Странно заглъхване от високи към ниски обороти при М50В20

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го шано
Мечтае да кара: още по-шано
Детайли за колата: Излъскан сток

Странно заглъхване от високи към ниски обороти при М50В20

Мнение от emiche » 07 Апр 2009, 11:47

Колеги от доста време ме мъчи проблема, но чак сега се консултирам с вас, щото вече много взе да ме дразни. Случва се следното (но не винаги): Независимо дали колата е топла или студена, когато оборотите спаднат рязко - примерно при потегляне и внезапно спиране в задръстване или при маневри назад за паркиране и други ситуации с рязко натискане на съединителя и спирачката, оборотите на колата спадат докрай и се възстановяват, а понякога и изгасва. Иначе в покой колата си работи добре и при постепенно намаляване на скорост не прави номера. Просто ми се струва че оборотите спадат прекалено бързо и двг-то не може да навакса :paranoid: Ще направя и една снимка на оборотомера , че все ми се стува, че самите ми обороти са много ниски . Нови са ламбдата, дебитомера и стъпковото.Харчи си нормално колата и си върви нормално
Изображение
Дизелите са мъртви души.

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 08 Апр 2009, 0:38

Колега махни филтъра-въздушния и пробвай пак,ако е ок направи по голем отвор да дърпа въздух
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 08 Апр 2009, 9:33

Според мен проблема е "въдушен" , чвно се нагълтва рязко от някъде и гасне.
Или пък стъпковото моторче, но казваш че е ново :roll:
Като начало си провери въдуховодите преди дросела дали няма някоя цепка някъде.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го шано
Мечтае да кара: още по-шано
Детайли за колата: Излъскан сток

Мнение от emiche » 09 Апр 2009, 9:35

vld написа:Според мен проблема е "въдушен" , чвно се нагълтва рязко от някъде и гасне.
Или пък стъпковото моторче, но казваш че е ново :roll:
Като начало си провери въдуховодите преди дросела дали няма някоя цепка някъде.

Странното е, че всичко си е здраво...
Изображение
Дизелите са мъртви души.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 09 Апр 2009, 19:28

пробвай с други бобини! и изобщо виж как са тоците.
при мен имаше такова падане почти до изгасване и после качване и нормализиране на оборотите, но ставаше главно на място на свободна. и в движение съм усещал сецване, но не е така ясно
с новите бобини няма такива номера

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook