И аз малко по-скромно....
Модератор: bum_bum
И аз малко по-скромно....
Преди месец ми изпадна едно е30 318ис, и тъй като нямам кола(имам, ама ми я прибра жената  ) за всеки ден, не се колебах много
 ) за всеки ден, не се колебах много  Естествено, натурално аспирирания М42 не ми допада, затора реших да повиша доста налягането в цилиндрите
  Естествено, натурално аспирирания М42 не ми допада, затора реших да повиша доста налягането в цилиндрите  За което ще отговаря един хибрид ККК26/27, и един Итън М62 с електромагнитен съединител. Целта ми е да имам кола с малък, лек и относително икономичен мотор, който да притежава и да ПРЕВИШАВА качествата на голям атмосферен мотор. Което ще се получи с използването на комбинираната схема компресор->по-голям турбокомпресор. Мощността която бих искал да постигна е между 250 и 300 кс със стандартните карантии.
  За което ще отговаря един хибрид ККК26/27, и един Итън М62 с електромагнитен съединител. Целта ми е да имам кола с малък, лек и относително икономичен мотор, който да притежава и да ПРЕВИШАВА качествата на голям атмосферен мотор. Което ще се получи с използването на комбинираната схема компресор->по-голям турбокомпресор. Мощността която бих искал да постигна е между 250 и 300 кс със стандартните карантии.
За изпълнението на задачата която съм си поставил, ще използвам максимално части от други турбо автомобили. Желанието ми е да не си оскъпявам много "проекта". Лъскави чаркаляци на този етап няма да има! Двигателя ще бъде разреден до около 8,5-9:1 с подходящата гарнитура. Ще оставя оригиналната електроника, която веднага щом мога ще заменя с такава от е36 318ис, заради наличието на кнок контрол. Като допълнителна електроника ще ползвам пиджибек. Ще ползвам заводската електроника защото искам колата да е максимално сигурна, економична, екологична...което е възможно само ако използваме опита на групата инженери създали и изпитали в продължение на хиляди тестове тази електроника 
  
Окачването ще е стандартното с някакви хубави амортесьори и дебели стабилизиращи щанги. Спирачките...ех, има варианти ама ...засега ще си търся някакви хубави накладки и дискове. Скоростната кутия ще е 6 степенна, съединителя и маховика са 240мм от М52Б28. Но ще я монтирам когато се прибера в БГ. Диференциала също съм го приготвил, големия шпер 3,25.
До сега съм направил само колектора, което си е бая труд при наличието на един флекс, една дрелка, две пили и един скапан електрожен... Някой сигурно ще пита защо не е с равни дължини на рънърите и т.н. Ами защото не разполагам с повече място, защото турбото е с долно стоене, защото искам да си запазя климатика, защото все пак не е Ф1 или друга състезателна кола 
  
 
 
 
 
 
 
 

			 ) за всеки ден, не се колебах много
 ) за всеки ден, не се колебах много  Естествено, натурално аспирирания М42 не ми допада, затора реших да повиша доста налягането в цилиндрите
  Естествено, натурално аспирирания М42 не ми допада, затора реших да повиша доста налягането в цилиндрите  За което ще отговаря един хибрид ККК26/27, и един Итън М62 с електромагнитен съединител. Целта ми е да имам кола с малък, лек и относително икономичен мотор, който да притежава и да ПРЕВИШАВА качествата на голям атмосферен мотор. Което ще се получи с използването на комбинираната схема компресор->по-голям турбокомпресор. Мощността която бих искал да постигна е между 250 и 300 кс със стандартните карантии.
  За което ще отговаря един хибрид ККК26/27, и един Итън М62 с електромагнитен съединител. Целта ми е да имам кола с малък, лек и относително икономичен мотор, който да притежава и да ПРЕВИШАВА качествата на голям атмосферен мотор. Което ще се получи с използването на комбинираната схема компресор->по-голям турбокомпресор. Мощността която бих искал да постигна е между 250 и 300 кс със стандартните карантии.
За изпълнението на задачата която съм си поставил, ще използвам максимално части от други турбо автомобили. Желанието ми е да не си оскъпявам много "проекта". Лъскави чаркаляци на този етап няма да има! Двигателя ще бъде разреден до около 8,5-9:1 с подходящата гарнитура. Ще оставя оригиналната електроника, която веднага щом мога ще заменя с такава от е36 318ис, заради наличието на кнок контрол. Като допълнителна електроника ще ползвам пиджибек. Ще ползвам заводската електроника защото искам колата да е максимално сигурна, економична, екологична...което е възможно само ако използваме опита на групата инженери създали и изпитали в продължение на хиляди тестове тази електроника
 
  
Окачването ще е стандартното с някакви хубави амортесьори и дебели стабилизиращи щанги. Спирачките...ех, има варианти ама ...засега ще си търся някакви хубави накладки и дискове. Скоростната кутия ще е 6 степенна, съединителя и маховика са 240мм от М52Б28. Но ще я монтирам когато се прибера в БГ. Диференциала също съм го приготвил, големия шпер 3,25.
До сега съм направил само колектора, което си е бая труд при наличието на един флекс, една дрелка, две пили и един скапан електрожен... Някой сигурно ще пита защо не е с равни дължини на рънърите и т.н. Ами защото не разполагам с повече място, защото турбото е с долно стоене, защото искам да си запазя климатика, защото все пак не е Ф1 или друга състезателна кола
 
  
 
 
 
 
 
 
 

е21 345 0-402м  12.18

		
- St.Dilov
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
- Alexbmw
- Кукуригуууу
- 
				  
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
- E30_M_Tech_ll
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
колега ще обесниш ли как точно става ноемра със стандартна електроника? и ако беше само турбиниран мотора без компресора става ли пак с оргиналантаи кво точно и се прави ?  ако примерно надува до 0,7?
 ако примерно надува до 0,7?
			 ако примерно надува до 0,7?
 ако примерно надува до 0,7?Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
		- Bavarcho
- Пантерчо
- 
				  
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Свързва се допълнителна електроника, така наречения пиджибек, която просто променя сигналите от датчиците и по този начин командва ЕКУ-то. За ниско налягане има варианти с прогресивен регулатор на налягането на бензина, но истината е че трябва да се направи с електроника. Останалото е бошлаф работаE30_M_Tech_ll написа:колега ще обесниш ли как точно става ноемра със стандартна електроника? и ако беше само турбиниран мотора без компресора става ли пак с оргиналантаи кво точно и се прави ?ако примерно надува до 0,7?

е21 345 0-402м  12.18

		
Поздравления!
Малък коментар от моя страна: piggyback
Не знам защо толкова много хора са решили, че е "пиджибек", а е "пигибак".
Още веднъж евала за ентусиазма. Много ми е интересно да видя наистина снимки на компресор с турбо
			
		Малък коментар от моя страна: piggyback
Не знам защо толкова много хора са решили, че е "пиджибек", а е "пигибак".
Още веднъж евала за ентусиазма. Много ми е интересно да видя наистина снимки на компресор с турбо

- Alex_Burdin
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 238
- Регистриран на: 7.01.2009
- Местоположение: Исперих
- Пол: Мъж
- Кара: Е46,Е36,Е30
- Мечтае да кара: F30 M3 по крабрежната на Рио де Жанейро
- Детайли за колата: http://www.facebook.com/pages/Alex-Burdin/87277582105
Браво   Искам само да питам как мога и аз да си взема такава гарнитура като твойта .Кво трябва за да се пасне съединителя да ли е "болт он ква е кутията и куп интересни неща .
  Искам само да питам как мога и аз да си взема такава гарнитура като твойта .Кво трябва за да се пасне съединителя да ли е "болт он ква е кутията и куп интересни неща .
И успех дано не съм досадил с въпросите . .
 .
			
		 Искам само да питам как мога и аз да си взема такава гарнитура като твойта .Кво трябва за да се пасне съединителя да ли е "болт он ква е кутията и куп интересни неща .
  Искам само да питам как мога и аз да си взема такава гарнитура като твойта .Кво трябва за да се пасне съединителя да ли е "болт он ква е кутията и куп интересни неща .
И успех дано не съм досадил с въпросите .
 .
 .- E30_M_Tech_ll
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
TOM написа:Свързва се допълнителна електроника, така наречения пиджибек, която просто променя сигналите от датчиците и по този начин командва ЕКУ-то. За ниско налягане има варианти с прогресивен регулатор на налягането на бензина, но истината е че трябва да се направи с електроника. Останалото е бошлаф работаE30_M_Tech_ll написа:колега ще обесниш ли как точно става ноемра със стандартна електроника? и ако беше само турбиниран мотора без компресора става ли пак с оргиналантаи кво точно и се прави ?ако примерно надува до 0,7?
а тая пигибек електроника кви пари върви смисъл дали е колкото мегаскуирт-и и другите по 400-500 лв? или е нщо по евтинжоз

Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
		- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Не бих казал че е по евтино. Мойто смт6 го взех за 600лв с мап сензора от лудия. Въпроса е там обаче че се монтира и настройва един след обяд и ще ти вземат за това не повече от 150лв. А ако ти кажа колко ще те отдрънкат за монтаж и настройки на мега няма да спиш тази вечер.E30_M_Tech_ll написа:TOM написа:Свързва се допълнителна електроника, така наречения пиджибек, която просто променя сигналите от датчиците и по този начин командва ЕКУ-то. За ниско налягане има варианти с прогресивен регулатор на налягането на бензина, но истината е че трябва да се направи с електроника. Останалото е бошлаф работаE30_M_Tech_ll написа:колега ще обесниш ли как точно става ноемра със стандартна електроника? и ако беше само турбиниран мотора без компресора става ли пак с оргиналантаи кво точно и се прави ?ако примерно надува до 0,7?
а тая пигибек електроника кви пари върви смисъл дали е колкото мегаскуирт-и и другите по 400-500 лв? или е нщо по евтинжоз


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- E30_M_Tech_ll
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
ми ние тука обсъждахме вариянта с един приятел да сложим компютър от хонда  щото имат един модел компютър дето като му се добавят още едно две чипчета по платката и можеш да си правиш каквото си поискаш директно от лаптопа че и май в релано време ставаше...
 щото имат един модел компютър дето като му се добавят още едно две чипчета по платката и можеш да си правиш каквото си поискаш директно от лаптопа че и май в релано време ставаше... 
лично аз съм правил 2-3 такива компютъра само че ги слагахме пак на хонди.... и този мой приятел има една такава машинка(програматор ) за настройката на всичката информация в тоя комп
  ) за настройката на всичката информация в тоя комп 
та идеята беше да се препаснат датчиците от хондовия мотор към мотора на бмв-то за да няма сакатлъци ако позлваме оргиналните датчици.... та да попитам как ви се струва идеята и има ли тя почва у нас като цяло ще излезе по евтино пък и ще ми я настрои този мой познат а не да давам грешни пари за тоя дет духа....
  като цяло ще излезе по евтино пък и ще ми я настрои този мой познат а не да давам грешни пари за тоя дет духа.... 
дайте да го обсъдим и тоя вариянт ако колегата ТОМ няма нищо против разбира се... пък аз и най вече неговото мнение търся
			
				 щото имат един модел компютър дето като му се добавят още едно две чипчета по платката и можеш да си правиш каквото си поискаш директно от лаптопа че и май в релано време ставаше...
 щото имат един модел компютър дето като му се добавят още едно две чипчета по платката и можеш да си правиш каквото си поискаш директно от лаптопа че и май в релано време ставаше... 
лично аз съм правил 2-3 такива компютъра само че ги слагахме пак на хонди.... и този мой приятел има една такава машинка(програматор
 ) за настройката на всичката информация в тоя комп
  ) за настройката на всичката информация в тоя комп 
та идеята беше да се препаснат датчиците от хондовия мотор към мотора на бмв-то за да няма сакатлъци ако позлваме оргиналните датчици.... та да попитам как ви се струва идеята и има ли тя почва у нас
 като цяло ще излезе по евтино пък и ще ми я настрои този мой познат а не да давам грешни пари за тоя дет духа....
  като цяло ще излезе по евтино пък и ще ми я настрои този мой познат а не да давам грешни пари за тоя дет духа.... 
дайте да го обсъдим и тоя вариянт ако колегата ТОМ няма нищо против разбира се... пък аз и най вече неговото мнение търся

Последна промяна E30_M_Tech_ll на 11 Апр 2009, 23:30, променена общо 1 път
					
				
			Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
		- SammY
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
TOM написа:Свързва се допълнителна електроника, така наречения пиджибек, която просто променя сигналите от датчиците и по този начин командва ЕКУ-то. За ниско налягане има варианти с прогресивен регулатор на налягането на бензина, но истината е че трябва да се направи с електроника. Останалото е бошлаф работа
Колега аз съм замислил да си турбинитам м40 то по тоя начин с прогресивен регулатор ... Това което съм намислил ще е малко като старт от скрапа
 определено налягането ще е като надуване от сламка , но дали ще е надежно
 определено налягането ще е като надуване от сламка , но дали ще е надежно  Питал съм един колега които кара с такъв регулатор и каза 4е нямал проблеми ... Знам че бая ги чаткаш нещата и ако споделиш опит от турбиниране по тоя начин ще съм ти задължен .
  Питал съм един колега които кара с такъв регулатор и каза 4е нямал проблеми ... Знам че бая ги чаткаш нещата и ако споделиш опит от турбиниране по тоя начин ще съм ти задължен .- ge_a
- Е30 IS Crasher
- 
				  
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
SammY написа:TOM написа:Свързва се допълнителна електроника, така наречения пиджибек, която просто променя сигналите от датчиците и по този начин командва ЕКУ-то. За ниско налягане има варианти с прогресивен регулатор на налягането на бензина, но истината е че трябва да се направи с електроника. Останалото е бошлаф работа
Колега аз съм замислил да си турбинитам м40 то по тоя начин с прогресивен регулатор ... Това което съм намислил ще е малко като старт от скрапаопределено налягането ще е като надуване от сламка , но дали ще е надежно
Питал съм един колега които кара с такъв регулатор и каза 4е нямал проблеми ... Знам че бая ги чаткаш нещата и ако споделиш опит от турбиниране по тоя начин ще съм ти задължен .
То и един мой авер така казваше, ама резултата беше едно на нула за биелата(реши да види кой кара), е верно и той се престара с размера на турбината, ама кой каквото и да си говори си трябва електроника та дори и пигибек

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!

		
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	


 
  


 
