Какво представлява един чип за 350евро???
Модератор: bum_bum
			14 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- V-max
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
е то тва си е класика )))) "чип" ама йок ))))
добре е да се вижда , че да не падне някой невинен в капана)))
			
		добре е да се вижда , че да не падне някой невинен в капана)))
- vicho
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 8397
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
- simple_man
- 323i Killer
- 
				  
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 24.07.2002
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
- Мечтае да кара: G81 M3
- moto
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 791
- Регистриран на: 21.02.2004
- Местоположение: у селото...
- Пол: Мъж
- Кара: скутЕрЕ!
- Мечтае да кара: Перлини :))))
vicho:
тоя резистор колко коня дава? Cool Wink muhihihihi
Вичоо май ще редим маздата с резисториии 
   
   ...,,,,...така +РЕМУС-а ти направо ще си ДТМ реплика бе човеек
 ...,,,,...така +РЕМУС-а ти направо ще си ДТМ реплика бе човеек  
   
   !....
 !....
Чуда се ка ще се казва ако имаше два резистора-Би резистор кит 
  
			тоя резистор колко коня дава? Cool Wink muhihihihi
Вичоо май ще редим маздата с резисториии
 
   
   ...,,,,...така +РЕМУС-а ти направо ще си ДТМ реплика бе човеек
 ...,,,,...така +РЕМУС-а ти направо ще си ДТМ реплика бе човеек  
   
   !....
 !....
Чуда се ка ще се казва ако имаше два резистора-Би резистор кит
 
  
Знаеш ли какво е мотор????ПОинтересувай се и следващаия път като излезеш с колата гледай в страничните си огледала-СПАСЯВАТ ЖИВОТИ!!!!
		резистора мисля че е закачен за tps-a (throttle-position-sensor) и може да работи по 2 начина:
1. да лъже компа че е натиснато повече газта и двигателя да е по-отзивчив което води до усещането че дава повече коне 
2. лъже компа и обеднява сместа което може да доведе до повече коне но на практика повечето случай води до детонации...
виждал съм и двете версии- според това компа във какъв контекст мери тпс-а...
има още една такава измама- някои американски коли (камаро/файърбърд, корвет и вайпър) имат skip-shift което при малко газ те насилва да вкараш от 1ва направо 4та... със цел да се икономиса гориво при градско каране. на практика обаче е супер досадно защото тъкмо си до средата на кръстовището и ръгаш 4та (от 1ва) и колата колкото и да е мощна си пада на лицето... от там и има едни "skip-shift-eliminator" дето се закачат за трансмисята и лъжат компа че соленоида за 1-4 е включен... а ти си слагаш спокойно 2ра. та тез неща са по $35-70 а всъщност са точно един резистор...
			1. да лъже компа че е натиснато повече газта и двигателя да е по-отзивчив което води до усещането че дава повече коне
 
2. лъже компа и обеднява сместа което може да доведе до повече коне но на практика повечето случай води до детонации...
виждал съм и двете версии- според това компа във какъв контекст мери тпс-а...
има още една такава измама- някои американски коли (камаро/файърбърд, корвет и вайпър) имат skip-shift което при малко газ те насилва да вкараш от 1ва направо 4та... със цел да се икономиса гориво при градско каране. на практика обаче е супер досадно защото тъкмо си до средата на кръстовището и ръгаш 4та (от 1ва) и колата колкото и да е мощна си пада на лицето... от там и има едни "skip-shift-eliminator" дето се закачат за трансмисята и лъжат компа че соленоида за 1-4 е включен... а ти си слагаш спокойно 2ра. та тез неща са по $35-70 а всъщност са точно един резистор...

алекс
трабант 601с
разни други возила
		трабант 601с
разни други возила
alx написа:...2. лъже компа и обеднява сместа което може да доведе до повече коне но на практика повечето случай води до детонации...
Тук нали става дума за дизелов двигател...
 .
 .
При тях детонациите са много специфично явление и определено не страдат по начина, по който бензиновите, а повече мощност се получава винаги само с обогатяване на сместа, никога с обедняване
 ...
 ...
Може да бъркам де...
- V-max
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Тук нали става дума за дизелов двигател....
При тях детонациите са много специфично явление и определено не страдат по начина, по който бензиновите, а повече мощност се получава винаги само с обогатяване на сместа, никога с обедняване...
Може да бъркам де...
Тук съм съгласен .
Доколкото знам този резистор лъже помпата че нафтата е студена . Ама колко коня дава нямам инфо )))))
да този номер с резистора не е нещо ново, преди време четах в един сайт как слагат такъв резистор на темп. датчика за да лъже ЕКУ-то че колата е студена и по тоя начин да блъска повече гориво   
 
П.С. такова нещо имаше на една хонда в-тек която я внесаха от USA, притежателя твърдеше че качва 10кс. 
   
   
  
  
 
			 
 
П.С. такова нещо имаше на една хонда в-тек която я внесаха от USA, притежателя твърдеше че качва 10кс.
 
   
   
  
  
 
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
		Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
			14 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	




 
  










 
			

 
