Пуши,дави се,гасне,недържи обороти...е36

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 31.03.2009
Местоположение: Stara Zagora
Кара: Bmw E87 N45B16A 1.6/115hp benzz

Пуши,дави се,гасне,недържи обороти...е36

Мнение от Tyrant » 31 Мар 2009, 14:32

Вече съм съсобственик на БМВ 316и 1.6/16в/94г.,ала имам преблеми и моля за помощ.Ще обясня на кратко.Опитва ме се да сменим силиконов съединител на перката на двигателя и си маганим с един чук и гаечен ключ.....зад нея има нещо като "датчик на разпределителните валове",който пречеше(точно там се намира но незнам дали се води така датчика).Опитах се да го извадя като го размърдах нагоре-надоло,за да не се притеснявам че ще го умеря (бях се изнервил).След като свалихме перката и започнахме процес МОНТАЖ палим и какво виждаме-колата почва да хвърля яки кадежи сякаш е издухан дизел,неможе да се форсира(сякаш горивния филтър е затлачен,но е нов) тръгваме из улиците да я издуваме-сякаш дърпам още една кола,спирам на сфетофара оборотите клекват и 90% гасне.Оставя ли я на свободна и гасне.Възможно ли е това да е "датчик на разпределителните валове" (все пак леко да съм го бутнал-поддал е) и по този начин да подава сигнал на компютъра че двата вала не са синхронизирани и да ми прави мизерии..... Този датчик някой ми беше казал че е било за центровка на веригата....(мога ли да го проверя здрав ли е - ВАДИ ли се ? понеже аз неуспях даже да го мръдна),да съм му откъснал някоя жичка.....Понеже съм притеснен от финансова гледна точка,моля без шеги (от астра 90година без никва екстра се качвам на БМВ и така)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от BAVARIA » 31 Мар 2009, 14:39

ами колега ако преди това го е нямало този проблем значи сам си си отговорил на въпроса, иначе този датчик има едно болтче развиавш го и трябва да излезе замерваш или някой друг ти помага ако неможеш после замерваш един здрав и виждаш дали имаш проблем или не

пс само лека поправка на това "Вече съм съсобственик на БМВ 316и 1.6/16в/94г." колата не е 16в
Последна промяна BAVARIA на 31 Мар 2009, 18:20, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 31.03.2009
Местоположение: Stara Zagora
Кара: Bmw E87 N45B16A 1.6/115hp benzz

Мнение от Tyrant » 31 Мар 2009, 14:40

Преди да започнем смяната на този съединител,колата си работеше идеално,негасне,издува се нормално,но след пипането на тоя "датчик" и лек удар по дебитомера с гаечния ключ се случиха тези неща

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Мнение от ares2 » 31 Мар 2009, 17:58

виждам че пише 94 та на профила ти но все пак да попитам кои мотор е това? че понякога сменят двигатели? дали е М40 или по новия

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 31.03.2009
Местоположение: Stara Zagora
Кара: Bmw E87 N45B16A 1.6/115hp benzz

Мнение от Tyrant » 31 Мар 2009, 18:52

Двигателя трябва да си е оригиналния с който излиза от завода.Незнам дали е М40.И колега невидях никакъв болт от който да сваля датчика.Намира се на главата,забит между двата разпределителни вала зад вентилатора на двигателя.Веригата всъщност там ли е или е отзад към купето,понеже съм с верига ?и този датчик каква роля играе ?мотора е 102к.с

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Мнение от ares2 » 31 Мар 2009, 19:46

изтегли си един менюал на БМВ и поразгледаи какво точно имаш . другия варянт е да отидеш при човек които разбира

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 31.03.2009
Местоположение: Stara Zagora
Кара: Bmw E87 N45B16A 1.6/115hp benzz

Мнение от Tyrant » 31 Мар 2009, 20:28

Мисля че говоря за този датчик http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 позиция номер 6 ..... как да го лекувам това чудо ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 337
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: му се с повече от 525 hp
Мечтае да кара: ама честно: ONE1
Детайли за колата: важи

Мнение от sonic » 31 Мар 2009, 20:52

По-добре я заведи на майстор-особено като гледам ,че си писал, че е двувалка.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от BAVARIA » 31 Мар 2009, 21:05

Tyrant написа:Мисля че говоря за този датчик http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 позиция номер 6 ..... как да го лекувам това чудо ?


това не е датчик а регулатор за налягане на горивото и към него няма кабели, а само един мъркуч

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 31 Мар 2009, 21:08

Tyrant написа:Мисля че говоря за този датчик http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 позиция номер 6 ..... как да го лекувам това чудо ?

Колега,това на 6-та позиция е регулатор на налягане за горивото.Незнам кой ти е въобразил,че моторът ти е с два вала и 16 клапана,но виждам,че има успех,щото продължаваш да си говориш за.....двата вала :confused: Моторът ти е М43Б16 - 1.6 ; един разпределителен вал,разположен над цилиндровата глава(SOHC-SINGLE OVERHEAD CAMSHAFT) ; 8 клапана.Като чета какво си написал,приятелски те съветвам да я закараш в сервиз-ще ти излезе по-евтино! :idea:

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 31.03.2009
Местоположение: Stara Zagora
Кара: Bmw E87 N45B16A 1.6/115hp benzz

Мнение от Tyrant » 31 Мар 2009, 21:40

ned_gm28 написа: Моторът ти е М43Б16 - 1.6 ; един разпределителен вал,разположен над цилиндровата глава(SOHC-SINGLE OVERHEAD CAMSHAFT) ; 8 клапана.Като чета какво си написал,приятелски те съветвам да я закараш в сервиз-ще ти излезе по-евтино! :idea:


Е сега потънах в Земята - прав си колега,точно това стои под капака ми.Този регулатор ако съм го мръднал с по-малко от милиметър надоло или нагоре дали ще му окаже някакво влияние :S .понеже сместа която излиза отзад е прекалено богата и ауспуха от бял стана черен (както казах доста пуши и на високите обороти излиза чернилка) с 20лв бензин изминах 20км градско каране,а некарам бугати ??? Препоръчайте ми някой майстор в София плс,адрес,тел ако имате ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е83 3.0 D
Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v

Мнение от M-TEAM » 31 Мар 2009, 21:57

регулатора няма какво да му стане ,е като шибна дебитомера с ключа случайно огледа ли го да не би да се е повадил от маркуча , ако не е била стегната хубаво скобата , а датчика на рапзределителни вал се държи с едно болче и е хубаво ако имаш възможност да го смениш с друг , да не би като сте го местели да се е прекъснял някъде кабелчето че то е едно тънко
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 31.03.2009
Местоположение: Stara Zagora
Кара: Bmw E87 N45B16A 1.6/115hp benzz

Мнение от Tyrant » 31 Мар 2009, 22:55

Благодаря на всички ви за участието.На дебитомера нищо му няма (на вид и на тоя датчик нищо му няма) но друго не е барано следователно както каза пича по-горе "сам си отговаряш на въпроса" ако някой може да каже и какви пари е - супер сте

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 01 Апр 2009, 1:41

8) Много лоши навици си придобил с тая Астра , тук не се работи с чук :idea:

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 31.03.2009
Местоположение: Stara Zagora
Кара: Bmw E87 N45B16A 1.6/115hp benzz

Мнение от Tyrant » 01 Апр 2009, 8:50

Да разбрах го .... и като видях ориентировачните цени от 150-180лв за този датчик, надали ще има чук поече :confused:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook