За всички със шунтиран АГР клапан !!!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
За всички със шунтиран АГР клапан !!!
Така, клапана го шунтирах преди малко повече от 2 седмици. Но днес го свалих за почистване (само колко говна изпадаха от него, майкооо...) ама не ми е за това темата - като погледнах пластинката, която се слага на пътя на отработените газове и познайте
- беше изгоряла изцяло (беше заприличала на гарнитурка
). А според съветите на хората от форума сложих капачка, само приплесках ръбовете. Така че си прегледайте тези пластинки задължително, защото може да се стигне до локално прегаряне и последващо отчупване на парченце от тази пластинка и то може да заседне някъде и да омаже нещо по мотора или някоя система там... Аз набарах една поцинкована ламарина и една ножица за ламарина и тоя отвор го бронирах - надявам се, че това вече няма да прегори, защото тая поцинкована ламарина е БАЯ дебела. Прегледайте си пластинките за да не стане някой фал.


- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Благодаря за съвета, колега.
Само 1 въпрос - ти изолира ли и маркучето, което създава вакум, когато изолираше АГР-клапана ?
Само 1 въпрос - ти изолира ли и маркучето, което създава вакум, когато изолираше АГР-клапана ?

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Да - навих му едно болтче 5мм и го стегнах с една свинска опашка към един друг маркуч да не мърда и да трака. Пълна програма. Сега смятам да помоля едни пичове да ми изрежат от алуминий една тръба с планка за 4-те болта, за да я елиминирам съвсем тая клапа и да си имам пълното сечение на тръбата. Ще е същите размери като клапана, само няма да го има вакуумното тяло и изхода за рециркулацията - просто права тръба. И ОПРЕДЕЛЕНО има разлика 

Аз си изразах гарнитурка от дебело алуминче за да не прегаря 

Последна промяна plamen_hh на 06 Апр 2009, 9:25, променена общо 1 път
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Малее, искаш да кажеш, че с изключен ЕГР клапан притока на въздух е с близо 60% повече, така ли? Или бъркам? Можеш ли да разясниш какво точно означават тези две скрийншотчета?
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Zagy написа:Малее, искаш да кажеш, че с изключен ЕГР клапан притока на въздух е с близо 60% повече, така ли? Или бъркам? Можеш ли да разясниш какво точно означават тези две скрийншотчета?
Това са живи данни измерени на моята кола с АГР и без АГР, този тест е правен през 2-3 мин. В смисъл колата си е в еднакво техническо състояние. Всеки сам да си прави сметка с АГР или без. Доста теми са пускани по тази тема. Аз лично бях шунтирал АГР-то заради това че имах проблем с дебитомера.
- RadioDJ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 200320DM47TU
- Мечтае да кара: trabant ot novite
- Детайли за колата: super pila e:)
:)
Само искам да кажа, че това са ти данните без турбото да нагнетява , както се вижда на твоите снимки. По интересно би било да замерите в режими на ускорение каква е промяната. Тогава турбото ще нагнетява въздух под налягане и не би имало такава разлика, защото ЕГР се управялва от вакумен клапан. На празен ход мотора е в атмосферен режим, затова и такава голяма разлика в количеството въздух.
Forced induction means torque,
torque means fun.
torque means fun.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: :)
RadioDJ написа:Само искам да кажа, че това са ти данните без турбото да нагнетява , както се вижда на твоите снимки. По интересно би било да замерите в режими на ускорение каква е промяната. Тогава турбото ще нагнетява въздух под налягане и не би имало такава разлика, защото ЕГР се управялва от вакумен клапан. На празен ход мотора е в атмосферен режим, затова и такава голяма разлика в количеството въздух.
Да ще ги за меря. Интересно ми е какво ще показва при ускорение и АГР-то е запушено?! След това ще пратя снимки пак
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани