Регулиране на волана във височина.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Регулиране на волана във височина.
Какво се сменя по управлението за да стане волана чупещ? Само механизъма с лоста или... 

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Не го правя заради екстрата, а защото карам винаги със седалка в най-долно положение и волана според мен стои високо и ми е терсене. Иначе ако сменя механизъма определено няма да го ползвам, ще стои винаги в долно положение.
Хайде пишете ми в темата бре, ще се обидя
Със здраве!

Хайде пишете ми в темата бре, ще се обидя

Със здраве!
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
И аз съм с пусната най-долу седалка и ако реша да пускам волана той ми скрива оборотомера е километража
а когато влизам и излизам също пречи
Та по темата може да каже някой който го е правил. Предполагам се сменя цялата стойка на волата а по самия кормилен механизъм не се бута. Стойка на старо незнам как ще намериш, защото тази екстра за е36 се среща доста рядко


Та по темата може да каже някой който го е правил. Предполагам се сменя цялата стойка на волата а по самия кормилен механизъм не се бута. Стойка на старо незнам как ще намериш, защото тази екстра за е36 се среща доста рядко


- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
REMUS написа:И аз съм с пусната най-долу седалка и ако реша да пускам волана той ми скрива оборотомера е километражаа когато влизам и излизам също пречи
![]()
Та по темата може да каже някой който го е правил. Предполагам се сменя цялата стойка на волата а по самия кормилен механизъм не се бута. Стойка на старо незнам как ще намериш, защото тази екстра за е36 се среща доста рядко
След 95-96год, по-често се среща...
Последна промяна Le Transporteur на 06 Окт 2007, 23:53, променена общо 1 път
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Е то тва е за да си го нагласиш 1 път. Все едно да ръчкаш седалката напред назад постоянно. Ти си го нагласяш да ти е удобно и караш. Мене ми е гот пък да си вдигна седалката, че да виждам капака и пътя отпред. Нагласям волана да се виждат добре уредите и да не опира в краката и 

- bobbyblabby
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 4.06.2008
Колеги, някой може ли наистина да помогне по въпроса как става, ако знае, защото съм сигурен, че има още хора, които биха желали да го направят. П.П. Аз съм един от тях
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
bobbyblabby написа:Колеги, някой може ли наистина да помогне по въпроса как става, ако знае, защото съм сигурен, че има още хора, които биха желали да го направят. П.П. Аз съм един от тях
Определено ще е много хубаво,ако воланът се регулира!На предишната ми кола-Mitsubishi Lancer `91-се регулираше и в двете направления(нагоре-надолу и аксиално т.е. дърпаш към себе си и врщаш към таблото).Освен това и седалката му се регулираше във височина!А с моя дзвер си спомням за времето,когато карах Жигули


Не съм се занимавал с подобна трансплантация

Можеш да го свалиш надолу, но не много. Като свалиш корите ще видиш как е хванат кормилния прът и може да се бутне надолу.
Просто трябва да подложиш 1см шайби, защото ако сложиш повече, няма да може да хване резбата. Другия вариант е да смениш болтовете. При всички положения, ако е за единична настройка си струва, но ако мислиш да слагаш чупещ волан... давай смело. Ще ти отнеме максимум един ден монтажа, стига да си намериш чупещ прът от последните Е36 или някое Z3.
P.S. Ще се разминеш мисля и без да сваляш таблото, ако слагаш само шайби. Като свалиш всички кори, имаш достъп до 2та болта

Просто трябва да подложиш 1см шайби, защото ако сложиш повече, няма да може да хване резбата. Другия вариант е да смениш болтовете. При всички положения, ако е за единична настройка си струва, но ако мислиш да слагаш чупещ волан... давай смело. Ще ти отнеме максимум един ден монтажа, стига да си намериш чупещ прът от последните Е36 или някое Z3.
P.S. Ще се разминеш мисля и без да сваляш таблото, ако слагаш само шайби. Като свалиш всички кори, имаш достъп до 2та болта

- STOPSKI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 7.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Нещо между 320-ка и М3
- Мечтае да кара: S62B50
абе по шокар си е чупещ волан аз като пътувам седалката в наи ниско и волата долу все едно си в болитче 

- arabian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: 328i Е46 '99
Това тръгнах да го правя на Calibra преди година и нещо. Купих чупещия прът, след един ден рязане и пробиване на болтовете, които държат оригиналния установих, че не мога да сменя патрона за паленето. Помъчих се малко и накрая си събрах колата и командировах чупещия механизъм при другите боклуци в гаража. Съмнявам се, че някой го е правил тук.
Усмихвайте се широко пред камерите на КАТ!
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани