Газови инжекциони - помощник при избор
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Ето една справка:
Заместители [редактиране]
В обикновен двигател, предназначен за работа с бензин, могат да се ползват и други горива, като например втечнен газ (пропан-бутанови смеси), природен газ (сгъстен метан) и дори синтезен газ получен от биомаса (напр. газогенераторни автомобили с дърва). Пропан-бутановите смеси варират в зависимост от сезона (през зимата съдържанието на пропан трябва да е по-високо), изискват монтирането на допълнително оборудване (балон за газ) и понякога намаляват мощността на двигателя поради по-ниската си топлотворна способност, но са с високо октаново число и сравнително ниска цена. Сгъстеният природен газ (метан), поради по-ниската си топлотворна способност, също може да намали мощността на двигателя и изисква монтирането на тежки и обемисти бутилки, нужни да поберат достатъчно гориво за що-годе приемлив пробег между зарежданията (обикновено до 250 км.). Поради тези причини метан се ползва най-често от таксита, камиони и автобуси в градски условия. Газогенераторният вариант за заместване на бензина е ползван само при извънредни обстоятелства, например по време на Втората световна война.
Топлотворна способност на бензина и други моторни горива (MJ/литър, приблизителни стойности) [редактиране]
Бензин 87-98 октана 29,01 Втечнен газ (пропан-бутан) 22,16 Дизелово гориво 32,19 Нафта за отопление 34,74 Етанол 19,59 Метанол 14,57 Газохол Е10 28,06
Разработването на хибридни двигатели за автомобили, възможната поява на горивни клетки с използване на бензин, напредъкът в технологиите за контролиране на процесите в двигателя и емисиите на изгорели газове предвещават още дълги години на господство на бензина като главно гориво за леки коли и мотоциклети.
Взето от „http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%B8%D0%BD“.
ПП:както сами можете да се убедите освен Октан го има и фактора Топлотворна способност
и ако продължа нататък, ще стане още по дълбоко 
Заместители [редактиране]
В обикновен двигател, предназначен за работа с бензин, могат да се ползват и други горива, като например втечнен газ (пропан-бутанови смеси), природен газ (сгъстен метан) и дори синтезен газ получен от биомаса (напр. газогенераторни автомобили с дърва). Пропан-бутановите смеси варират в зависимост от сезона (през зимата съдържанието на пропан трябва да е по-високо), изискват монтирането на допълнително оборудване (балон за газ) и понякога намаляват мощността на двигателя поради по-ниската си топлотворна способност, но са с високо октаново число и сравнително ниска цена. Сгъстеният природен газ (метан), поради по-ниската си топлотворна способност, също може да намали мощността на двигателя и изисква монтирането на тежки и обемисти бутилки, нужни да поберат достатъчно гориво за що-годе приемлив пробег между зарежданията (обикновено до 250 км.). Поради тези причини метан се ползва най-често от таксита, камиони и автобуси в градски условия. Газогенераторният вариант за заместване на бензина е ползван само при извънредни обстоятелства, например по време на Втората световна война.
Топлотворна способност на бензина и други моторни горива (MJ/литър, приблизителни стойности) [редактиране]
Бензин 87-98 октана 29,01 Втечнен газ (пропан-бутан) 22,16 Дизелово гориво 32,19 Нафта за отопление 34,74 Етанол 19,59 Метанол 14,57 Газохол Е10 28,06
Разработването на хибридни двигатели за автомобили, възможната поява на горивни клетки с използване на бензин, напредъкът в технологиите за контролиране на процесите в двигателя и емисиите на изгорели газове предвещават още дълги години на господство на бензина като главно гориво за леки коли и мотоциклети.
Взето от „http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%B8%D0%BD“.
ПП:както сами можете да се убедите освен Октан го има и фактора Топлотворна способност


Последна промяна St.Dilov на 08 Апр 2009, 14:05, променена общо 1 път
Колеги, няма нужда от конфликти, много сте ми полезни с информацията (да използвам възможността специално да благодаря на тези, които ми писаха на личен) и се надявам модераторите да не затворят темата, а пък ние можем след седмица-две сами да си изтрием излишните постове, защото ми се ще да остане основната полезна информация, както да се актуализира и добавя нова. Съвсем скоро и аз ще мога да споделя мнение в посочення формат. 

- tin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 1.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 328i
- Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)
Re: Газови инжекциони - помощник при избор
Автомобил: 320
ГИ: FOBOS
Цена:1400лв
Монтаж: 2007
Обслужване:
Км: 30хил.
Разход градско: 12л/100 км
Разход извънградско: 10-11л/100км
на бензин същития разход
Дефекти: Трябва да се чисти филтърчето че газта в бг е мръсна, и си избирай по голям изпарител да не е тоя за 110kw че май неможе да смогне на по големи обороти
Впечатление: +3000лв за 30хил км.
сложиха ми го за 1400лв , в момента чух че го слагат за 1100лв , доволен съм от майсторчетата , мога да дам тел на ЛС

ГИ: FOBOS
Цена:1400лв
Монтаж: 2007
Обслужване:
Км: 30хил.
Разход градско: 12л/100 км
Разход извънградско: 10-11л/100км
на бензин същития разход
Дефекти: Трябва да се чисти филтърчето че газта в бг е мръсна, и си избирай по голям изпарител да не е тоя за 110kw че май неможе да смогне на по големи обороти
Впечатление: +3000лв за 30хил км.
сложиха ми го за 1400лв , в момента чух че го слагат за 1100лв , доволен съм от майсторчетата , мога да дам тел на ЛС

- BH5482BH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: *******
- Пол: Мъж
- Кара: с превишена скорост
Погледни ми подписа и виж как го изкарваме този разход. Разбира се гори и малко бензин, но за 3-5 мин е загряла, за да превключи на газ, при най-студеното сутрeшно палене за деня.
При tin монтажът се е получил изключително красиво, понеже има място под колекторите. При М42 инжекторите се виждат. Можели са да пуснат обаче на 6цилинровата маркуча зад двигателя и съвсем нямаше да си личи
Колега, на колко км. си сменяш филтъра на газта?
При tin монтажът се е получил изключително красиво, понеже има място под колекторите. При М42 инжекторите се виждат. Можели са да пуснат обаче на 6цилинровата маркуча зад двигателя и съвсем нямаше да си личи

Колега, на колко км. си сменяш филтъра на газта?
Я, темичката си ми е още тук.
Вече след 2-3 месеца и ок. 7 хил. км на газ мога и аз да оставя мнението си по шаблона.
Автомобил: E36 318i, 93 год.
ГИ: Фобос
Цена: 1 300 лв
Монтаж: Фобос Ауто (сервиза в Долни Богоров)
Обслужване: Горе-долу съм доволен, а относно монтажа - нямам никаква забележка
Км: 7 000
Разход градско: 13-14/100 км
Разход извънградско: 10/100км
Дефекти: няма (само първите 2-3 минути като превключи на газ между времето на подаването на гориво от педала и впръскването има минимална разлика в сравнение с бензина, но след това не усещам никаква разлика)
Впечатление: отлично! Карам любимата си марка, кефа си е същия и за 35-40 лв пълня до горе за още 300 км градско.

Автомобил: E36 318i, 93 год.
ГИ: Фобос
Цена: 1 300 лв
Монтаж: Фобос Ауто (сервиза в Долни Богоров)
Обслужване: Горе-долу съм доволен, а относно монтажа - нямам никаква забележка
Км: 7 000
Разход градско: 13-14/100 км
Разход извънградско: 10/100км
Дефекти: няма (само първите 2-3 минути като превключи на газ между времето на подаването на гориво от педала и впръскването има минимална разлика в сравнение с бензина, но след това не усещам никаква разлика)
Впечатление: отлично! Карам любимата си марка, кефа си е същия и за 35-40 лв пълня до горе за още 300 км градско.

- Mitack
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 27.08.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M43B18'97
- Мечтае да кара: ново BMW
Автомобил: 318i M43B18 произведена декенври 1996г.
ГИ: SimGas с метални дюзи
Цена: 1350 с включен лиценз и евроклапан
Монтаж: септември 2007г. в гр. Пловдив
Обслужване: мой приятел я монтира
Км: около 23000 км
Разход градско: 10,6 без клима ; 11-12 с клима
Разход извънградско: при 100 км/ч - 7-8 л/100; при 130-140 8л/100
Дефекти: (сменил съм само филтърчето за газта - 25 лв)
Впечатление: (при мен почти няма разлика при ниските обороти, при над 4000 наема трудно, но все пак вдигна 200км/ч. Много зависи от настройката на газовия компютър. Единствено прави мизерия когато ми превключи на газ (при температура ~40градуса) при натискане рязко на педала - колата забива нос, но след 10 сек. се оправя
[/url]http://stargas-bg.com/system-injection/simgas[/url]
ГИ: SimGas с метални дюзи
Цена: 1350 с включен лиценз и евроклапан
Монтаж: септември 2007г. в гр. Пловдив
Обслужване: мой приятел я монтира
Км: около 23000 км
Разход градско: 10,6 без клима ; 11-12 с клима
Разход извънградско: при 100 км/ч - 7-8 л/100; при 130-140 8л/100
Дефекти: (сменил съм само филтърчето за газта - 25 лв)
Впечатление: (при мен почти няма разлика при ниските обороти, при над 4000 наема трудно, но все пак вдигна 200км/ч. Много зависи от настройката на газовия компютър. Единствено прави мизерия когато ми превключи на газ (при температура ~40градуса) при натискане рязко на педала - колата забива нос, но след 10 сек. се оправя
[/url]http://stargas-bg.com/system-injection/simgas[/url]
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1708
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Автомобил: E36 316 1995 год.
ГИ: Фобос
Цена: 1 260 лв
Монтаж: В Сливен
Обслужване: Сменил съм само мъркучето от изпарителя до инжекторите.
Км: 30 000
Разход градско: 9-10/100 км
Разход извънградско: 7-8/100км
Дефекти: Няма
Впечатление: Отлично!Карам колата вече 1.6 год. на газ нямам никакви ядове,върви си отлично,няколко пъти съм карал по екстремно и с лекота си вдига 210,без да прекъсне нито за момент.Сутрин си обръща на газ при температура на антифриза 33 градуса.А относно филтърчето аз още не съм го сменял,но засега не ми прави никакви проблеми и не искам да пипам нищо.
Ето как е при мен

ГИ: Фобос
Цена: 1 260 лв
Монтаж: В Сливен
Обслужване: Сменил съм само мъркучето от изпарителя до инжекторите.
Км: 30 000
Разход градско: 9-10/100 км
Разход извънградско: 7-8/100км
Дефекти: Няма
Впечатление: Отлично!Карам колата вече 1.6 год. на газ нямам никакви ядове,върви си отлично,няколко пъти съм карал по екстремно и с лекота си вдига 210,без да прекъсне нито за момент.Сутрин си обръща на газ при температура на антифриза 33 градуса.А относно филтърчето аз още не съм го сменял,но засега не ми прави никакви проблеми и не искам да пипам нищо.
Ето как е при мен




- super_mario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 13.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ски и свири на цигулка
на 27 този месец имам час и аз за ФОБОС като го сложа ще ви кажа дали съм доволен от 320:)
за 1200лв ГИ
за 1200лв ГИ

БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!
- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Аз пък мога да ви кажа за разхода на газ на моята БИМА Значи между 10,5 градско лятно време и 11,5 максимум зимно време ,извън града от 7,5 при скорост 100-120 км/ч,и 9,5 при 140-150км/ч.И то преди да сменя мембраните на ГИ Стар Газ.Моята газова е стария тип с плочка.Има някой недостатъци които,навярно повечето ги знаят и за това няма да ги споменавам.Така че,всеки си решава според джоба. 

- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Автомобил: 318i М43 1996год.
ГИ: Тoмасето модела не го знам
Цена: 1250лв.
Монтаж: 07.2008год. Пловдив в Кичука(S&K)
Обслужване: ДА доволен съм
Км: 18 000
Разход градско: в подписа ми го има около 9-10
Разход извънградско: 8/9 литра на 100км 120-130км/ч
Дефекти:Няма
Впечатление: Според мен няма разлика в карането на газ бензин, но дори ако има е много минимална.
ГИ: Тoмасето модела не го знам
Цена: 1250лв.
Монтаж: 07.2008год. Пловдив в Кичука(S&K)
Обслужване: ДА доволен съм
Км: 18 000
Разход градско: в подписа ми го има около 9-10
Разход извънградско: 8/9 литра на 100км 120-130км/ч
Дефекти:Няма
Впечатление: Според мен няма разлика в карането на газ бензин, но дори ако има е много минимална.
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Автомобил: 318is
ГИ: Bardolini от Горна баня
Цена:1000лв
Монтаж: 04.2009
Обслужване: засега никакво
Км: около 4500
Разход градско: 11л до 12л/100 км
Разход извънградско: 7-8л/100км
Дефекти: едно маркуче създаде проблеми но понеже е още в гаранция и го оправиха без грам мрънкане и го направихме по друг начин вече няма да създава никакви ядове
Впечатление: много доволен, половината съм я избил вече, плащам го на вноски и пак ми излиза по-евтино отколкото ми беше бензина на месец
ГИ: Bardolini от Горна баня
Цена:1000лв
Монтаж: 04.2009
Обслужване: засега никакво
Км: около 4500
Разход градско: 11л до 12л/100 км
Разход извънградско: 7-8л/100км
Дефекти: едно маркуче създаде проблеми но понеже е още в гаранция и го оправиха без грам мрънкане и го направихме по друг начин вече няма да създава никакви ядове
Впечатление: много доволен, половината съм я избил вече, плащам го на вноски и пак ми излиза по-евтино отколкото ми беше бензина на месец
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
автомобил: 520и Е39 автомат
ГИ Бардолини (монтирано в Разград)
цена 1500лв.
монтаж 2008 юни-юли
обслужване: филтър на газта
разход градско от 12 до 16 (единия в Разград другия в Плевен)
разход извънградско 8-9
дефекти - няма
Впечатление: За една година съм минал към 30 000 х 10/100 (средно) = 3000 литра гориво, в единия случай струва 2500 в другия 5000 (пак по средни цени на газ и бензин). На газ и бензин върви абсолютно еднакво - разлика никаква - супер доволен съм и ме е яд че карах колата година и нещо на безнин и съм хвърлил три пачки пари на вятъра.
ПС: Изглежда точно като на колегата @tin само дето захранващия маркуч със филтъра не се вижда толкова много.
ГИ Бардолини (монтирано в Разград)
цена 1500лв.
монтаж 2008 юни-юли
обслужване: филтър на газта
разход градско от 12 до 16 (единия в Разград другия в Плевен)
разход извънградско 8-9
дефекти - няма
Впечатление: За една година съм минал към 30 000 х 10/100 (средно) = 3000 литра гориво, в единия случай струва 2500 в другия 5000 (пак по средни цени на газ и бензин). На газ и бензин върви абсолютно еднакво - разлика никаква - супер доволен съм и ме е яд че карах колата година и нещо на безнин и съм хвърлил три пачки пари на вятъра.
ПС: Изглежда точно като на колегата @tin само дето захранващия маркуч със филтъра не се вижда толкова много.
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани