ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
milennyc написа:А при мене каква е ситуацията: Тупка на всички предавки(най вече на 4 или 5) когато отнема ряско гаста и веднага подам пак гас но не ряско. Дали това е тампон? Понеже при включване на 1-ва и подегляне нямям никакво тупкане или нещо странно!
И при мен е така , тупкане има на всяка предавка но ако превключваш внимателно без газ го няма и мисля че е тампон.
- AUDI-6EFFFFFFFA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 46/320d
- Мечтае да кара: самолет
Във форумите се пише задължително на кирилица! В противен случай мненията ви ще бъдат изтрити без предупреждение!
ЗДР колеги и ас имам колата от 2 месеца и тупка при вкл на първа или назадна дано не е дифа 4е сам умрял ако е тои някои ден когато имам време 6те залягам под нея да я разгледам ам 6те излезе голям дефект това при 46-ците карам и ауди няма никакви проблеми.
ЗДР колеги и ас имам колата от 2 месеца и тупка при вкл на първа или назадна дано не е дифа 4е сам умрял ако е тои някои ден когато имам време 6те залягам под нея да я разгледам ам 6те излезе голям дефект това при 46-ците карам и ауди няма никакви проблеми.
- chl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E46/E39 MPower
ЗДР. При мен тупкането е само, като вкарам на първа.. малко се обърках докато четох и да ви питам: трябва да сменя тампона на дифа нали ?
- kalanak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 4.10.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
тупкане
И аз да напиша преди 15 дни от изневиделица започна да чука на желязо като отпускам съединителя.Направо полудях и я закарах при един от тука хвалените майсторчета.Момчето провери цялата задница и каза че всичко е здраво но могло да бъде диф.Каза да карам докато не се усили или преебе нещо.Проблема е че след няколко дни това чукане почти изчезна но на негово място се появи супер гадно скърцане.Дали чукане или скърцане всичко се случва след отпускане на съединителя на всяка предавка.Искам да питам хората които разбират възможно ли да е дифа при полужение че колата е на 135000км аз почти не я ръчкам а преди това беше на една жена която доста я пазеше.Колко би струвал диференцияла втора ръка и ако е той не може ли да се смени само прецаканата част 

- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Пичага аз съм същия, тупкаше, после почна да пука, а сега почти го няма
Предполагам е тампон на дифа и при различните му състояния на разруха си променя звука хахахах
Това тупкане голяма мистерия

Това тупкане голяма мистерия

- kalanak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 4.10.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
За съжаление днес я качих на един канал и видях че сее откъснала
V образната тръба от купето. Тази която държи диференцияла от лявата страна.Кажете кой може да я завари качествено и за колко пари всичко ли трябва да се разглоби отзад.
V образната тръба от купето. Тази която държи диференцияла от лявата страна.Кажете кой може да я завари качествено и за колко пари всичко ли трябва да се разглоби отзад.
- obi_fix
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d '03
- Мечтае да кара: 760Li
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Е добре де без бой и аз "тупкам" точно като влиза 1-ва,но мноого рядко трябва да видя дали,като е студена или след лютеница го прави
Здравейте колеги, преди малко повече от седмица най-после подкарах мечтаното BMW 320I Coupe. За съжаление радоста ми беше помрачена точно 4 дни след покупката. Отначало чух това тупкане, за което се говори в тази тема при вкарване на първа предавка. Реших, че е нормално, а и бях опиянен от новата придобивка и не му обърнах внимание. След ден два ситуацията стана по-сериозна - появи се постоянно тупкане/тропане някъде под краката ми, а от там и тресене в купето - правопропорционално с оборотите. След като се съвзех от изтръпването - веднага в сервиз. Естествено първо я закарах при човек, който познавам отдавна. Неговата диагноза - висящ лагер на кардана и общо взето нещо по кардана - демек - не толкова сериозен проблем. Поради това, че той нямаше възможност да започне работа по колата веднага я закарах на още две места, където майсторягите определиха по-сериозен проблем - диференциал !!! Все още чакам окончателната диагноза на моя познат, но с моя късмет съм почти сигурен, че проблемът е по-сериозният. Вие как мислите, като по-старши?
D - tails : www.djversus.net
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
просто спри да и даваш газ докато я оправиш , те нещата се развиват от едно към другото без да те питат
Още един съвет от мен - избери си едно място , накоето ще ти правят колата
Започнеш ли да я въртиш по сервизите ще те разкатаят и никога няма да е наред...


Мой познат си купи преди две години 330. Имаше го това "тупкане".
2 месеца по-късно смени колата със 525 тдс - пак същото (не защото 330-ата е дала фира).
Брат ми кара от три години 320 Е36, и при него се чува.
Аз от една година се возя на Е46, и аз го имам.
Най-често се появява когато изключиш от скорост в движение, спреш, и после тръгнеш да вкючваш на скорост.
Чувал съм майстори да казват, че това наистина е от дифернциала, но се появява когато съединитела ти започне да заминава. Просто неможе да отдели хубаво и въпросното изтропване се чува когато кардана се завърти леко и зъбните колела в диференциала се опрат едно о друго (зацепат). Има и втори вариант, когато са станали големи луфтовете в дифернциала, но тогава се чува при превключване на всяка скорост.
Надявам се да съм бил полезен. Все пак всичко се скапва рано или късно, важно е да се хване на време, за да не са по-големи щетите. Успех приятелю.
2 месеца по-късно смени колата със 525 тдс - пак същото (не защото 330-ата е дала фира).
Брат ми кара от три години 320 Е36, и при него се чува.
Аз от една година се возя на Е46, и аз го имам.
Най-често се появява когато изключиш от скорост в движение, спреш, и после тръгнеш да вкючваш на скорост.
Чувал съм майстори да казват, че това наистина е от дифернциала, но се появява когато съединитела ти започне да заминава. Просто неможе да отдели хубаво и въпросното изтропване се чува когато кардана се завърти леко и зъбните колела в диференциала се опрат едно о друго (зацепат). Има и втори вариант, когато са станали големи луфтовете в дифернциала, но тогава се чува при превключване на всяка скорост.
Надявам се да съм бил полезен. Все пак всичко се скапва рано или късно, важно е да се хване на време, за да не са по-големи щетите. Успех приятелю.
моят проблем е по-сериозен, тупкането така или иначе си го имаше. сега не е тупкане еднократно, а постоянно хлопане и трещене, което тресе купето. дефакто автомобилът е негоден за каране в момента 

D - tails : www.djversus.net
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани