Виско - блокирала би-метална пластина

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 12.12.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Жена
Кара: E46

Мнение от Access_Denied » 27 Фев 2009, 11:11

Ако не е то причината от къде е възможно да ми вкарва въздух като съм правил 2-ва пъти тест за гарнитура и глава. Благодаря предварително.
За мен BMW не е мания, а религия!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 27 Фев 2009, 17:58

[quote="Access_Denied"]Колега възможно ли е ако ми е свършило виското да ми вкарва въздух в системата.[/quote

възможно е да е издухала гарнитура или глава ;) или да има теч от някаде 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 12.04.2005
Пол: Мъж
Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
Мечтае да кара: E30 - M3

Мнение от xela » 27 Фев 2009, 22:35

Access_Denied написа:Ако не е то причината от къде е възможно да ми вкарва въздух като съм правил 2-ва пъти тест за гарнитура и глава. Благодаря предварително.


Теста зас газовете не е на 100% сигурен.

Стават ли ти твърди маркучите или само водата намалява?

Сашо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 27 Фев 2009, 22:47

Peter Angelov написа:
Да разбирам благодаря колега :yes: Като сменям всичко що се касае като шайби, ремъци, маркучи и т.н. ще накарам да го напраска моя човек :D

аййй, разбрахмете че ще сменяш всичко няма нужда да го казваш във всяка тема, че става досадно да те четем вече :mhihi:

Access_Denied написа:Колега възможно ли е ако ми е свършило виското да ми вкарва въздух в системата.


Не, виското няма нищо. Ако ти намалява водата, то най-вероятно проблема е във радиатора, ако той е ок - глава.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

ре

Мнение от saint85 » 27 Фев 2009, 22:59

То май както е тръгнало и аз ще сменям сичко :mhihi:
извинявам се за спама не се здържах - ама просто до сега съм имал 3 коли и по 3те съм правил доста в цифри просто съм си карък явно :P
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от AcOrP » 27 Фев 2009, 23:50

я и аз да питам за виското последно трябва ли при студен двигател не пален зимно време виското да върти изобщо ? Как да различим фученето като вътре не се чува нищо ? Защо се говори за конверсия към ел перка когато имаме ел.перката на климатика,тя не е ли достатъчна. Как да разберем дали тя работи като температурата не иска да се качва над 12:00 ? Ако игнорирам датчика за температура дето вкл ел.перката тогава няма да разбера дали той я включва когато трябва.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 12.12.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Жена
Кара: E46

Мнение от Access_Denied » 28 Фев 2009, 0:16

xela написа:
Access_Denied написа:Ако не е то причината от къде е възможно да ми вкарва въздух като съм правил 2-ва пъти тест за гарнитура и глава. Благодаря предварително.


Теста зас газовете не е на 100% сигурен.

Стават ли ти твърди маркучите или само водата намалява?

Сашо.


Водата не намалява само маркучите стават твърди. Като махнах термостата маркучите са си меки.
За мен BMW не е мания, а религия!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 12.04.2005
Пол: Мъж
Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
Мечтае да кара: E30 - M3

Мнение от xela » 28 Фев 2009, 2:02

Access_Denied написа:
xela написа:
Access_Denied написа:Ако не е то причината от къде е възможно да ми вкарва въздух като съм правил 2-ва пъти тест за гарнитура и глава. Благодаря предварително.


Теста зас газовете не е на 100% сигурен.

Стават ли ти твърди маркучите или само водата намалява?

Сашо.


Водата не намалява само маркучите стават твърди. Като махнах термостата маркучите са си меки.

И сега като ми кажеш че при загряла кола двата маркуча са с голяма температурна разлика, ще си за термостат.
Дори и в момент в който е загряла и тръгва стрелката на дясно може да държиш по-студения маркуч, значи не ти отваря.

Сашо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.02.2007
Кара: М40, 1.6

Мнение от Chapai » 02 Мар 2009, 9:49

Има ли запознат, ако решим да "доливаме" масълце вътре във виското, за какво количество говорим? И се коментира "силиконово масло", ама май става дума за "Силициево" (не съм компетентен). Ами ако му сложа синтетика, че такова имам под ръка?
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 02 Мар 2009, 10:33

Chapai написа:......

На мен ми звучи единствено като мъчително отлагане на неизбежното (смяна с ново) - просто въпрос на време.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 02 Мар 2009, 14:11

Chapai написа:Има ли запознат, ако решим да "доливаме" масълце вътре във виското, за какво количество говорим? И се коментира "силиконово масло", ама май става дума за "Силициево" (не съм компетентен). Ами ако му сложа синтетика, че такова имам под ръка?


имаше навремето умнци дето го заваряха.пробиваха и слахаха болт,ти са си поредния дето ще избухне с нов проект,доливане на масло във виско :mhihi: :mhihi: :mhihi: 100 лева струва,тва много ли е?

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 19.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Зелена G-класа със син буркан

100% зацепено виско-възможност за връщане норм.състояние

Мнение от tonkata82 » 04 Апр 2009, 0:18

Колеги нов съм .Днес един майстор за 2 3 мин така ми нагласи виското , че сега перката се върти с оборотите на двигателя - 100% зацепена. Били ми обяснил някой как се сваля перката с виското за да се опитам да изправя пластината...трбва ли да се махне кожуха около перката ...колата я имам от две седмици

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 04 Апр 2009, 7:40

Сваля се дефлектора около перката

Развива се с ключ 32 (гайката е с обратна резба - отвива се на дясно)

Може да се наложи внимателно да удариш по ключа с чук докато тръгне да се развива

Препоръчвам ти докато развиващ/завиваш перката да сложиш някакъв по-дебел картон между нея и радиатора :idea:

Колкото до "изправянето на пластината" направо си купи ново виско (веднъж кривена повече никога няма да я върнеш в първоначалното състояние да включва и изключва при определена температура) .
Перката с виското е много важна част от охладителната система на автомобила и не е за подценяване

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 06 Апр 2009, 17:15

AcOrP написа:я и аз да питам за виското последно трябва ли при студен двигател не пален зимно време виското да върти изобщо ? Как да различим фученето като вътре не се чува нищо ? Защо се говори за конверсия към ел перка когато имаме ел.перката на климатика,тя не е ли достатъчна. Как да разберем дали тя работи като температурата не иска да се качва над 12:00 ? Ако игнорирам датчика за температура дето вкл ел.перката тогава няма да разбера дали той я включва когато трябва.


Да трябва да върти перката, колкото и да е студено, но лятото при най-горещо време перката ще се върти със скоростта на коляновия вал, докато зимата трябва да се върти по-бавно въпреки, че трудно се различава с просто око.
Перката на климатика не е достатъчна, тя е предназначена за радиатора за климатика и подпомагане при екстремни условия на перката на виското. Ще разбереш, че работи като си пуснеш лятото климатика. А иначе и на мен не ми се е случвало да се включва, при спрян климатик.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
Пол: Мъж
Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution

Мнение от momo-1st » 07 Апр 2009, 19:30

Pavlinius написа:
AcOrP написа:я и аз да питам за виското последно трябва ли при студен двигател не пален зимно време виското да върти изобщо ? Как да различим фученето като вътре не се чува нищо ? Защо се говори за конверсия към ел перка когато имаме ел.перката на климатика,тя не е ли достатъчна. Как да разберем дали тя работи като температурата не иска да се качва над 12:00 ? Ако игнорирам датчика за температура дето вкл ел.перката тогава няма да разбера дали той я включва когато трябва.


Да трябва да върти перката, колкото и да е студено, но лятото при най-горещо време перката ще се върти със скоростта на коляновия вал, докато зимата трябва да се върти по-бавно въпреки, че трудно се различава с просто око.
Перката на климатика не е достатъчна, тя е предназначена за радиатора за климатика и подпомагане при екстремни условия на перката на виското. Ще разбереш, че работи като си пуснеш лятото климатика. А иначе и на мен не ми се е случвало да се включва, при спрян климатик.


На мен ми се е включвала при спрян климатик ел.перката когато ми се беше извадил маркуча за антифриза от радиатора(късмет че тъкмо спирах ве4е),но пък виското ми не беше зацепило,и стрелката от 12Н не беше мръднала-а около 3-4 литра антифриз беше изхвърлила!! :?
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Забравете го вече тоя гнил строй.

Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook