Как се свързват нивомера с помпата?Помощ!!!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Как се свързват нивомера с помпата?Помощ!!!!!

Мнение от Nasko_325TD » 11 Апр 2009, 10:44

Значи става дума как са свързани помпата с поплавъка!?
Понеже чета различни мнения.На мойта беше с някакви тройници от там където е помпата отиваше в двигателя и от един тройник се разклоняваше тръбичка и за отдясно.Другата и тя се разклоняваше,обратната се връщаше и в 2-те половини,доколкото си спомням пак с тройник!
Сега я направихме да тегли от там където е помпата,да връща където е поплавъка и накрая с един мъркуч са свързани и 2-те!И поплавъка и помпата.
Така ли трябва да са или нещо сме объркали?
Другият ми въпрос е дали вътре в резервоара има някакви процепи тръбички и т.н.Понеже четох мнения че имало тънък процеп и отделно тръбичка м/у двете половини.
Така аз на бъркане с един кабел я оцелих пролуката(която е доста широка) в най горната част по средата на резервоара.
Обаче незнам дали е само този отвор,понеже наляхме в едната половина(дясната с нивомера само която е) към 20литра нафта,а в другата нямаше никой.Този отвор който уцелих явно е при пълнене догоре да преливат една в друга.Обаче като падне под това ниво как се изравняват двте половини?С друг процеп по-малък или чрез помпата!? :roll:
Последна промяна Nasko_325TD на 13 Апр 2009, 11:31, променена общо 2 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 11 Апр 2009, 12:29

Ето го нагледно резервоара http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=05 а от тук нататък си Ти :!:
Ето и поплавъците http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 12 Апр 2009, 20:13

St.Dilov написа:Ето го нагледно резервоара http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=05 а от тук нататък си Ти :!:
Ето и поплавъците http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15

Пич аз го знам това!Ама каккво се разбира от него!?
;)
Кажи ми отвор 1(по-тънкия) на помпата и поплавъка с кое се свързва?
И отвор 2(по-широкия) с кое?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 12 Апр 2009, 20:28

Значи аз мисля че трябва да има тройници и двигателя да смуче от двете половини и същевременно да връща в двете!
При мен обаче винаги едната(лявата с помпата) остава празна преди другата!
Въпроса ми е как да стане идеален цикъла!?
Според мен помпата отзад работи постоянно(поне докато е на контакт) на моята кола,а не за 5-6 сек.
Значи може би на това се дължи изпразването на едната половина по-бързо от другата.
Помагайте хора!!!
Двата дебели отвора на нивомера и помпата как трябва да са свързани с тройник към обратната нафта на двигателя ли?
И тънките как трябва да са,с тройник към двигателя и някакъв възвратен клапън ли към този който се отделя към нивоера,понеже помпата като не е запалена колата хвърля към нивомера и към двигателя двигателя.Обаче като запали нали трябва ГНП-то деа си дърпа от двата и така би трябвало по този начин да се празнят и двата.Като с този клапън не допуска на помпата до запалването да хвърля към нивомера,а след да позволява на ГНП-то да дърпа.
Дано ви е станало ясно,че аз сега го мисля! :)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook