температурен датчик

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Sofia

температурен датчик

Мнение от M.J. » 26 Мар 2009, 14:05

Здравейте колеги , моля за малко съдействие, ходих на диагностика и не показа грешки но показа че компа си мисли че температурата на водата е 55 градуса според мен трябва да е повече а колата е загряла добре. колата ми харчи доста напоследък отива към 17-18 /100 аз предполагам че датчика лъже компа и той подава богата смес това е според мен. Въпроса ми е следния знам че на моя мотор М40 1.6 има два датчика черен и син единият е за стрелката а другият дава инфо на компа. кой от двата е за компа синия или черния и къде точно се намира. Благодаря на всички предварително

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 26 Мар 2009, 14:41

Колега ето ги двата: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15 или номер 11 или 13 ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 447
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
Мечтае да кара: //M Power :)

Мнение от nelim » 26 Мар 2009, 15:17

Синия подава инфо към инжекциона, черния подава инфо към таблото (така наречения instument cluster), датчиците са по около 25-30лв, аз лично смених и двата щото са на гадно място под колекторите(както се вижда на схемата която е пратил колегата, завити са на главата под всмукателните колектори точно).

Двата датчика са с различни резби така че неможе да се обърка мястото в което се завиват, кофтито обаче е че буксите са им еднакви (поне при мен) и ако ги размениш на таблото почва да ти показва че колата е прегряла.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Re: температурен датчик

Мнение от KickingKing » 26 Мар 2009, 19:04

M.J. написа:... колата ми харчи доста напоследък отива към 17-18 /100 аз предполагам че датчика лъже компа и той подава богата смес това е според мен.

Хе и при мене е така.. Смених к'во ли не правих к'во ли не и не пада. Обаче не съм се сещал за тия датчици. При М52 така ли е? :help:
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от M.J. » 26 Мар 2009, 20:46

Мерси колеги намерих го и го смених ама да си призная бая борба падна но стана без да свалям колекторите сега остава да видя резултата какъв ще е

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 2.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 Купе
Мечтае да кара: Същото с индекс ///М

Мнение от StefotoBMW » 26 Мар 2009, 22:49

И аз имам ПИТАНЕ ЗА САШТИЯ проблем при М52....и ако някои знае каде се намира температурния датчик ште му бада много благодарен!!!!!!!!!!МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 26 Мар 2009, 23:02

StefotoBMW написа:И аз имам ПИТАНЕ ЗА САШТИЯ проблем при М52....и ако някои знае каде се намира температурния датчик ште му бада много благодарен!!!!!!!!!!МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
Ето го колега: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15 номер 14 ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 2.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 Купе
Мечтае да кара: Същото с индекс ///М

Мнение от StefotoBMW » 27 Мар 2009, 20:13

St.Dilov ....Много благодаря колега!!!!!! :) а случайно да знаеш как да проверя дали работи,без да я карам на диагностика.Казвали са ми че когато го откачиш работата на колата трябва да се промени,а ако не се промени значи не работи както трябва,за6тото сутрин като е студена и падат оборотите или гасне :( 10X предварително

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 27 Мар 2009, 21:27

StefotoBMW написа:Казвали са ми че когато го откачиш работата на колата трябва да се промени,а ако не се промени значи не работи както трябва,за6тото сутрин като е студена и падат оборотите или гасне :( 10X предварително
Колега от това което си писал относно падане на обороти и гаснене, определено не мисля че проблема е в датчика :!: По скоро датчика влияе на разхода, както е писал автора на темата защото лъже ЕКУ-то да подава по богата горивна смес, която обаче не може да задави двг толкова че да загасне(това ти е въпроса). Направи си една културна диагностика и недей да икономисваш :!: Тук само ще гадаем ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 28 Мар 2009, 2:50

St.Dilov написа:
StefotoBMW написа:Казвали са ми че когато го откачиш работата на колата трябва да се промени,а ако не се промени значи не работи както трябва,за6тото сутрин като е студена и падат оборотите или гасне :( 10X предварително
Колега от това което си писал относно падане на обороти и гаснене, определено не мисля че проблема е в датчика :!: По скоро датчика влияе на разхода, както е писал автора на темата защото лъже ЕКУ-то да подава по богата горивна смес, която обаче не може да задави двг толкова че да загасне(това ти е въпроса). Направи си една културна диагностика и недей да икономисваш :!: Тук само ще гадаем ;)

А ако датчика я лъже че е топла , какво ще стане :?: ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 28 Мар 2009, 6:55

vladiverm написа:А ако датчика я лъже че е топла , какво ще стане :?: ;)
Явно си по-голям капацитет, така че ти ще кажеш :!: ;)
По добре логичен отговор, отколкото риторичен въпрос :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от M.J. » 28 Мар 2009, 13:29

А ако датчика я лъже че е топла , какво ще стане :?: ;)[/quote] Тогава ще пали трудно като е студена

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от M.J. » 28 Мар 2009, 13:40

така сега по темата да споделя какво стана. Смених въпросния датчик тоест синия взех го за 13лв. от Т.Каблешков но той наистина е на ужасно място под колекторите аз уж за по лесно го развих с гидоре с две удължения и чупеща глава накрая но си е бая нерви и смених и термостата който бях сменил преди седмица но се оказа че отваря на 80 градуса с такъв който отваря на 92 градуса и трябва да кажа че има голяма разлика в разхода не съм го засекал колко точно е но е доста по нисък така че колеги ако ви харчат повечко колите и не знаете от какво е проверете го този датчик той не дава грешка на диагностиката защото работи но дава грешно инфо на компа и го лъже. Айде със здраве

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 29 Мар 2009, 18:10

St.Dilov написа:
vladiverm написа:А ако датчика я лъже че е топла , какво ще стане :?: ;)
Явно си по-голям капацитет, така че ти ще кажеш :!: ;)
По добре логичен отговор, отколкото риторичен въпрос :winky:

Това ми беше мисълта , да разсъждаваш логично , не да разглеждаш въпроса едностранно :!: ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 486
Регистриран на: 21.11.2007

а

Мнение от nigh7lif3 » 29 Мар 2009, 18:12

Ориентировъчна цена на температурния датчик за М42???

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook