КОЛЕГИ ПРОБЛЕМ СЛЕД РЕМОНТ НА АЛТЕРНАТОРА
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
КОЛЕГИ ПРОБЛЕМ СЛЕД РЕМОНТ НА АЛТЕРНАТОРА
ПРОБЛЕМА Е СЛЕДНИЯ СМЕНИХ ВСИЧКО ПО АЛТЕРНАТОРА СМЕНИХ ОПТЕГАЧ НА РЕМЪКА НО ЛАМПАТА НА АКУМУЛАТОРА ПРОДЪЛЖАВА ДА СВЕТИ НО НЕ МИ СВЕТЯТ СВЕТЛИНИТЕ ЗА ЗАДНА СКОРОСТ ПРОВЕРИХ БУШОНИ И КРУШКИ ЗДРАВИ СА И НЕЗНАМ КАКВО ДА ПРАВЯ
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Това , че ти свети лампата на акумулатора е странно ,ако наистина си сменил всичко по динамото.... можеби , тоя който ти го е правил трябва да вземе отношение по въпроса , ние тука освен да хвърлиме един боб друго не може да направим .... а за задната , ако всичко друго е ОК , вероятно датчика на скоростната за задна скорост се е скапал ... провери го ....
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
динамо <-> алтернатор
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Re: КОЛЕГИ ПРОБЛЕМ СЛЕД РЕМОНТ НА АЛТЕРНАТОРА
Като за начало СПРИ да пишеш с главни буквитатрата написа: ПРОВЕРИХ БУШОНИ И КРУШКИ ЗДРАВИ СА И НЕЗНАМ КАКВО ДА ПРАВЯ



Последна промяна St.Dilov на 12 Апр 2009, 22:23, променена общо 1 път
vladiverm написа:динамо <-> алтернатор
Динамо и алтернатор НЕ Е ЕДНО И СЪЩО !
При динамото магнитното поле се създавана от постоянен магнит.
При алтернатора това се прави от намотката на ротора.
Алтернатора генерира променлив ток, с доста високо напрежение и има по добър КПД, както и по-стабилно напрежение при различни обороти (има външен или по-често вграден в блока с четките изправител).
Динамото генерира прав ток като при това зависи изкючително от оборотите.
Когато двигателя работи на празен ход почти няма зареждане, да не говорим за ниското КПД ....
Това прави динамото непригодно заизискванията към ел. инсталациите на съвременните автомобили и за това не се използва отдавна ....

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
tsb_bg написа:vladiverm написа:динамо <-> алтернатор
Динамо и алтернатор НЕ Е ЕДНО И СЪЩО !
При динамото магнитното поле се създавана от постоянен магнит.
При алтернатора това се прави от намотката на ротора.
Алтернатора генерира променлив ток, с доста високо напрежение и има по добър КПД, както и по-стабилно напрежение при различни обороти (има външен или по-често вграден в блока с четките изправител).
Динамото генерира прав ток като при това зависи изкючително от оборотите.
Когато двигателя работи на празен ход почти няма зареждане, да не говорим за ниското КПД ....
Това прави динамото непригодно заизискванията към ел. инсталациите на съвременните автомобили и за това не се използва отдавна ....
Хубаво е че ги изясни тези работи , въпреки че лично за мен нямаше нужда

Не съм поставил знак за равенство(както и се вижда) , просто исках да покажа какво е имал в предвид другия колега...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Алтернатора генерира променлив ток, с доста високо напрежение и има по добър КПД, както и по-стабилно напрежение при различни обороти (има външен или по-често вграден в блока с четките изправител).
Само с тоя абзац не съм съгласен!Алтернаторът наистина генерира променлив трифазен ток.По-стабилното напрежение се постига чрез използването на реле-регулатор.Именно той е интегриран в блока на четките!Токоизправителят е поместен вътре в корпуса на алтернатора и се състои от 6 диода,свързани по схема "Иларион" (защото генераторът е трифазен,с цел по-високо КПД)
[/quote][/b]
Само с тоя абзац не съм съгласен!Алтернаторът наистина генерира променлив трифазен ток.По-стабилното напрежение се постига чрез използването на реле-регулатор.Именно той е интегриран в блока на четките!Токоизправителят е поместен вътре в корпуса на алтернатора и се състои от 6 диода,свързани по схема "Иларион" (защото генераторът е трифазен,с цел по-високо КПД)

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани