:help:
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- bonbonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 1.02.2005
- Местоположение: София - най-голямото село...
:help:

П.С. Мисълта ми е има ли някакви особености при процедурата? (все пак не ми е Опела)
Благодаря на всички предварително за оказаното съдействие!

- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Киселината могат да ти замерят мисля навсякъде където продават акумулатори.
Ще разбереш дали да купуваш нов ако повтори този номер
макар че на мен за втори път ми се случва да изчезне тока от раз всичкия и после като я покарам се оправя и например днес при минус 10 запали без проблеми.
Особеноста е че като запалиш известно време ще мени оборотите надолу-нагоре, след като покараш малко би трябвало да се оправят!
Никакви други процедури не са ми известни да трябва да правиш.
Успех!
Ще разбереш дали да купуваш нов ако повтори този номер

Особеноста е че като запалиш известно време ще мени оборотите надолу-нагоре, след като покараш малко би трябвало да се оправят!
Никакви други процедури не са ми известни да трябва да правиш.
Успех!
May the BMW force be with you!
Първо провери дали има вода в клетките някаде около 1см. над плочите долива се само дестилирана. После го зареждаш за 60Ач 5-6 часа е достатъчно, навсякаде където продават акумулатори измерват гъстотата на електролита, а също и с товарна вилка.
Ако копуваш нов колкото повече Ач толкова по добре аз си взех 75Ач и съм доволен. Разните му там сухи, необслужваеми акумулатори не струват само дето даваш повече пари и пак толкова изкарват.
Като го слагаш на колата първо закачваш плюсовата после минусувата клема при сваляне първо минус после плюс.
Ако копуваш нов колкото повече Ач толкова по добре аз си взех 75Ач и съм доволен. Разните му там сухи, необслужваеми акумулатори не струват само дето даваш повече пари и пак толкова изкарват.
Като го слагаш на колата първо закачваш плюсовата после минусувата клема при сваляне първо минус после плюс.

- bonbonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 1.02.2005
- Местоположение: София - най-голямото село...
10x
Благодаря и на двама ви за съдействието - в крайна сметка след 10мин. борба с прасето и гледане еи така -
(,защото ми е отзад акумулатора), го свалих и го закарах - оказа се - "абе дай ще го заредим, пък каквото стане".... Неудовлетворен и леко изнервен - тип: "как така няма да мога да си карам хубавата кола?!?" Взех някой лев назаем и бум в магазина - естествено след няколко магазина ,където неможаха да ми обяснят прости работи като: "К'во е 640А -дет го пише на акумулатора?" (в последствие се оказа стартов ток...
" и "Защо акумулатора е 75Аh, а не 100 или 200...??" (в последствие отговора включваше и въпроса - "ша слагаш ли усилватели туби и т.н.?"
). Та отидох в едно магазинче на БОШ и едно мом4е ми отдели 30мин. да ми отговори на всички въпроси + още доста полезна информация...-предложи ми бош и мегават, като възможен избор - обясни ми разликите(не само в цените) и като видя че имам желание за бош ама нямам достатъчно пари - вика - "Ще ти направя 10% отстъпка (15лв.) - щом опира до парите..." - Викам супер и след 30мин. вече бях горд собственик на бош силвер
Всичко хубаво ама боша с 2 см. по- висок от оригиналния и пластмасата която стоеше преди това върху акумулатора не пасва....-Това като цяло не е особен проблем - ОБАЧЕ - иам едно като прекъсвач който стоеше закрепен прилежно на въпросната пластмаса.. и сега ще седи някъде встрани - ВЪПРОСА Е: Знае ли някой за какво служи туй "ключе" и в какво положение трябва да е - затворено отворено и какво е значението му????? Моля някой ако знае да ми каже!
Благодаря за търпението и за помощта!
Със здраве!






Всичко хубаво ама боша с 2 см. по- висок от оригиналния и пластмасата която стоеше преди това върху акумулатора не пасва....-Това като цяло не е особен проблем - ОБАЧЕ - иам едно като прекъсвач който стоеше закрепен прилежно на въпросната пластмаса.. и сега ще седи някъде встрани - ВЪПРОСА Е: Знае ли някой за какво служи туй "ключе" и в какво положение трябва да е - затворено отворено и какво е значението му????? Моля някой ако знае да ми каже!
Благодаря за търпението и за помощта!


- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
При колите с Wegfahrsperre при въведен код като вдигнеш седалката и се задейства алармата(от въпросното ключе).Щото ако крадеца стигне до акумулатора може да изключи блокировката.
- bonbonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 1.02.2005
- Местоположение: София - най-голямото село...
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Темата се изчерпи, тъй че я заключвам, благодаря на всички за съветите към bonbonev 

May the BMW force be with you!
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани