Колеги,малко помощ
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			10 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- Transportera
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1957
 - Регистриран на: 7.04.2008
 - Местоположение: ВТ
 - Пол: Мъж
 - Кара: E30 Е38
 - Детайли за колата: Не бие много на очи
 
Колеги,малко помощ
- NikiNikolov
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2855
 - Регистриран на: 10.01.2008
 - Местоположение: София
 - Кара: Хилядолетен сокол
 
Вземаш камък от гедоре с подходящ размер, тръбен ключ и шестограм. Държиш контра на шестограма и завиваш гайгата с тръбния ключ. Това е БГ вариянта, иначе си има спец. инструмент за това. Успех.
			
		- ///Явор
 - Летящия холандец
 - 
				
			 - Мнения: 19401
 - Регистриран на: 10.01.2003
 - Местоположение: предимно в гаража
 - Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
 
- Alex_Burdin
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 238
 - Регистриран на: 7.01.2009
 - Местоположение: Исперих
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е46,Е36,Е30
 - Мечтае да кара: F30 M3 по крабрежната на Рио де Жанейро
 - Детайли за колата: http://www.facebook.com/pages/Alex-Burdin/87277582105
 
Е ако няма гайковерт мини при някой гумаджия или зависи от пръта може и да има няква контра с 6-тограм.ама с гайковерта за 2с става  
 успех
			
		- Alex_Burdin
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 238
 - Регистриран на: 7.01.2009
 - Местоположение: Исперих
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е46,Е36,Е30
 - Мечтае да кара: F30 M3 по крабрежната на Рио де Жанейро
 - Детайли за колата: http://www.facebook.com/pages/Alex-Burdin/87277582105
 
Е ако няма гайковерт мини при някой гумаджия или зависи от пръта може и да има няква контра с 6-тограм.ама с гайковерта за 2с става  
 успех
			
		- ТУРБО
 - луд с палатка
 - 
				
 - Мнения: 1159
 - Регистриран на: 17.03.2007
 - Местоположение: Sofia
 - Кара: Хората да залягат
 - Детайли за колата: кихащо кабрио
 
- Transportera
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1957
 - Регистриран на: 7.04.2008
 - Местоположение: ВТ
 - Пол: Мъж
 - Кара: E30 Е38
 - Детайли за колата: Не бие много на очи
 
- KPETEH
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2276
 - Регистриран на: 14.01.2005
 - Местоположение: София Сити
 - Пол: Мъж
 - Кара: е30 м50б25
 - Мечтае да кара: и да си свирка...
 
е30
А ся за да го развиеш пак ли с гайковерт ще трябва?! 
Аз моя го стегнах преди да го напънат пружините, или пък друг вариант - с клещи "чираци" горе(между навивките на пружината) хващаш пръта на амортесьора(извън работната му дължина) и отгоре с гедорето...
			Аз моя го стегнах преди да го напънат пружините, или пък друг вариант - с клещи "чираци" горе(между навивките на пружината) хващаш пръта на амортесьора(извън работната му дължина) и отгоре с гедорето...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
		- zmeyo1986
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 108
 - Регистриран на: 5.11.2008
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е 39 1999г. М-паркет
 - Мечтае да кара: G 55 AMG
 
Re: е30
KPETEH написа:А ся за да го развиеш пак ли с гайковерт ще трябва?!
Аз моя го стегнах преди да го напънат пружините, или пък друг вариант - с клещи "чираци" горе(между навивките на пружината) хващаш пръта на амортесьора(извън работната му дължина) и отгоре с гедорето...
И така става и аз така направих но целия макверсон ми беше долу
			10 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
понеже като го завивам се върти и самия амортисиор,нещо контра ли има какво е 


