КОЛЕГИ ПРОБЛЕМ СЛЕД РЕМОНТ НА АЛТЕРНАТОРА

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 12.12.2007

КОЛЕГИ ПРОБЛЕМ СЛЕД РЕМОНТ НА АЛТЕРНАТОРА

Мнение от татрата » 10 Апр 2009, 19:02

ПРОБЛЕМА Е СЛЕДНИЯ СМЕНИХ ВСИЧКО ПО АЛТЕРНАТОРА СМЕНИХ ОПТЕГАЧ НА РЕМЪКА НО ЛАМПАТА НА АКУМУЛАТОРА ПРОДЪЛЖАВА ДА СВЕТИ НО НЕ МИ СВЕТЯТ СВЕТЛИНИТЕ ЗА ЗАДНА СКОРОСТ ПРОВЕРИХ БУШОНИ И КРУШКИ ЗДРАВИ СА И НЕЗНАМ КАКВО ДА ПРАВЯ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 10 Апр 2009, 19:41

Това , че ти свети лампата на акумулатора е странно ,ако наистина си сменил всичко по динамото.... можеби , тоя който ти го е правил трябва да вземе отношение по въпроса , ние тука освен да хвърлиме един боб друго не може да направим .... а за задната , ако всичко друго е ОК , вероятно датчика на скоростната за задна скорост се е скапал ... провери го ....

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 10 Апр 2009, 19:51

:yes:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 19.10.2008

Мнение от jordanov54 » 12 Апр 2009, 12:00

след твоя ремонт динамото е за ремонт; 0888609352

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 12.12.2007

Мнение от татрата » 12 Апр 2009, 21:01

колега къде се намира динамото аз карам 318 тдс 96г седан е36

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 12 Апр 2009, 21:57

динамо <-> алтернатор

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Re: КОЛЕГИ ПРОБЛЕМ СЛЕД РЕМОНТ НА АЛТЕРНАТОРА

Мнение от St.Dilov » 12 Апр 2009, 22:22

татрата написа: ПРОВЕРИХ БУШОНИ И КРУШКИ ЗДРАВИ СА И НЕЗНАМ КАКВО ДА ПРАВЯ
Като за начало СПРИ да пишеш с главни букви :!: Тук още виждаме правилно ;) А по въпроса, провери за хлабава маса или връзка много вероятно това да е проблема :idea:
Последна промяна St.Dilov на 12 Апр 2009, 22:23, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 12 Апр 2009, 22:22

vladiverm написа:динамо <-> алтернатор


Динамо и алтернатор НЕ Е ЕДНО И СЪЩО !

При динамото магнитното поле се създавана от постоянен магнит.
При алтернатора това се прави от намотката на ротора.

Алтернатора генерира променлив ток, с доста високо напрежение и има по добър КПД, както и по-стабилно напрежение при различни обороти (има външен или по-често вграден в блока с четките изправител).

Динамото генерира прав ток като при това зависи изкючително от оборотите.
Когато двигателя работи на празен ход почти няма зареждане, да не говорим за ниското КПД ....

Това прави динамото непригодно заизискванията към ел. инсталациите на съвременните автомобили и за това не се използва отдавна .... :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 13 Апр 2009, 0:17

tsb_bg написа:
vladiverm написа:динамо <-> алтернатор


Динамо и алтернатор НЕ Е ЕДНО И СЪЩО !

При динамото магнитното поле се създавана от постоянен магнит.
При алтернатора това се прави от намотката на ротора.

Алтернатора генерира променлив ток, с доста високо напрежение и има по добър КПД, както и по-стабилно напрежение при различни обороти (има външен или по-често вграден в блока с четките изправител).

Динамото генерира прав ток като при това зависи изкючително от оборотите.
Когато двигателя работи на празен ход почти няма зареждане, да не говорим за ниското КПД ....

Това прави динамото непригодно заизискванията към ел. инсталациите на съвременните автомобили и за това не се използва отдавна .... :idea:

Хубаво е че ги изясни тези работи , въпреки че лично за мен нямаше нужда ;)
Не съм поставил знак за равенство(както и се вижда) , просто исках да покажа какво е имал в предвид другия колега...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 12.12.2007

Мнение от татрата » 13 Апр 2009, 17:55

колеги днес ходих на жичкаджия и ми казаха че проблема е в алтернатора не зареждал а като го взех от майстора и го монтирах ме пак не зареждаше но интересното беше че на стенда работеше това ме озадачава

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 13 Апр 2009, 20:54

Алтернатора генерира променлив ток, с доста високо напрежение и има по добър КПД, както и по-стабилно напрежение при различни обороти (има външен или по-често вграден в блока с четките изправител).

Само с тоя абзац не съм съгласен!Алтернаторът наистина генерира променлив трифазен ток.По-стабилното напрежение се постига чрез използването на реле-регулатор.Именно той е интегриран в блока на четките!Токоизправителят е поместен вътре в корпуса на алтернатора и се състои от 6 диода,свързани по схема "Иларион" (защото генераторът е трифазен,с цел по-високо КПД) ;)[/quote][/b]

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook