Още един БМВ проект и автомобилните спортове
Модератор: Sharo
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Sharo написа:е къде, 4-ти и 8-ми цилиндър са на мястото на сд-то
Е стига де ... спорта изисква жертви, ще трябва да се откажеш от чалгата

- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
rosen.kolarov написа:Sharo написа:е къде, 4-ти и 8-ми цилиндър са на мястото на сд-то
Е стига де ... спорта изисква жертви, ще трябва да се откажеш от чалгата
Ще му е трудно




R.I.P Landikar
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
lazaronni написа:Каква рейка ще се слага?
Нещо от сорта на 2.5 - 2.7 в момента съм в процес на търсене, подал
съм размерите на оригиналната към няколко фирми.
rosen.kolarov написа:lazaronni написа:Каква рейка ще се слага?
Нещо от сорта на 2.5 - 2.7 в момента съм в процес на търсене, подал
съм размерите на оригиналната към няколко фирми.
Аз лично плакна очото за ейтия от известно време, но финансовата ми възможност не го позволява в момента
http://cgi.ebay.de/steering-rack-Renn-L ... 240%3A1318
http://cgi.ebay.de/steering-rack-Lenkge ... 240%3A1318
А за такова нещо замислял ли си се
http://cgi.ebay.de/Getrag-265-BMW-E30-M ... 240%3A1318
Getrag Race Gear Kit


Take Me to the Hospital...
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Аз като цяло съм се ориентирал към вариант без серво, който е доста
по-ефтин. Идеята ми е да монтирам електрически усилвател в купето.
Така ще имам изцяло моторспорт решение.
Иначе с тоз швейцареца навремето съм си писал доста за кутия,
но при мен тази от линка няма да издържи - тя е за нормалната
атмосферна версия на мотора.
За кутия съм се спрял на едни шведи (Tractive) с които си пиша доста
усилено, дори се видях с тях на моторспорт изложението в Кьолн през
ноември миналата година. При тях петстепенната кутия е предвидена
да носи 800 нютона и предполагам с този хардуер да нямам проблеми.

по-ефтин. Идеята ми е да монтирам електрически усилвател в купето.
Така ще имам изцяло моторспорт решение.
Иначе с тоз швейцареца навремето съм си писал доста за кутия,
но при мен тази от линка няма да издържи - тя е за нормалната
атмосферна версия на мотора.
За кутия съм се спрял на едни шведи (Tractive) с които си пиша доста
усилено, дори се видях с тях на моторспорт изложението в Кьолн през
ноември миналата година. При тях петстепенната кутия е предвидена
да носи 800 нютона и предполагам с този хардуер да нямам проблеми.
rosen.kolarov написа:Аз като цяло съм се ориентирал към вариант без серво, който е доста
по-ефтин. Идеята ми е да монтирам електрически усилвател в купето.
Така ще имам изцяло моторспорт решение.
Иначе с тоз швейцареца навремето съм си писал доста за кутия,
но при мен тази от линка няма да издържи - тя е за нормалната
атмосферна версия на мотора.
За кутия съм се спрял на едни шведи (Tractive) с които си пиша доста
усилено, дори се видях с тях на моторспорт изложението в Кьолн през
ноември миналата година. При тях петстепенната кутия е предвидена
да носи 800 нютона и предполагам с този хардуер да нямам проблеми.
Да, аз също бих избрал варианта без серво, но иначе тоя пише, че този сет е тестван многократно на 580 конъов Косуорт, но явно мощността която вие гоните е много над тая

Каква мощност се гони приблизително и как ще се кара това, аз съм на мнение, че тая кола да не казвам невъзможно, но ще е грях да се кара в България, на разни псевдо писти, затворени улици или картинг писти


Виж на Нордшлайфе или Хокенхаймринг...

Take Me to the Hospital...
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Ами, надали гоним много по висока мощност, още повече както каза
няма къде да се кара тук в България. Прогнози не искам да давам
защото сменихме адски много компоненти по мотора. Предишния път
като мерихме с обикновенни валове, доста по-малка бензинова помпа
която ни създаваше ядове, друга турбина, друг интеркулер, колата
извади 390 коня на гумите при 1.1 бара, а както казва един фен
налягане под 2 бара си е чист вакуум.
По моя предварителна преценка финално автомобила очаквам да
бъде около 920-950 килограма и около 500-550 коня на гумите, но
може да се окаже че след първите тестове ще трябва да променяме
нещо и да пренастройваме ... времето ще покаже.
няма къде да се кара тук в България. Прогнози не искам да давам
защото сменихме адски много компоненти по мотора. Предишния път
като мерихме с обикновенни валове, доста по-малка бензинова помпа
която ни създаваше ядове, друга турбина, друг интеркулер, колата
извади 390 коня на гумите при 1.1 бара, а както казва един фен
налягане под 2 бара си е чист вакуум.
По моя предварителна преценка финално автомобила очаквам да
бъде около 920-950 килограма и около 500-550 коня на гумите, но
може да се окаже че след първите тестове ще трябва да променяме
нещо и да пренастройваме ... времето ще покаже.
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Аз много не разбирам
Но мисля, че като я подкараш ще я оставиш на 1.5 бара и около 400 коня на гумите, защото повече просто няма да са ти необходими, поне първата година, а като ти станат малко ще имаш на къде да я доразвиеш
С какво турбо ще е сега колата ?




R.I.P Landikar
Здравейте,
ще си позволя да се включа в чудесната тема ная адаша
Не мога да коментирам нищо по проекта,чудесно замислен и надявам се също така изпълнен
...искам да споделя една история от близкото минало
В рали спорта (когато колите бяха БЕГАЧКИ-група Б и пилотите бяха мъже със сърца)имаше един истиски динозавър -Lancia S4....аналогични килограми които Роската залага за проекта и скромната мощност от 600к.с
Не много пилоти са имали честта да се качат на този автомобил и да го подкарат на 100%!!! Един от тези пилоти е Марко Ален(да се похваля ,че имам автограф от Него
)който споделя пред журналисти.......'' колата е толкова силна,че е НЕ приятна за каране! '':shock:
Преди години и в БГ шампионата имаше една легенда Lanciq Delta .Moй добър приятел Илия Царски правеше чудеса с тази кола ,чудеса за зрителите и за хронометрите
От него знам,че настройките за високопланинско състезание позволяват на колата да достига около 500 к.с (блендата на турбината е освободена като размер=макс)Спомням си един разговор с него на високопланинско Шумен(борбата беше мъжка,дори Румен Дунев беше изкарал Тойотата,а Стоян Колев караше перфектен Косуърт)......та Илия сподели ,че тази кола се кара трудно с тези настройки
Още нещо .......и двата примера са автомобили 4х4,което предполага разпределение на силата около 60/40 % заден/преден мост!
Поздрави и успехи
ще си позволя да се включа в чудесната тема ная адаша

Не мога да коментирам нищо по проекта,чудесно замислен и надявам се също така изпълнен

...искам да споделя една история от близкото минало

В рали спорта (когато колите бяха БЕГАЧКИ-група Б и пилотите бяха мъже със сърца)имаше един истиски динозавър -Lancia S4....аналогични килограми които Роската залага за проекта и скромната мощност от 600к.с


Преди години и в БГ шампионата имаше една легенда Lanciq Delta .Moй добър приятел Илия Царски правеше чудеса с тази кола ,чудеса за зрителите и за хронометрите


Още нещо .......и двата примера са автомобили 4х4,което предполага разпределение на силата около 60/40 % заден/преден мост!
Поздрави и успехи

http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
rtzankov написа:С какво турбо ще е сега колата ?
Гарет - GT35 dual ball bearing, 0.82 A/R и 0.70 студена част
Roko написа: .....
Адашка,
знаеш че разчитам на теб да я вкараме тази хала в пътя, аз поне съм на
мнение че ще се опитаме на създадем един доста добре балансиран
автомобил. Имаме доста идеи - дано само ни стигнат силите, времето и
финансите.
- LeX
- Капетано
-
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
Марко Ален викаш а
г-н Коларов (обръщам се така, защото ако кажа Роска и ще се чудите какво става
) исках преди време да попитам но забравих, кой ще бъдат механиците който ще идват по състезанията? Дотук прогресът изглежда страхотен, надявам се поне до средата на лятото колата да е готова, и есента да се вижда по пистите 

г-н Коларов (обръщам се така, защото ако кажа Роска и ще се чудите какво става



"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Лекс, както споменах по-напред някъде в темата - след дългоооооооо
обикаляне по майстори (с изключение на Том, ама той избяга в Испания)
взех нещата в свои ръце както се казва. В момента има двама души
които работят при мен само и единствено по проекта (може би поради
тази причина напредваме), така че вече съм сформирал екип от който
съм доволен за момента. Това ще бъде и екипа на който ще разчитам
по състезанията.
Смятам, че екипа създал автомобиле е най-добрия избор за поддръжка.
Само остава да имам гащи за каране, а и време да опозная колата.
обикаляне по майстори (с изключение на Том, ама той избяга в Испания)
взех нещата в свои ръце както се казва. В момента има двама души
които работят при мен само и единствено по проекта (може би поради
тази причина напредваме), така че вече съм сформирал екип от който
съм доволен за момента. Това ще бъде и екипа на който ще разчитам
по състезанията.
Смятам, че екипа създал автомобиле е най-добрия избор за поддръжка.
Само остава да имам гащи за каране, а и време да опозная колата.
- LeX
- Капетано
-
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
Ясно, не бях разбрал точно какво си решил и затова попитах. Иначе гащите и опознаването става само с каране. Много каране!

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани