За изтриване
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
За изтриване
Колеги,имам проблем с климатроника и респективно с парното .Включил съм на студен въздух,а независимо от това единствено в средните сектрори на арматурното табло "духа" по зададената температурна стойност.През клапи за стъкло и краката духа горещт въздух независимо дали съм задал топло или студено...ПОМОЩ !!!



Последна промяна mr.co0p3r на 28 Фев 2012, 20:49, променена общо 1 път
- Gottlos
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 19.01.2006
- Местоположение: За сега в Сливен,скоро и в други градове!
- Пол: Мъж


- Nik4oZ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 8.05.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 Coupe Hellrot
Потърси в търсачката има много писано по темата. Но ако неможеш да откриеш нищо , ходи смени филтъра на парното и климатика.
Lurking in the shadows
Gottlos
ентусиаст
Кара: по-бавничко
Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 438
Местожителство: БГ
Ново мнениеПуснато на: 02 Апр 2009, 0:34 Заглавие: Отговорете с цитат
Question http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=141532 Искаш някой да дойде да ти го оправи или......?! не 'нам
пич,тва мнение е объркано,дадена ми е съвсем друга схема,която е за радиатора,а не за парно и климатроник,никой не отговори там...отворих по специфична тема с надежда някой да каже,но явно ня стане и ще се ходи на диагностика......просто схемата е на радиатор,а не каквато ми трябва и не ми върши работа,ако искаш виж и се увери и даже помогни
мерси предварително... 
ентусиаст
Кара: по-бавничко
Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 438
Местожителство: БГ
Ново мнениеПуснато на: 02 Апр 2009, 0:34 Заглавие: Отговорете с цитат
Question http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=141532 Искаш някой да дойде да ти го оправи или......?! не 'нам
пич,тва мнение е объркано,дадена ми е съвсем друга схема,която е за радиатора,а не за парно и климатроник,никой не отговори там...отворих по специфична тема с надежда някой да каже,но явно ня стане и ще се ходи на диагностика......просто схемата е на радиатор,а не каквато ми трябва и не ми върши работа,ако искаш виж и се увери и даже помогни


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- Gottlos
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 19.01.2006
- Местоположение: За сега в Сливен,скоро и в други градове!
- Пол: Мъж
mr.co0p3r написа:Gottlos
ентусиаст
Кара: по-бавничко
Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 438
Местожителство: БГ
Ново мнениеПуснато на: 02 Апр 2009, 0:34 Заглавие: Отговорете с цитат
Question http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=141532 Искаш някой да дойде да ти го оправи или......?! не 'нам
пич,тва мнение е объркано,дадена ми е съвсем друга схема,която е за радиатора,а не за парно и климатроник,никой не отговори там...отворих по специфична тема с надежда някой да каже,но явно ня стане и ще се ходи на диагностика......просто схемата е на радиатор,а не каквато ми трябва и не ми върши работа,ако искаш виж и се увери и даже помогнимерси предварително...
Кое точно е объркано?! От линка който съм ти дал се отваря схема на електромагнитните клапани,които отварят и затварят кръга към радиатора на парното,който се намира под таблото вътре в купето.
Пътя на въздуха който влиза в купето е долу горе такъв ВЕНТИЛАТОР->ФИЛТЪР->ОХЛАЖДАЩ РАДИАТОР(този който е с фреон)->РАДИАТОР на ПАРНОТО(този с антифриз). Коментирано е във форума,че от централната конзола при някой от моделите на Е36, не духа топъл въздух от нея,назависимо колко градуса си задал на климатика.Това е така,защото ВЪЗДУШНИТЕ КЛАПИ за нея се намират между двата радиатора т.е. след този за охлаждане и преди този за отопление.С други думи пътя на въздуха към тази конзола НЕ МИНАВА ПРЕЗ ПОДГРЯВАЩИЯ РАДИАТОР,затова и при теб от там си духа студено.Когато тези клапани които съм ти показал на схемата(номер 1) са блокирали в отворено положение РАДИАТОРА ЗА ОПТОПЛЕНИЕ е винаги нагрят.Когато зададеш на климатроника "студено",той си затваря тези клапани и включва компресора,и започва да върти фреона,и да охлажда. Но тъй като те са блокирали в отворено положение при "студено" работят и двата.Първо въздуха се охлажда,а после се затопля,но понеже за централната конзола е преди затоплянето от там си духа студено,а в краката и на прозореца духа топло.
p.s. Търсиш проблема в КЛАПАНИТЕ КОИТО НАСОЧВАТ ВЪЗДУХА,а той НЕ Е В ТЯХ.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани