Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 12 Дек 2008, 23:34

Peter Angelov написа:
dokie написа:Както колегата Postman написа - в Дару (на сайта) има тампони и за 750iL и за 520i и за М5, като първите два са на една цена (57лв някъде) и дори пише, че има наличност.
Питане: да взема ли за 7-цата от Дару (предполагам са оригинални БМВ) или да ходя до Стиви Ауто (ако го намеря) за 2 Лемфьордера (пак за 7-ица)[/i]


Здрасти, вземай оригинала задължително....
Можеш ли да ми кажеш пар. номерата...

успех


31121136607 - за 750iL (е32)
31122226528 - за М5 3.8 (е34)
31121136605 - за моята М50Б20-ка

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 15.12.2008

Мнение от IcoSkalata » 16 Дек 2008, 18:18

Access_Denied написа:При мен се получава тресене на предницата в движение със скорост 80-90км/ч., след това тресенето спира. Балансираха ми предните гуми и тресенето спря, но на другия ден пак се появи. Чува се и някакво тропане при предна дясна гума (пак при същата скорост 80-90км/ч). Имате ли представа на какво се дължи?
ако си с ал.джанти и нямаш о пръстени на джантите 100% е от това

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 17 Дек 2008, 14:15

dokie написа:
Peter Angelov написа:
dokie написа:Както колегата Postman написа - в Дару (на сайта) има тампони и за 750iL и за 520i и за М5, като първите два са на една цена (57лв някъде) и дори пише, че има наличност.
Питане: да взема ли за 7-цата от Дару (предполагам са оригинални БМВ) или да ходя до Стиви Ауто (ако го намеря) за 2 Лемфьордера (пак за 7-ица)[/i]


Здрасти, вземай оригинала задължително....
Можеш ли да ми кажеш пар. номерата...

успех


31121136607 - за 750iL (е32)
31122226528 - за М5 3.8 (е34)
31121136605 - за моята М50Б20-ка


Здравей колега, благодаря много! Аз ще взема тези които са за M5 и скоро ще споделя разликата :D

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 6.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е34 518 Automatik
Мечтае да кара: Е34 М5

Мнение от Бай Петко » 07 Апр 2009, 0:05

имал съм 4 518 и 2 520,при всеки автомобил е индивидуално,ако искаш да го усетиш като спортен,сменяй цялото окачване,ако искаш комфорт запази заводското,половинчатите смени до никъде не водят.широките джанти и гуми също променят поведението на автомобила на пътя.железните джанти са най-добри по отношение на сеене и дърпане встрани.тресенето при спиране в повечето случаи е от разбита кормилна щанга.ако централния отвор на джантите не отговаря и не сложена втулка,тресенето при 100км/ч е влудяващо,особено ако имаш нещо разбито.интересно че при по-високи скорости изчезва почти напълно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 07 Апр 2009, 22:39

айде и аз да се изкажа :)
сеене може да се получи от доста работи..
криви гуми, криви джанти, изпуснали амортисьори, несъответстващ централен отвор на джантата спрямо главината, неправилна сходимост, скъсани/меки тампони на носачи (горни/долни), тампон/лагер амортисьор, разбити кормилни накрайници, голям луфт в кормилната кутия.
някой от горните проблеми ще ги усетите с по-широки гуми.
при абсолютно изрядна предница широките гуми са просто необходимост 8)
успех и в завоя с газ!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 9.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E34 TDS
Мечтае да кара: M5 с гуми за горене

Мнение от D_U_D_E_ » 14 Юни 2009, 19:36

колеги, от каде мога да си купувам Lemforder части във Варна?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 14 Юни 2009, 21:22

D_U_D_E_ написа:колеги, от каде мога да си купувам Lemforder части във Варна?

ВарнаКар (или нещо такова беше), ама не знам, дали не са BOGE там...
Иначе във всеки АутоПлюс може, ама си вземи за 750-ка, че по каталожен (за лемфьордер имам впредвид) номер на всички 5-ци и на по-леките 7-ци излиза едно и също като детайл (дори и на М5).

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34

Мнение от ktv » 25 Сеп 2009, 16:24

Мноо скъпо у Варна карс :(
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 19.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 520i

Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34

Мнение от Diavollo » 12 Окт 2009, 11:21

Колеги, смених и аз въпросните тампони с Lemforder за 750 (специални благодарности на mitko_n1) и реших да споделя впечатления... :)

1. Изчезна неприятното усещане и олюляване на колата при рязко натискане на спирачката

2. Изчезна тъпия и гаден звук, който се чуваше при рязко спиране

3. Изчезна ужасяващото чувство при преминаване на неравност и при раязко спиране, че предното колело влиза в купето.

След смяна и на кормилните накрайници предницата заправо заспа и сега автомобилът е супер стабилен при спиране...

Извод: Който има подобен проблем да сменя тампоните без да се замисля и да се наслаждава на автомобила си :)
Всичко, което не ме убива ме прави по-силен!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 215
Регистриран на: 26.11.2009

Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34

Мнение от xristo » 16 Дек 2009, 18:16

Колега,много си прав.На моята направих същата гимнастика и сега супер.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 13.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само черни класики!!!

Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34

Мнение от Pitbull_Germany » 25 Яну 2010, 4:03

Колеги, искам и аз малко помощ. Горд собственик съм на Е34 М5 3.6 мотор. Колата е с ФК койлоувъри и е доста твърда. Този проблем със сеенето го имам и аз. По всичко, което прочетох най-вероятно и аз съм за тампони, защото амортесьорите са наред. Въпросът ми е следния - да взема нови тампони за М5 или да ги сменя направо с такива за е32 750? Предварително ви благодаря за отговорите :yes:
--------------------------------------------------------
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34

Мнение от cod-cdbp » 25 Яну 2010, 18:13

Pitbull_Germany написа:Колеги, искам и аз малко помощ. Горд собственик съм на Е34 М5 3.6 мотор. Колата е с ФК койлоувъри и е доста твърда. Този проблем със сеенето го имам и аз. По всичко, което прочетох най-вероятно и аз съм за тампони, защото амортесьорите са наред. Въпросът ми е следния - да взема нови тампони за М5 или да ги сменя направо с такива за е32 750? Предварително ви благодаря за отговорите :yes:


залагам на 750-кови ама трябва да са от дилър щото другото за мен е лъжа и измама за мен
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 13.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само черни класики!!!

Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34

Мнение от Pitbull_Germany » 25 Яну 2010, 19:33

_65536_kb_sec_ написа:
Pitbull_Germany написа:Колеги, искам и аз малко помощ. Горд собственик съм на Е34 М5 3.6 мотор. Колата е с ФК койлоувъри и е доста твърда. Този проблем със сеенето го имам и аз. По всичко, което прочетох най-вероятно и аз съм за тампони, защото амортесьорите са наред. Въпросът ми е следния - да взема нови тампони за М5 или да ги сменя направо с такива за е32 750? Предварително ви благодаря за отговорите :yes:


залагам на 750-кови ама трябва да са от дилър щото другото за мен е лъжа и измама за мен


Колега, аз мисля, каквото и да взимам, да го взимам от ДаруКар. Чудя се и друго - дали Пауърфлекс имат такива тампони и дали това е удачен вариант?
--------------------------------------------------------
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34

Мнение от cod-cdbp » 25 Яну 2010, 19:55

нямам ни най-малко впечатление за пауърфлекс тампони, така че не мога да кажа.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: Проблем със "сеене" на предница в движение с Е34

Мнение от ///peter » 25 Яну 2010, 21:43

Pitbull_Germany написа:
_65536_kb_sec_ написа:
Pitbull_Germany написа:Колеги, искам и аз малко помощ. Горд собственик съм на Е34 М5 3.6 мотор. Колата е с ФК койлоувъри и е доста твърда. Този проблем със сеенето го имам и аз. По всичко, което прочетох най-вероятно и аз съм за тампони, защото амортесьорите са наред. Въпросът ми е следния - да взема нови тампони за М5 или да ги сменя направо с такива за е32 750? Предварително ви благодаря за отговорите :yes:


залагам на 750-кови ама трябва да са от дилър щото другото за мен е лъжа и измама за мен


Колега, аз мисля, каквото и да взимам, да го взимам от ДаруКар. Чудя се и друго - дали Пауърфлекс имат такива тампони и дали това е удачен вариант?


Аз бих заложил на М5-чкови тампони, все пак тази кола са я мислили повече от останалите.
А пауърфлекс, за мен лично НЕ

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook