
Под бег-а има 3 букси.При мен едната (най-лявата) е свободна, средната си е за айрбаг-а, а дясната за мултифункцийте на волана.
За лявата букса просто няма кабел.
Първо си помислих, че ми липсва кабел за там, но се оказа, че бутоните за си-ди то (те са в лявата част на волана) не са с кабели, а с пътечка, която минава през горния ръб на волана и влиза при бутоните за автопилота (те са в дясно).
От там си излиза букса, която може да влезе само и единствено в дясната...
Въпроса е защо не функционират бутоните за CD-to ?!?
Слагам снимка, за да се добие представа:
Тук се виждат въпросните 2 букси (горе на волана)

тук се виждат и бутоните на волана:

Айде помагайте, че май ще се окаже, че съм си купил М-ков мулти волан...само за окраса

Последна промяна Dimitroff на 05 Юли 2010, 10:04, променена общо 3 пъти
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Сега виждам, че нямам липсваща букса!
на тази снимка има общо 4 букси, като 2 от тях (долните 2) са за бег-а, а другите 2 (горните) си ги имам :
Въпросът е що не бачка ?!
на тази снимка има общо 4 букси, като 2 от тях (долните 2) са за бег-а, а другите 2 (горните) си ги имам :
Въпросът е що не бачка ?!
- RAFF
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 549
- Регистриран на: 19.07.2002
- Местоположение: гр.Бургас
- Пол: Мъж
да разбирам ли че си имал мултифункция на стария волан? ако си имал извади панела с копчетата на новия волан и виж дали всички кабели и крачета в буксите са наред! ако си нямал работата е по дебела от колкото си мислиш; не е достатъчно само да сложиш волна с мулти.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
RAFF написа:да разбирам ли че си имал мултифункция на стария волан? ако си имал извади панела с копчетата на новия волан и виж дали всички кабели и крачета в буксите са наред! ако си нямал работата е по дебела от колкото си мислиш; не е достатъчно само да сложиш волна с мулти.
втория случай съм аз ... нямах мулти волан имах трилъчевия със двойния лъч отдоло.
Сега взех М мулти волан...чета тук, че някакъв модул май ми трябва, но не разбирам какъв точно и от къде да го взема...и къде да го сложа/монтирам

.
ако си нямам до сега братле мулти функсция и сега слагаш аз днеска си правил моето е46 за целта закупих кабел оригиналне от колега офо форума и по описанието го вързах - става за около 1 ч дале и темпомата се връзва с него и всичко е ок. ти да не си мислиш че като сложиш волана и буксите и ще тръгне всичко. има още работа но не се налагат модули и други неща
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Dimitroff написа:RAFF написа:да разбирам ли че си имал мултифункция на стария волан? ако си имал извади панела с копчетата на новия волан и виж дали всички кабели и крачета в буксите са наред! ако си нямал работата е по дебела от колкото си мислиш; не е достатъчно само да сложиш волна с мулти.
втория случай съм аз ... нямах мулти волан имах трилъчевия със двойния лъч отдоло.
Сега взех М мулти волан...чета тук, че някакъв модул май ми трябва, но не разбирам какъв точно и от къде да го взема...и къде да го сложа/монтирам
кабел за връзка ти трябва , колегата отнесе последния , мога да ти поръчам обаче

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
V-max написа:Dimitroff написа:RAFF написа:да разбирам ли че си имал мултифункция на стария волан? ако си имал извади панела с копчетата на новия волан и виж дали всички кабели и крачета в буксите са наред! ако си нямал работата е по дебела от колкото си мислиш; не е достатъчно само да сложиш волна с мулти.
втория случай съм аз ... нямах мулти волан имах трилъчевия със двойния лъч отдоло.
Сега взех М мулти волан...чета тук, че някакъв модул май ми трябва, но не разбирам какъв точно и от къде да го взема...и къде да го сложа/монтирам
кабел за връзка ти трябва , колегата отнесе последния , мога да ти поръчам обаче
поръчай друже

Дай цена на лс и ти връщам адресче за доставка с наложен платеж.
Благодаря предварително.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Да възобновя темата малко...след сумати месеци.
От днес вече мога да се похваля, че интервенцията е завършена!
След закупуването на кабела за връзка от колегата V-max...го разнасях месеци наред в колата...първо бях забравил за него, после се оказа...,че в цяла хасковска област няма човек, който да се навие да го свърже...при което трябваше да ползвам жокер-обади се на приятел (пак V-max...ще черпя!)
Той ме насочи при правилния човек, който за 1 час работа и няколко десетки левчета свърза мулти волана.
Контрол на звука - работи.
Контрол на песните - работи.
Автопилот - работи. (вярвате не вярвате - разхода ми с автопилота падна с почти 0.800 литра!! - редовно пътувам по трасето със скорост 130-140 и добре знам колко ми е разхода-днес беше с 0.800 грама по-малко
)
За свързване се ползва следната схема :
http://www.jdmotorwerkes.com/BMW%20Retrofit%20PDFS/3543en.pdf - давам линк от DIY секцията (Е46).
Цялото удоволствие :
М мулти волан - 600 лева.
Свързващ кабел - приблизително 55 лева (нямам спомен точно)
Работа - 50 лева.
Кеф цена няма...
П.с. Кабелите ги свързаха в Стара Загора.
Ако някой го интересува - на ЛС, за да не правя реклама на момчето и сервиза.
Парт номера на кабела при дилърите на БМВ е: 61120016012
От днес вече мога да се похваля, че интервенцията е завършена!
След закупуването на кабела за връзка от колегата V-max...го разнасях месеци наред в колата...първо бях забравил за него, после се оказа...,че в цяла хасковска област няма човек, който да се навие да го свърже...при което трябваше да ползвам жокер-обади се на приятел (пак V-max...ще черпя!)
Той ме насочи при правилния човек, който за 1 час работа и няколко десетки левчета свърза мулти волана.
Контрол на звука - работи.
Контрол на песните - работи.
Автопилот - работи. (вярвате не вярвате - разхода ми с автопилота падна с почти 0.800 литра!! - редовно пътувам по трасето със скорост 130-140 и добре знам колко ми е разхода-днес беше с 0.800 грама по-малко

За свързване се ползва следната схема :
http://www.jdmotorwerkes.com/BMW%20Retrofit%20PDFS/3543en.pdf - давам линк от DIY секцията (Е46).
Цялото удоволствие :
М мулти волан - 600 лева.
Свързващ кабел - приблизително 55 лева (нямам спомен точно)
Работа - 50 лева.
Кеф цена няма...

П.с. Кабелите ги свързаха в Стара Загора.
Ако някой го интересува - на ЛС, за да не правя реклама на момчето и сервиза.
Парт номера на кабела при дилърите на БМВ е: 61120016012
Последна промяна Dimitroff на 05 Юли 2010, 10:06, променена общо 2 пъти
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Да разбирам ли, че преди сте нямали автопилот а сега имате , както става с бордкомпютрите или и автопилота иска накакви настройки от деагностици 

- kaspar_ivo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 27.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 318i
Това с автопилота и мен ме заинтерисува. Знам че не е просто да се купи волан а отпред се купува някаква част или греша? На брат ми е с автопилот и отпред пред шофьора до въздушния филтър има няква част която аз нямам и предполагаме че това е автопилота... 

- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
kaspar_ivo написа:Това с автопилота и мен ме заинтерисува. Знам че не е просто да се купи волан а отпред се купува някаква част или греша? На брат ми е с автопилот и отпред пред шофьора до въздушния филтър има няква част която аз нямам и предполагаме че това е автопилота...
и на брат ми има точно там идно такова метално нещо ама ми казаха ,че било електрическа печка...
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
kaspar_ivo написа:Това с автопилота и мен ме заинтерисува. Знам че не е просто да се купи волан а отпред се купува някаква част или греша? На брат ми е с автопилот и отпред пред шофьора до въздушния филтър има няква част която аз нямам и предполагаме че това е автопилота...
и на брат ми има точно там едно такова метално нещо ама ми казаха ,че било електрическа печка...
- kaspar_ivo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 27.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 318i
Next написа:kaspar_ivo написа:Това с автопилота и мен ме заинтерисува. Знам че не е просто да се купи волан а отпред се купува някаква част или греша? На брат ми е с автопилот и отпред пред шофьора до въздушния филтър има няква част която аз нямам и предполагаме че това е автопилота...
и на брат ми има точно там идно такова метално нещо ама ми казаха ,че било електрическа печка...
никва печка не е при условие че има жило за подаване на газ

- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани