Може ли да се сменят само ШАРНИРИТЕ ???
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
BMDrago написа:нищо лично ама зазката е с макферсони



Са ако кажеш и на колко мм е...


А към колегата с носачите - най-добре е нови разбира се - 600лв 2-та, но ако искаш да рециклираш - виж в търсачката за някакъв майстор на име Жан - колегите го хвалеха точно за такива рециклирания на рейки и носачи...

- kiko™
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
Archangel написа:Натискаш ги на преса, рециклираш ги и след някой и друг км отиваш пак, 'щото са станали на дъвкана дъвка.
Разбирам рейка да рециклирате, айде, тя е 2500лв. нова.
Ама верно все повече избиват тия работи "рециклирай", "сложи от ЗАЗ ресьори, че са от стомана и ше ти държат още 500 000км", "сложи права тръба и ще ти се отпуши колата"...
...а си мислех, че Е46 все още се притежава от хора, които не живеят ден за ден.
Колега в никакъв случай не искам да те убидя, ама тия коментари дето ги правиш и тия заключения айде нема нужда. Всички знаем че най-добре е да ходи човека да си купи нови носачи ми тогава тоя технически форум за какво е? Той пита който може да помогне помага, пък той какво ще прави с колата си това си е негова рабора, сам си преценява. Сега че някой решил на си маха катализатора и да не го подменя с нов тва веднага го прави утрепка според теб така ли? Или че ще си рециклира носачите? Веднъж пак на твое мнение бях попадал хокаше някой че си бил взел джанти с гуми втора употреба. Ако не съм прав поправи ме, ама едно е да си кажеш мнението, друго е да убиждаш и да оприличаваш хората без да ги познаваш.
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Никого не оприличавам. Точно всички тия работа втора ръчица и рециклирани са една от причините за катастрофите по пътищата.
Джанти с гуми - ми да, ако са били на подметка сигурно съм бил прав да го кажа.
Носачи - тия алуминиевите носачи и да ги рециклира - все тая. Те по-хубави няма да станат.
Джанти с гуми - ми да, ако са били на подметка сигурно съм бил прав да го кажа.
Носачи - тия алуминиевите носачи и да ги рециклира - все тая. Те по-хубави няма да станат.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Archangel написа:Никого не оприличавам. Точно всички тия работа втора ръчица и рециклирани са една от причините за катастрофите по пътищата.
Джанти с гуми - ми да, ако са били на подметка сигурно съм бил прав да го кажа.
Носачи - тия алуминиевите носачи и да ги рециклира - все тая. Те по-хубави няма да станат.
За гумите и аз съм на мнение, че трябва само нови. Само немога да разбера защо се изказваш, без да имаш представа от рециклирането на носачите. Там няма никакъв компромис със сигурността, вярвай ми. И както каза един колега: "По-добре рециклирани, отколкото някоя куча марка."
- BlackManz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 291
- Регистриран на: 10.05.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М57
- Мечтае да кара: E31
baga написа:Archangel написа:Никого не оприличавам. Точно всички тия работа втора ръчица и рециклирани са една от причините за катастрофите по пътищата.
Джанти с гуми - ми да, ако са били на подметка сигурно съм бил прав да го кажа.
Носачи - тия алуминиевите носачи и да ги рециклира - все тая. Те по-хубави няма да станат.
За гумите и аз съм на мнение, че трябва само нови. Само немога да разбера защо се изказваш, без да имаш представа от рециклирането на носачите. Там няма никакъв компромис със сигурността, вярвай ми. И както каза един колега: "По-добре рециклирани, отколкото някоя куча марка."
Това ми звучи като "По-добре да ч*кам к*рва, отколкото някоя грозна "

А по темата смятам, че това рециклиране си е живо "побългаряване" свикнали сме да караме с части втора ръка, да търкаляме гуми на 5 години (макар и с 6мм грайфер), да зареждаме гориво на черно, щото било с 30ст по-евтино, да слагаме накладки от лада (защото били същите), но не мислим, че всички тези "екстри" единствено ни пречат и ни вкарват в допълнителен разход. Естествено всеки решава какво би направил с колата си и най-вече колко пари би отделил за нея. Мое мнение е че тази марка е с относително по-скъпа поддръжка, но както четох някъде във форума "Караш BMW, а ти е скъпо..."
@peter_dilov нищо не ти пречи да пробваш да рециклираш, но не забравяй да имаш едно на ум. Лично аз прежалих 600лв и не казвам че са по-здрави от тези на Е36-ците, но със сигурност са по сигурни

Надявам се да не съм засегнал никой с мнението ми \/
- m4r1qn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 1.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: C20LET
- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
Аз само не разбрах кои са сополите и недоклатените, тия с гумите n-тата употреба и рециклирани носачи на иначе лъскачката Е46 или тези които израяват възмущение от пестенето на средства за сметка на сигурността, включително и на околните. Щото се чудя като се счупи рециклирания шарнир или поднесе стария гьон на мокрото и утрепете някой друг, кой ще е виновен?
А сега и въпрос по темата: някой спомена, че е наясно с технологията на рециклиране и нямало компромис със сигурността. Нека да сподели за какво става въпрос, така ще убеди всички, че рециклирането си заслужава. Още повече, че на теория поне, това е възможно въпреки, че лично силно се съмнявам във всичко направено в България по презумция.
А сега и въпрос по темата: някой спомена, че е наясно с технологията на рециклиране и нямало компромис със сигурността. Нека да сподели за какво става въпрос, така ще убеди всички, че рециклирането си заслужава. Още повече, че на теория поне, това е възможно въпреки, че лично силно се съмнявам във всичко направено в България по презумция.

- peter_dilov
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 30.06.2008
Мерси много на всички за мненията дори и на тези които ме "нахраниха" просто 1000лв за носачи нямам и затова попитах дали е по-добре да купа няква марка за 500-600лв или да рециклирам защото един казва ако рециклираш ще изкарат повече други казват ако рециклираш си ебати мизерника. Странен филм. Все пак мерси и не се карайте заради мойте шарнири!
- peter_dilov
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 30.06.2008
А да и още нещо за колегата който ми каза да си продам колата и да си купа голф 3 1во тои да си купи кола като мойта и после да киселее 

- gido
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 12.02.2008
- Местоположение: Пазарджик-Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: X5
- Мечтае да кара: MX5
и вкраина сметка колегата пита ,точно и конкретно,някой правиллие тази маниполация и да сподели точно.всички други коментари са излишни 

- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Аз съм си рециклирал шарнирите на :Хонда Прелюд,Тойота и други автомобили които са били достатъчно бързи,извода е че след рециклирането ,с автомобилите нямах никакви проблеми ,в какви дупки съм влизал,чак са ми се обръщали пломбите от другата страна,нямал съм проблеми,рециклирането не е някаква космическа технология,отваря се шарнирният болт и от долната страна се поставя нова подложка на мястото на старата,която се е спихнала,освен това ако му се добавят и гресьорки стават практически вечни,при всяка смяна на маслото да се вкарва грес и шарнира,така е и на Гранд Чероки,старото,5,9кубика и на други автомобили...
Моля за извинение баровците дето карат автомобили по 100к и на горе и/или тези които родителите им дават пари за коли и ремонти(а после постват смешни неща в темата "с какви пари си купихте автомобила"да не четат тези коментари,за гуми и накладки винаги ново...но други неща-аре нема смисъл
Моля за извинение баровците дето карат автомобили по 100к и на горе и/или тези които родителите им дават пари за коли и ремонти(а после постват смешни неща в темата "с какви пари си купихте автомобила"да не четат тези коментари,за гуми и накладки винаги ново...но други неща-аре нема смисъл
54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани