проблем с температурата
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Ами като стрелката тръгне да се отклонява от средата и виското не се е включило като сешоар, значи е за смяна. То трябва да мете улицата, когато е отворил термостата и цялата система е загряла. Аз изключвам термостата като опция, щото температурата към виското се предава по оста на водната помпа. => без значение дали е отворен или затворен термостата, при достигане на температурата (около 95-102 гр.), виското щеше да почне да върти. А и термостат рядко зацепва на затворен.
Потърси за виско с търсачката. Не помня точна цена.
Потърси за виско с търсачката. Не помня точна цена.
- killswitch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 22.12.2007
ами така днес тествах виското,на изгасен мотор не мога да го завъртя така по инерция като вентилатор,като сапалих си се върти,нали така се проверяваше?за водната помпа кви са признаците?нещо специфично?
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
killswitch написа:ами така днес тествах виското,на изгасен мотор не мога да го завъртя така по инерция като вентилатор,като сапалих си се върти,нали така се проверяваше?за водната помпа кви са признаците?нещо специфично?
Колега,водната помпа най-добре я извади и я виж в какво състояние е,с каква турбина е(пластмасова или метална).Случва се,турбината да се "увърти" -да преплъзва по оста,особено при пластмасова турбина!Водната помпа,термостата и виското са си консумативи при Е36.Цени:водна помпа-около 90лв. ; термостат-от 25-50лв. ; виско-120-130лв.(зависи какво е,все пак!Има и по-скъпички.)Моят съвет е,да не избираш"евтиното",що се касае до тия три важни компонента,щото в последствие излиза много скъпо!

- killswitch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 22.12.2007
знацхи колеги до преди малко я карах колата около 40 минути нон-стоп нищо не помръдна в температурата и таман да се паркирам пред нас с две три маневри и гледам стрелката леко подминала средата,предполагам в следствие седенето на място напред назад на ниски обороти.нали виското се върти с скорост спрямо оборотите?много странна работа като цяло.а и виското го проверих с згунат дебел вестник когато колата беше нормално загряла и се върти силно весника го къса,начи изглежда проблема идва когато карам на полусъединител на ниски обороти,в така случеи помпата ли компенсира?
- gorota
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: '520D 00'
- Мечтае да кара: х6
- Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.
Колега според мен ти тръгнало високото(сикон на перката).Един приятел имаше същият проблем,когато е по студено нямаше проблем,или поне до 20-25гр.И лятото като стана 30 и пвече започна да му згрява.Смени силикона и всичко се оправи,дано съм ти бил покезен. 

BMW
- killswitch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 22.12.2007
liloff написа:100% виско. Аз подарих едно такова виско, дано е свършило работа на колегата. При мен почваше да мете яко след като подмине средата.
Оригиналното си е друга работа... остави я на едно място и давай стабилно 3000 оборота. Ако подмине средата без да почне да "духа", ясен си.
добре де колега но как тогава на празен ход на загрла кола виското се върти силно и изобщо не мгоа да го спра?
ми трудно ми е да повярвам, че не можеш да го спреш. То е такова виене и яко въртене при включило се виско, че невъзможно да се сбърка.
Другия вариант ако си сигурен, че виското ти е ОК е директно да сменяш водна помпа. Ако и двата маркуча от радиатора са ти еднакво топли и колата тръгва да подминава средата на температурата, докато виското върти като самолет, няма какво друго да е.
Може би ще си единствения човек във форума при тези симптоми, да хване как му умира водната помпа без последствия.
Но все пак ти си преценяй. Това е форум и никой не ти е видял колата. Аз все още си мисля, че грешно преценяш виското.
Въпреки това, ако никога не си сменял водна помпа, започвай с нея. Това е консуматив и е задължителна смяна.
Другия вариант ако си сигурен, че виското ти е ОК е директно да сменяш водна помпа. Ако и двата маркуча от радиатора са ти еднакво топли и колата тръгва да подминава средата на температурата, докато виското върти като самолет, няма какво друго да е.
Може би ще си единствения човек във форума при тези симптоми, да хване как му умира водната помпа без последствия.

Но все пак ти си преценяй. Това е форум и никой не ти е видял колата. Аз все още си мисля, че грешно преценяш виското.
Въпреки това, ако никога не си сменял водна помпа, започвай с нея. Това е консуматив и е задължителна смяна.
- killswitch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 22.12.2007
еми знацхи колата ми загря до средата нали на 12 часа,отварям капака и виждам виското се върти,сиа незнам дали може и по силно да се върти,но зех един весник и леко кат докосна виското го куса тва ме навежда на мисълта че е ок.незнам и аз вече
това което м ие много интересно е защо колата не загрява секи пут ами само понякога леко ми подминава средата,не би ли трябвало ако имам нередно виско или помпа винаги да подминава средата когато съм на място?

Стига глупости бе пич.
Ще го накъса много ясно. Вземи една дебела ръкавица да не ти скъса пръста и пробвай като го спреш дали ще тръгне веднага пак. Така се проверява. Иначе и моето 14 год. виско ще ти накъса вестника дори и при студена кола
Просто е хубаво да си с ръкавица, че ако не успееш да го спреш веднага, можеш да счупиш перката или да ти свали малко кожа от пръстите.


Просто е хубаво да си с ръкавица, че ако не успееш да го спреш веднага, можеш да счупиш перката или да ти свали малко кожа от пръстите.
- killswitch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 22.12.2007
еми нали секи разправя за теста с весника бе пич.че ако не ти работи виското весника спирал перката без проблем.тва специално съм го чел в много теми.възможно л и е помпата да превърта когат си иска на празен ход?смисал чат пат да превърта,щото специално пробвах и на място през деня нито веднуй не мрудна стрелката,само сега вечерта?
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
-
удари един шамар на таблото ако стрелката помръдва значи проблема е в таблото провери при мен е така кво ли не гледах
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Ако например има счупени лопатки на турбината на водната помпа(като не всички са счупени разбира се!),на средни и на високи обороти всичко изглежда нормално,но на ниски малкото останали лопатки не успяват да потдържат циркулацията на антифриза 

- killswitch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 22.12.2007
момчета няма да отварям нова тема тука ще пиша,имам следния въпрос.начи нормално ли е перката на климатика да ми се включва сама,смисал без да пускам климатика
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани