Голям проблем с задните гуми
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Голям проблем с задните гуми
Колеги имам голям нейзвестен проблем, сърцето ми още тупка като Стефка Костадинова след спечелен златен медал!
Преди 20 минути правя ляв завой... тръгвам нормално, после газзз вкарах втора и...щях да целуна волана!! Имах чувството че падна гумата!
Не знам какво стана, първо викам скоростната кутия... после диференциала.. после някой лагер... не знам колеги. Боб, леща, фасул каквото искайте хвърляйте, аз 3 пъти хвърлях и.. от дуспа в тъч.
Сега малко по-сериозно.. значи чувството е сякаш някой гума спича.. и нещо яко блъска. Като спрях и пробвах пак да тръгна, НЕ СТАНА.. дадох 20 см назад.. тръгнах леко напред и като вдигна повече от 10 и почва да блъска, а то едно блъскане ще кажете през бордюри минавам!
Това го прави на скорост и с натиснат съединител почти няма разлика.
От 1 седмица, нещо ми виеше на скорост и другата седмица в четвъртък щях да ходя да я видят(мислех, че е диференциала).
Колеги, ако някой е имал подобна ситуация, нека да сподели.

Преди 20 минути правя ляв завой... тръгвам нормално, после газзз вкарах втора и...щях да целуна волана!! Имах чувството че падна гумата!

Не знам какво стана, първо викам скоростната кутия... после диференциала.. после някой лагер... не знам колеги. Боб, леща, фасул каквото искайте хвърляйте, аз 3 пъти хвърлях и.. от дуспа в тъч.
Сега малко по-сериозно.. значи чувството е сякаш някой гума спича.. и нещо яко блъска. Като спрях и пробвах пак да тръгна, НЕ СТАНА.. дадох 20 см назад.. тръгнах леко напред и като вдигна повече от 10 и почва да блъска, а то едно блъскане ще кажете през бордюри минавам!
Това го прави на скорост и с натиснат съединител почти няма разлика.
От 1 седмица, нещо ми виеше на скорост и другата седмица в четвъртък щях да ходя да я видят(мислех, че е диференциала).
Колеги, ако някой е имал подобна ситуация, нека да сподели.


- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Не ми се вярва.. различно е, от натиснати спирачки. Все едно пускам рязко съединителя и пак го натискам, без газ - тоест придърпва, но + някакъв зверски звук на кофти "зацепване".
Тоест, аз леко подведох по заглавието, но може и от предните гуми да е.. но предполагам отзад, защото при тръгване блъска отзад някъде.
Не знам боба свърши..
Тоест, аз леко подведох по заглавието, но може и от предните гуми да е.. но предполагам отзад, защото при тръгване блъска отзад някъде.
Не знам боба свърши..

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Я вдигни на крик и завърти гумата и слушай. Аз лично предполагам че имаш проблем с ръчната спирачка, едни пружини се откачат вътре, застават между накладката и диска и треска много силно цялата кола се мята чак. Предполагам знаеш че ръчната е с отделни накладки и е като малка барабанна в сърцевината на самия диск. 100% съм сигурен че е от там проблема 

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
+1 за дифа
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Ако си с дискови спирачки-послушай съвета на колегата Стан.Ако си с барабани-провери дали не са прекомерно износени(увеличен вътрешен диаметър)
Ако е така,предполагам,че ти е натегната ръчната спирачка,за да може да хваща.Охлаби я,докато си смениш барабаните и няма накладките да "заклинват" барабаните
(патил съм от това) 



Със дискове съм.. утре ще погледна ръчната и гумите.
Единственото което май не споменах е, че като стана това(с около 50км/х).. аз рефлексно натиснах почти веднага съединителя до доло, но не спря да блъска.
стан. Дано си прав, аз макар и вътрешно да се съмнявам, ако излезе че е тя ще я отрежа с ракетата. Това, ако се случи с 100+ в завой... не ми се мисли.
Друго което е.. наистина е натегната и то не защото не хващаше, ами да не вдигам лоста толкова на високо. Преди 1 седмица мисля пак я бях натегнал малко(и то от скука докато чаках един познат), обаче дясното е по-натегнато от лявото(не ми беше удобно лявото). Като спра и я опъна, колата леко се вдигаше от едната страна.
Единственото което май не споменах е, че като стана това(с около 50км/х).. аз рефлексно натиснах почти веднага съединителя до доло, но не спря да блъска.
стан. Дано си прав, аз макар и вътрешно да се съмнявам, ако излезе че е тя ще я отрежа с ракетата. Това, ако се случи с 100+ в завой... не ми се мисли.
Друго което е.. наистина е натегната и то не защото не хващаше, ами да не вдигам лоста толкова на високо. Преди 1 седмица мисля пак я бях натегнал малко(и то от скука докато чаках един познат), обаче дясното е по-натегнато от лявото(не ми беше удобно лявото). Като спра и я опъна, колата леко се вдигаше от едната страна.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
май в него ще е проблема или около него... на полусъединител, точно като зацепва - първо блъска и после колата тръгва или малко след като тръгне и почва да блъска. Другото което разбрах от сношните маневри е че "изтърва"(като боксуваш съединител)..
Включвам задна и давам газ на полусъединител - колата вече трябваше да тръгне, но тя не мърда, задържам така 2-3 сек.. чува се блъскане и колата тръгва... минавам 2 метра(имаше лек наклон) рязко спря и тръгна напред(пък аз съм още на полусъединител с газ на включена ЗАДНА), натискам съединителя - блъска, включвам първа - първо блъска и после тръгва.
Това го повторих, около 10 пъти и винаги почти едно и също, някой път по-силно, някой път по-слабо, но винаги същото, а "изтърването" беше само веднъж.
Блъскането е в зависимост колко съм отпуснал съединителя, ако е отпуснат повече е през 1 метър, ако е по-малко през 2 метра, но това само на полусъединител, до сега не съм го отпускал напълно, защото блъскането става през секунда.
Смисъл това може и от скоростта да е(отпуснат повече - по-висока скорост).
Включвам задна и давам газ на полусъединител - колата вече трябваше да тръгне, но тя не мърда, задържам така 2-3 сек.. чува се блъскане и колата тръгва... минавам 2 метра(имаше лек наклон) рязко спря и тръгна напред(пък аз съм още на полусъединител с газ на включена ЗАДНА), натискам съединителя - блъска, включвам първа - първо блъска и после тръгва.
Това го повторих, около 10 пъти и винаги почти едно и също, някой път по-силно, някой път по-слабо, но винаги същото, а "изтърването" беше само веднъж.
Блъскането е в зависимост колко съм отпуснал съединителя, ако е отпуснат повече е през 1 метър, ако е по-малко през 2 метра, но това само на полусъединител, до сега не съм го отпускал напълно, защото блъскането става през секунда.
Смисъл това може и от скоростта да е(отпуснат повече - по-висока скорост).
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Ми легни отдолу и виж де.
Може да си скъсал някой тампон на кутията или на мотора
Айде стига с сме хвърляли боб....
Следващото ти мнение да е след като си лежал под колата и си видял нещо ралично от предположение
Може да си скъсал някой тампон на кутията или на мотора

Айде стига с сме хвърляли боб....
Следващото ти мнение да е след като си лежал под колата и си видял нещо ралично от предположение


- saleen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Кукерландия
- Пол: Мъж
- Кара: Тъпата кака да маа с черпака
- Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
- Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....
Колега, според мен съединителят ти е сдал фира, по- добре я вкарай в бокса за смяна, понеже от такива опити рискуваш да се прецакат и други части по силовото предаване на колата.
Никой не мое ма връне на селу!
- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
saleen написа:Колега, според мен съединителят ти е сдал фира, по- добре я вкарай в бокса за смяна, понеже от такива опити рискуваш да се прецакат и други части по силовото предаване на колата.
- Колега извини ме за незнанието,но кои са другите части,които могат да се прецакат,ако проблема е от съединителят

Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани