температурен датчик
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
температурен датчик
Здравейте колеги , моля за малко съдействие, ходих на диагностика и не показа грешки но показа че компа си мисли че температурата на водата е 55 градуса според мен трябва да е повече а колата е загряла добре. колата ми харчи доста напоследък отива към 17-18 /100 аз предполагам че датчика лъже компа и той подава богата смес това е според мен. Въпроса ми е следния знам че на моя мотор М40 1.6 има два датчика черен и син единият е за стрелката а другият дава инфо на компа. кой от двата е за компа синия или черния и къде точно се намира. Благодаря на всички предварително
- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Колега ето ги двата: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15 или номер 11 или 13 

- nelim
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 447
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
- Мечтае да кара: //M Power :)
Синия подава инфо към инжекциона, черния подава инфо към таблото (така наречения instument cluster), датчиците са по около 25-30лв, аз лично смених и двата щото са на гадно място под колекторите(както се вижда на схемата която е пратил колегата, завити са на главата под всмукателните колектори точно).
Двата датчика са с различни резби така че неможе да се обърка мястото в което се завиват, кофтито обаче е че буксите са им еднакви (поне при мен) и ако ги размениш на таблото почва да ти показва че колата е прегряла.
Двата датчика са с различни резби така че неможе да се обърка мястото в което се завиват, кофтито обаче е че буксите са им еднакви (поне при мен) и ако ги размениш на таблото почва да ти показва че колата е прегряла.

- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Re: температурен датчик
M.J. написа:... колата ми харчи доста напоследък отива към 17-18 /100 аз предполагам че датчика лъже компа и той подава богата смес това е според мен.
Хе и при мене е така.. Смених к'во ли не правих к'во ли не и не пада. Обаче не съм се сещал за тия датчици. При М52 така ли е?


Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- StefotoBMW
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 Купе
- Мечтае да кара: Същото с индекс ///М
И аз имам ПИТАНЕ ЗА САШТИЯ проблем при М52....и ако някои знае каде се намира температурния датчик ште му бада много благодарен!!!!!!!!!!МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Ето го колега: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15 номер 14StefotoBMW написа:И аз имам ПИТАНЕ ЗА САШТИЯ проблем при М52....и ако някои знае каде се намира температурния датчик ште му бада много благодарен!!!!!!!!!!МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО

- StefotoBMW
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 Купе
- Мечтае да кара: Същото с индекс ///М
St.Dilov ....Много благодаря колега!!!!!!
а случайно да знаеш как да проверя дали работи,без да я карам на диагностика.Казвали са ми че когато го откачиш работата на колата трябва да се промени,а ако не се промени значи не работи както трябва,за6тото сутрин като е студена и падат оборотите или гасне
10X предварително


- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Колега от това което си писал относно падане на обороти и гаснене, определено не мисля че проблема е в датчикаStefotoBMW написа:Казвали са ми че когато го откачиш работата на колата трябва да се промени,а ако не се промени значи не работи както трябва,за6тото сутрин като е студена и падат оборотите или гасне10X предварително



- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
St.Dilov написа:Колега от това което си писал относно падане на обороти и гаснене, определено не мисля че проблема е в датчикаStefotoBMW написа:Казвали са ми че когато го откачиш работата на колата трябва да се промени,а ако не се промени значи не работи както трябва,за6тото сутрин като е студена и падат оборотите или гасне10X предварително
По скоро датчика влияе на разхода, както е писал автора на темата защото лъже ЕКУ-то да подава по богата горивна смес, която обаче не може да задави двг толкова че да загасне(това ти е въпроса). Направи си една културна диагностика и недей да икономисваш
Тук само ще гадаем
А ако датчика я лъже че е топла , какво ще стане


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Явно си по-голям капацитет, така че ти ще кажешvladiverm написа:А ако датчика я лъже че е топла , какво ще стане![]()


По добре логичен отговор, отколкото риторичен въпрос

така сега по темата да споделя какво стана. Смених въпросния датчик тоест синия взех го за 13лв. от Т.Каблешков но той наистина е на ужасно място под колекторите аз уж за по лесно го развих с гидоре с две удължения и чупеща глава накрая но си е бая нерви и смених и термостата който бях сменил преди седмица но се оказа че отваря на 80 градуса с такъв който отваря на 92 градуса и трябва да кажа че има голяма разлика в разхода не съм го засекал колко точно е но е доста по нисък така че колеги ако ви харчат повечко колите и не знаете от какво е проверете го този датчик той не дава грешка на диагностиката защото работи но дава грешно инфо на компа и го лъже. Айде със здраве
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
St.Dilov написа:Явно си по-голям капацитет, така че ти ще кажешvladiverm написа:А ако датчика я лъже че е топла , какво ще стане![]()
![]()
По добре логичен отговор, отколкото риторичен въпрос
Това ми беше мисълта , да разсъждаваш логично , не да разглеждаш въпроса едностранно


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани