Проект Е30 332i - S50B32
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- Prokudeniq
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 556
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: Бетоновъзел Камчатка
user22 написа: Относно проектите: в тая скапана държава къде всичко е един голям проблем и всичко ти пречи да правиш каквото искаш, пък и на всичкото отгоре част от хората който правят такива проекти се лишават от неща който не са маловажни, и всичко това заради пустата му слабост към колите и манията от пушещи гуми и широки усмивки!
Адски си прав, колега. На големи лишения се подлагат повечето тунери независимо дали са в БГ или на майната си, поне аз така съм забелязал. Но както е казано "кефа цена няма", а и като видиш, че всичко е станало супер яко, адреналина ти се покачва до макс и усмивката от лицето неможе да ти се изтрие с месеци

Няма нищо по-страшно от активната глупост.
user22 написа:Относно проектите: в тая скапана държава къде всичко е един голям проблем и всичко ти пречи да правиш каквото искаш, пък и на всичкото отгоре част от хората който правят такива проекти се лишават от неща който не са маловажни, и всичко това заради пустата му слабост към колите и манията от пушещи гуми и широки усмивки!
Така е, даже към написал нещо някъде нагоре, вервамч си го прочел.
ПС Я го знам тоз дето пише от тоз ник, ма се дразня. Има хора дето не са от София, хора дето не са от Дружба и незнаят. Да бе са ше каже некй, ма то на събора ще се види, а дали е редно?
Айде Д*****, успех и да ме повозиш да усетя силата на Мповера

- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
....Сонка ,от достоверен източник чух,че ако ще се возиш този М-курник ти трябвали още едни гащи за после...sonny написа:Айде Д*****, успех и да ме повозиш да усетя силата на Мповера



- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Aз ще се помоля учтиво да ме качат вътре, ама не знам дали ще мога да си изкрънкам...Мен най ми е смешно как проектаджията се прави, че се учи да дрифти...създателя се учи



BMW only!
- Alex_Burdin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: 7.01.2009
- Местоположение: Исперих
- Пол: Мъж
- Кара: Е46,Е36,Е30
- Мечтае да кара: F30 M3 по крабрежната на Рио де Жанейро
- Детайли за колата: http://www.facebook.com/pages/Alex-Burdin/87277582105
Явно човека е пълен с ирония "здрасти аз съм нов у форума"
"случайно завъртях гуми на 3-та и изпушиха" ясно е че се ебава от самото начало и със здраве да си я кара бегачката
.


Ами няма да е чак толкова налягането, абе аз съм сигурен че до десетина-двайсет години ще преминеш атмосферното налягане....ама брат ти, не!!!user22 написа:
http://www.youtube.com/watch?v=GrtVM_Xu2gU - това е с едно Ауди А3 1.8Т от 60 км/ч...голямо разпорване ми направи))) Аудито върви яко, не знам налягането на туробото му колко е ма може да е повече от това в гумите


е21 345 0-402м 12.18


- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
,
....не си прав - когато смениш кола 200 к.с с кола 321 к.с,разликата е достатъчно голяма че поне месец два да посвикват един с другamd написа:...Мен най ми е смешно как проектаджията се прави, че се учи да дрифти...създателя се учи![]()


- vromosa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Бургас,Valencia
- Кара: ше Delphin metallic
user22 написа:Томи, в първата гонка с Аудито нещата бяха по-други, ма втората момчето си каза, че са надули на 1,8 бара
А относно дрифтенето съм сериозен!!!
Не съм му свикнал и положението е трагично
П.С. Возя всички!!!
На 15-ти(сряда) съм в Софиа


И пак вечерта се прибираш и пак отваряш форума и пак четеш следващия "МАНЯК" как се оплаква че нямало читави Е30-ки... ами колеги читавите Е30-ки си седят в гаражите на хората защото за тях са безценни
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
абе вие хубу се наредихте на опашка ма що не питате първо колко взима да се качиш на влакчето 

Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- vromosa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Бургас,Valencia
- Кара: ше Delphin metallic
Собственика да каже 

И пак вечерта се прибираш и пак отваряш форума и пак четеш следващия "МАНЯК" как се оплаква че нямало читави Е30-ки... ами колеги читавите Е30-ки си седят в гаражите на хората защото за тях са безценни
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: ,
Mecho Puh написа:....не си прав - когато смениш кола 200 к.с с кола 321 к.с,разликата е достатъчно голяма че поне месец два да посвикват един с другamd написа:...Мен най ми е смешно как проектаджията се прави, че се учи да дрифти...създателя се учи![]()
![]()
аве не си много прав, нали знаеш че колкото повече толкова повече...
аз от 200 отидох на 4++ и сега само си мисля как да изкарам 525те които трябва да имам по прницип - и все пак съм със заден мост от е30 и без тракшън контрол......та те конете никога не стигат, нищо че от един момент нагоре нямат много смисъл




- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
E30_M_Tech_ll написа:абе вие хубу се наредихте на опашка ма що не питате първо колко взима да се качиш на влакчето
Големият талон е в мен


BMW only!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани