трудно пали

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Палавника
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 8.07.2006
Местоположение: гр.Варна
Пол: Мъж
Кара: 320 D '03; Х5 Е70

Мнение от тони6600 » 29 Мар 2009, 19:47

сега трябва да го намеря къде стой точно по колата, и да дам 200 лв да го сменя и ако пак прави мизерий тогава?

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 21.02.2009

Мнение от timito » 30 Мар 2009, 7:24

тони6600 написа:сега трябва да го намеря къде стой точно по колата, и да дам 200 лв да го сменя и ако пак прави мизерий тогава?


И при теб ли го има този проблем, много ще да съм ти б;агодарен ако пишеш дали има подобрение след смяната?


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 30 Мар 2009, 8:07

тони6600 написа:сега трябва да го намеря къде стой точно по колата, и да дам 200 лв да го сменя и ако пак прави мизерий тогава?


А ти сигурен ли си че е за смяна? Ако е от свещите или предпазител за релето?! :)

Палавника
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 8.07.2006
Местоположение: гр.Варна
Пол: Мъж
Кара: 320 D '03; Х5 Е70

Мнение от тони6600 » 30 Мар 2009, 12:35

milennyc написа:
тони6600 написа:сега трябва да го намеря къде стой точно по колата, и да дам 200 лв да го сменя и ако пак прави мизерий тогава?


А ти сигурен ли си че е за смяна? Ако е от свещите или предпазител за релето?! :)

Точно това,че не съм на диагностиката излезе само свещ смених я но пак продължава да прави мизерии,изобщо не завърта стартера само нещо прецъква и изведнъж си пали и няма проблеми след това, същото е понякога само чуквам завърта и пали,страното е че цъкането се чува отпред някаде по мотора затова се замислям за това реле, или пък този предпазител той къде се намира?


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 30 Мар 2009, 17:15

Колега чакай че нещо не разбирам? Стартера ли не върти сутрин или пали трудно? А що се отнася до свещите не знам как и с какво и е правено диагностика но може и да са пропуснали нещо. А както ти казах може релето да е здраво а предпазителя за него да е заминал.... ако ти се дават 200лв за реле си е твой проблем аз бих се замислил :idea:

Палавника
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 8.07.2006
Местоположение: гр.Варна
Пол: Мъж
Кара: 320 D '03; Х5 Е70

Мнение от тони6600 » 30 Мар 2009, 18:27

milennyc написа:Колега чакай че нещо не разбирам? Стартера ли не върти сутрин или пали трудно? А що се отнася до свещите не знам как и с какво и е правено диагностика но може и да са пропуснали нещо. А както ти казах може релето да е здраво а предпазителя за него да е заминал.... ако ти се дават 200лв за реле си е твой проблем аз бих се замислил :idea:

Значи сутрин понякога само чуквам стартера и пали,понягока изобщо не го завърта и нещо под капака цъка, ходих на диагностика и ми казаха свещ номер 1 е за смяна смених я,единственото което стана беше,че подгрева гасне много по бързо,а изобщо не ми се дават 200 кинта ей така за нищо,иначе като запали веднъж няма никакъв проблем по нататък,прави го при температури около 5 градуса или по надолу,за това вече нямам идея какво е :(


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 30 Мар 2009, 18:34

тони6600 написа:
milennyc написа:Колега чакай че нещо не разбирам? Стартера ли не върти сутрин или пали трудно? А що се отнася до свещите не знам как и с какво и е правено диагностика но може и да са пропуснали нещо. А както ти казах може релето да е здраво а предпазителя за него да е заминал.... ако ти се дават 200лв за реле си е твой проблем аз бих се замислил :idea:

Значи сутрин понякога само чуквам стартера и пали,понягока изобщо не го завърта и нещо под капака цъка, ходих на диагностика и ми казаха свещ номер 1 е за смяна смених я,единственото което стана беше,че подгрева гасне много по бързо,а изобщо не ми се дават 200 кинта ей така за нищо,иначе като запали веднъж няма никакъв проблем по нататък,прави го при температури около 5 градуса или по надолу,за това вече нямам идея какво е :(


Що не идеш да ти проверят стартера :idea: , може нещо стартера да не е на ред(бендикс)

Палавника
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 8.07.2006
Местоположение: гр.Варна
Пол: Мъж
Кара: 320 D '03; Х5 Е70

Мнение от тони6600 » 30 Мар 2009, 18:42

Гледах го не е това,пък и бендикс се чува по друг начин вече нямам представа но го прави само когато е около 5 градуса или по надолу това ме навя на свещи ама не пак го прави значи остава това реле или предпазителя ако ми изкраш схема да го видя къде ще ми доста по лесно

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: '520D 00'
Мечтае да кара: х6
Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.

Мнение от gorota » 30 Мар 2009, 18:59

Колега извинявамсе,че пиша тука.Но до колкото знам дори и всички свещи да са игорили пак ше въти стртера,спорет мен са четки на стартера или шалтер.Имах пододен проблем н е36 и се указа стртер.


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 30 Мар 2009, 19:02

тони6600 написа:Гледах го не е това,пък и бендикс се чува по друг начин вече нямам представа но го прави само когато е около 5 градуса или по надолу това ме навя на свещи ама не пак го прави значи остава това реле или предпазителя ако ми изкраш схема да го видя къде ще ми доста по лесно


Предпазителя не го знам кой е. Но ако не върти стартера кво общо има с релето на подграяващите свещи?! А на диагностика ако релето не работи си излиза ....

Палавника
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 8.07.2006
Местоположение: гр.Варна
Пол: Мъж
Кара: 320 D '03; Х5 Е70

Мнение от тони6600 » 30 Мар 2009, 21:09

gorota написа:Колега извинявамсе,че пиша тука.Но до колкото знам дори и всички свещи да са игорили пак ше въти стртера,спорет мен са четки на стартера или шалтер.Имах пододен проблем н е36 и се указа стртер.

Къде е този шалтер???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 6.12.2008
Местоположение: Мадрид

Мнение от jomby » 30 Мар 2009, 22:23

Човек стига си сменял наред, ами свали стартера и го закарай на ремонт или са четки или втулки. Грешно си описал проблема в началото.


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 30 Мар 2009, 22:38

jomby написа:Човек стига си сменял наред, ами свали стартера и го закарай на ремонт или са четки или втулки. Грешно си описал проблема в началото.


Тва се опитвам да му кажа :) ама той си знае неговото. Смени го колега намира се на предния капак, горе в дясно, вътре в черната кутия. Като я отвориш вътре има една голяма кутия тя е ЕКУ-то по малкото е това реле :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: трудно пали

Мнение от vavilon » 30 Мар 2009, 22:55

timito написа:Значи имам един проблем при моята кола сутрин когато е студено много трудно пали, като се има в предвид че съм сменил свещите , маркучите за обратната нафта и акумолаторът си е хубав. Ако някой е имал същият проблем ще се раджам да ми каже от какво е проблема


Колега, аз също имам нов акумолатор. И на два пъти ми прецъка при по студено време. Е запалях я но с кабели. Явно малко да падне акумолатора и няма палене (защита сигурно). Отначало мислех, че е стартера, после за алтернатора се захванах. В крайна сметка се оказа панела на сд-то дърпа ток, малко но си дърпа. Сега, когато махам панела няма проблеми. А може и стартера да ми заминава, но не съм го гледал понеже си запалва без проблем с кабелите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 6.12.2008
Местоположение: Мадрид

Мнение от jomby » 30 Мар 2009, 23:07

Когато втулките се износят на елипса стартера харчи много повече ток. И малко да е паднал акумулатора може да не му стигне. А с кабели вече имаш прекалено много за това пали. Касетефона ако не му махнеш панела харчи около 0.3А на час, смятай колко време не трябва да палиш колата за да падне акумулатора. По принцип проблемите никога не идват сами и като станат повечко тогава вече се усещат :mhihi: .

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook