Проблем при Високи Обороти и още нещо
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем при Високи Обороти и още нещо
здравейте всички
в момента тествам една 318ка която има явно доста забележки
още не съм я купил а само я пробвам
та ето какво ме мъчи при нея
трудно качва след 4500 оборота и на бензин и на газ ... но това не е всеки път ... когато успее да качи над тези обороти двигателя се форсира и ходи до 6 но колата забива предницата и не ускорява. забелязах че заради газовата са откачили стъпковото моторче ( слушал съм че било проблем при тези коли с газовите уредби )
възможно ли е тази мощност да се губи заради стъпковото моторче.
колата е на 360 000 км и по принцип е поддържана добре. според бордовия маслото е за смяна ( свети в оранжевото ) и повдигачите тракат та не се трае... това голям проблем ли е и смятате ли че ще "млъкнат" след като сменя маслото
също забелязах че при рязко натискане на педала колата се зачудва за секунди и тогава се форсира ...
стрелката за горивото ходи където си иска
ту на 60 ту на 15 ...
километража често си остава на НУЛАТА ... в смисъл такъв ... ако не съм я карал няколко часа и километража не работи ... започва да функционира след 4-5 км каране.
това са бели кахъри... главно ме интересува помощ по двигателя ... къде може да е проблема ...
благодаря ви много
а и още нещо ... днес я закачаха на компютър и излезе че (до колкото разбрах ) входящия въздух е с температура -23 градуса

в момента тествам една 318ка която има явно доста забележки
още не съм я купил а само я пробвам
та ето какво ме мъчи при нея
трудно качва след 4500 оборота и на бензин и на газ ... но това не е всеки път ... когато успее да качи над тези обороти двигателя се форсира и ходи до 6 но колата забива предницата и не ускорява. забелязах че заради газовата са откачили стъпковото моторче ( слушал съм че било проблем при тези коли с газовите уредби )
възможно ли е тази мощност да се губи заради стъпковото моторче.
колата е на 360 000 км и по принцип е поддържана добре. според бордовия маслото е за смяна ( свети в оранжевото ) и повдигачите тракат та не се трае... това голям проблем ли е и смятате ли че ще "млъкнат" след като сменя маслото
също забелязах че при рязко натискане на педала колата се зачудва за секунди и тогава се форсира ...
стрелката за горивото ходи където си иска

километража често си остава на НУЛАТА ... в смисъл такъв ... ако не съм я карал няколко часа и километража не работи ... започва да функционира след 4-5 км каране.
това са бели кахъри... главно ме интересува помощ по двигателя ... къде може да е проблема ...
благодаря ви много
а и още нещо ... днес я закачаха на компютър и излезе че (до колкото разбрах ) входящия въздух е с температура -23 градуса

- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Re: Проблем при Високи Обороти и още нещо
Добре дошъл колегаBbJlko написа:здравейте всички
в момента тествам една 318ка която има явно доста забележки
още не съм я купил а само я пробвам


А тук можеш да погледнеш евентуално за друг екземпляр http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewforum.php?f=46
Успех от мен

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Проблем при Високи Обороти и още нещо
Бягай далече от тази кола. Както описваш нещата, тази кола е годна само за "Надин".
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Проблем при Високи Обороти и още нещо
ивчо3 написа:Бягай далече от тази кола. Както описваш нещата, тази кола е годна само за "Надин".



P.S. Заключвам темата, щото повече приказки относно тая кола не са нужни... НЕ Я ВЗИМАЙ!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Само да добавя, колата явно е за вал и кубилици = 1000лв.
Намери си БМВ без газеница и ако много държиш му слагай после газов инжекцион.
С тия обикновенните уредби = киро на керия
Намери си БМВ без газеница и ако много държиш му слагай после газов инжекцион.
С тия обикновенните уредби = киро на керия


6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани