Тунинг по български
Модератор: bum_bum
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Тунинг по български
Ще пусна малко снимки от моя проект, защото има хора във форума, които посещават същия "майстор" та да знаят.
Може да не е точното място този подфорум, но е свързан с подобрения по колата и за това го пускам тук, пък и тук ще пусна резултатите, като завършим работата.
Та проекта се предполагаше, че ще се състои в смяната на мотора с 2.5 М50, като щеше да му се направи ревизия на глава и блока. По- гърбавите валове, които имах в 20- ката ще се преместят в новия мотор, ще се смени ангренажа и ще се монтира новия съединител закс спорт + олекотената фиданза. Уговорката беше мотора да се ревизира близо 2 месеца преди да закарам колата и като стане мотора да закарам колата за 2 дни да се сменят само валовете и да се пусне новият .
След 3 месеца вече не издържах след като се оказа, че не могат да направят инсталацията защото тя беше от 34- ка си прибрах колата с платформата. След няколкоседмична борба с инсталацията и ЕВС- а Сони се светна как трябва да стане, излъгахме го, даде ток на бобините, което до момента не успявахме да направим и се приготвихме да палим. След като оправихме инсталацията и Сони изряза излишните кабели, закърпи накъсаните от "майсторите" кабели опитахме да палим.. да ама не. Компютъра не бачка
Сложихме работещ комп.. стартера не ще да изхвърли
Сменихме стартера и колата пална. Паленето беше само за няколко секунди, защото колата нямаше радиатори и т.н. При закачването на радиатора, гледам- нов радиатор ... китайски
Бах маааму, къде ми е Нисенса за който платих 500лв преди по-малко от година в Англия? След бърза справка с "майстора" се оказа, че Нисенса изчезнал и той купил нов... китайски за 200лв
Същата съдба беше сполетяла и болтовете на маховика, уж били купени нови от Евроболт, но после се оказа, че новите са всъщност мойте стари скъсени с флекса. Как да е, накачихме радиатори, маркучи и наляхме антифриза в 3 часа през нощта вече. Весели и щастливи се готвим със Сони вече да ходим да лягаме, че на другия ден да я изкарваме и по едно време гледаме антифриза тече по земята.
Бах мааму.. залягаме долу с лампи и фенери, тече от капака на веригите, направо липсва парче там, където са подмазвали със силикон. После като се свали помпата и светнахме в дупката с фенер имаше такива дупки на капака, че светеше чак отвън.
Видя се, че трябва да се вади пак мотора и решаваме след толкова цигании да видим уж перфектния мотор на кво мяза. Блока е челосан, бил перфектен, ангренажа сменен, всички гарнитури нови, въобще читава работа. Да, ама не ... Днес Сони свали главата и веригите и що да видим? По целия мотор има сменено всичко на всичко 2 вериги и гарнитура на главата, която така омазана със силикон на капака на веригите, че надали щеше да кара много дори и да я бях подкарал . Всичко друго старо.. на "майстора" гарнитури са му дадени, оптегачи за веригите също, болтове за главата. Един от бананите на веригите, който е даден нов освен, че е стария ами го и заварили за мотора с телоподаващото
Луфта на перфектния мотор, дето само от малко хонинг имал нужда е толкова голям, че се виждат сегментите, а като се налее бензин на буталото изтича за секунди. За ръбовете и надиранията няма да споменавам, виждат се на снимките. Маслото източихме, защото докато се мъчихме да палим я удавихме на 100 пъти и стана на гъз. Отделно мотора беше толкова чист, че самото масло за 3 минути работа и 1 месец стоене в мотора излезе черно като гъз.
И други свинщини имаше ама в момента не си ги спомням, че са доста. Отделно от стария ми мотор липсват много работи, които тепърва трябва да ходя да си издирвам. Аааа без малко да забравя- дюзите от 25- цата бяха заменени с 20- кови и то толкова запушени, че нищо не става от тях. Чисто новите ми сплитери, които бях сложил дни преди да закарам колата са доста издрани от долу, М бронята на 2- 3 седмици е счупена на 2 места, десния ми праг е отлепен от качването на подемника и се държи на 2 места и двата ми предни калника са за боя, на няколко места надрани и целите в следи от ципове на дрехи, дето някой се е надвесвал към мотора и се е търкал в тях.
Ето ги и снимките от брилянтната работа на майстор Любо от Люлин и горката ми кола в която само който ме познава знае колко съм налял а няколко гащници решиха да вземат за донор. Днес ми се появиха съмнения и за валовете дали са моите, та тия дни ще ходят на замерване да видим какво е положението там.
Та в крайна сметка човек налива пари в кола, маховици, валове, двигател, ремонт и се явява бай "майстор", който му ебава майката. Иначе като го слушаш е един компетентен, уверен, колко мотори бил направил през живота си и т.н.. няма кво да кажа- Булгаристан!
ПЕРФЕКТЕН БЛОК, НА ВТОРАТА СНИМКА СЕ ВИЖДА СЕГМЕНТА АМА КВО ТОЛКО..




МАЛКО ТУНИНГ НА БАНАНА С ТЕЛОПОДАВАЩОТО

СИЛИКОН НА НОВАТА ГАРНИТУРА, ЩО НЕ?
ОПТЕГАЧА СЧУПЕН, ГОЛЯМА РАБОТА, КВО ПРЕЧИ?



МАСЛО НА 3 СЕКУНДИ РАБОТА



Живот и здраве колата вече е в добри ръце, Сони скоро ще я събере и ще стане това, което беше предвидена да е по начало. Парите за слагане на компресора отидоха в добрия майстор щото имах глупостта да предплатя тъй, че ще остане атмосферка повече време от предвиденото но.. съдба.
Може да не е точното място този подфорум, но е свързан с подобрения по колата и за това го пускам тук, пък и тук ще пусна резултатите, като завършим работата.
Та проекта се предполагаше, че ще се състои в смяната на мотора с 2.5 М50, като щеше да му се направи ревизия на глава и блока. По- гърбавите валове, които имах в 20- ката ще се преместят в новия мотор, ще се смени ангренажа и ще се монтира новия съединител закс спорт + олекотената фиданза. Уговорката беше мотора да се ревизира близо 2 месеца преди да закарам колата и като стане мотора да закарам колата за 2 дни да се сменят само валовете и да се пусне новият .
След 3 месеца вече не издържах след като се оказа, че не могат да направят инсталацията защото тя беше от 34- ка си прибрах колата с платформата. След няколкоседмична борба с инсталацията и ЕВС- а Сони се светна как трябва да стане, излъгахме го, даде ток на бобините, което до момента не успявахме да направим и се приготвихме да палим. След като оправихме инсталацията и Сони изряза излишните кабели, закърпи накъсаните от "майсторите" кабели опитахме да палим.. да ама не. Компютъра не бачка





Видя се, че трябва да се вади пак мотора и решаваме след толкова цигании да видим уж перфектния мотор на кво мяза. Блока е челосан, бил перфектен, ангренажа сменен, всички гарнитури нови, въобще читава работа. Да, ама не ... Днес Сони свали главата и веригите и що да видим? По целия мотор има сменено всичко на всичко 2 вериги и гарнитура на главата, която така омазана със силикон на капака на веригите, че надали щеше да кара много дори и да я бях подкарал . Всичко друго старо.. на "майстора" гарнитури са му дадени, оптегачи за веригите също, болтове за главата. Един от бананите на веригите, който е даден нов освен, че е стария ами го и заварили за мотора с телоподаващото



И други свинщини имаше ама в момента не си ги спомням, че са доста. Отделно от стария ми мотор липсват много работи, които тепърва трябва да ходя да си издирвам. Аааа без малко да забравя- дюзите от 25- цата бяха заменени с 20- кови и то толкова запушени, че нищо не става от тях. Чисто новите ми сплитери, които бях сложил дни преди да закарам колата са доста издрани от долу, М бронята на 2- 3 седмици е счупена на 2 места, десния ми праг е отлепен от качването на подемника и се държи на 2 места и двата ми предни калника са за боя, на няколко места надрани и целите в следи от ципове на дрехи, дето някой се е надвесвал към мотора и се е търкал в тях.
Ето ги и снимките от брилянтната работа на майстор Любо от Люлин и горката ми кола в която само който ме познава знае колко съм налял а няколко гащници решиха да вземат за донор. Днес ми се появиха съмнения и за валовете дали са моите, та тия дни ще ходят на замерване да видим какво е положението там.
Та в крайна сметка човек налива пари в кола, маховици, валове, двигател, ремонт и се явява бай "майстор", който му ебава майката. Иначе като го слушаш е един компетентен, уверен, колко мотори бил направил през живота си и т.н.. няма кво да кажа- Булгаристан!
ПЕРФЕКТЕН БЛОК, НА ВТОРАТА СНИМКА СЕ ВИЖДА СЕГМЕНТА АМА КВО ТОЛКО..





МАЛКО ТУНИНГ НА БАНАНА С ТЕЛОПОДАВАЩОТО


СИЛИКОН НА НОВАТА ГАРНИТУРА, ЩО НЕ?

ОПТЕГАЧА СЧУПЕН, ГОЛЯМА РАБОТА, КВО ПРЕЧИ?




МАСЛО НА 3 СЕКУНДИ РАБОТА




Живот и здраве колата вече е в добри ръце, Сони скоро ще я събере и ще стане това, което беше предвидена да е по начало. Парите за слагане на компресора отидоха в добрия майстор щото имах глупостта да предплатя тъй, че ще остане атмосферка повече време от предвиденото но.. съдба.
- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Е няма такъв филм
но след тази тема поне от Баш ще стане Бивш майстор за много колеги
Да ти имам спокойствието аз лично 



ама как го е омазал само
то силикон ли то телоподаващо ли то мани....
Пич до колкото разбирам,си го дал само за смяна и ребилд на компоненти,а как се случват тия неща
кажи адреса на майстора да не се лъжат хората с самоуки селяци
,даже незнам ама май всички сме си патили от такива майстори тука няма празно

Пич до колкото разбирам,си го дал само за смяна и ребилд на компоненти,а как се случват тия неща


- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
баце споко само си хабиш нервите пари се изкарват,само неми е ясно уж си здраво момче сони също не е слаботелесен защо позовляваш да те правят на маимуна разни мазни "маисторчета"а не му начешеш гърбината с валовете
и давам за пример още колко подобни куриози има,дано ти олекне малко че не си наи зле
http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=2&t=109058

и давам за пример още колко подобни куриози има,дано ти олекне малко че не си наи зле
http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=2&t=109058
Гледам и не вярвам на ушите си!!!
Тоя е за убиване бре!Па и пари взел за тая работа!!!
Ми той трябва ти дава не да взима мамицата му ниедна!!!
Ей такива "майстори" трябва се линчуват публично за това което са направили.Ти наливаш пари и си отдаваш живота на един автомобил,а тоя ти смачква мечтата като цигане плик с лепило!
Поне сега надявам се е попаднал в добри ръце мотора и да се стане бързо и качествено както и трябва да бъде!!
Иначе и да се ядосваш и да не се то файда няма.
Обаче за парите трябва да мислиш нещо дето си му ги дал на тоз!
Какво точно оставям на тебе да си му мислиш!
Така мисля аз поне!
Поздрави и бързо възтановяване на матаретката!



Тоя е за убиване бре!Па и пари взел за тая работа!!!
Ми той трябва ти дава не да взима мамицата му ниедна!!!
Ей такива "майстори" трябва се линчуват публично за това което са направили.Ти наливаш пари и си отдаваш живота на един автомобил,а тоя ти смачква мечтата като цигане плик с лепило!
Поне сега надявам се е попаднал в добри ръце мотора и да се стане бързо и качествено както и трябва да бъде!!
Иначе и да се ядосваш и да не се то файда няма.
Обаче за парите трябва да мислиш нещо дето си му ги дал на тоз!
Какво точно оставям на тебе да си му мислиш!
Така мисля аз поне!
Поздрави и бързо възтановяване на матаретката!

То докато протече антифриза, който от 15лв бутилката + дестилираната вода, за които Иво е забравил да спомене, бяхме спокойни. Фактите, че жените, не ни говориха цяла седмица, ги подминавахме, ама като протече в 3 сутринта, на готова кола, е тогава и аз полудях. Ама нищо де, ще я направиме, рано или късно ще стане, ама като стане 

- orbb
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 18.06.2006
- Местоположение: Село София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 exclusive edition
- Мечтае да кара: M
Е*ати безобразието!!! То вече, за да отидеш на майстор трябва да имаш техническо образование и да му държиш ръцете докато работи по колата, за да си сигурен, че е направено както трябва. А този даже си е взел и нещата,които са му харесали.
Според мен трябва да му напишеш адреса и всичко в темата да знаят поне колегите. Чак и аз се изнервих само докато четях. Представям си какво ти е на теб.
Според мен трябва да му напишеш адреса и всичко в темата да знаят поне колегите. Чак и аз се изнервих само докато четях. Представям си какво ти е на теб.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
кой е тоя Любо от Люлин бре 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Ходете да му чупите кокалите на тоя "майстор"

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



Onqka написа:За т'ва мойта кола не ходи по "майстори".Патил съм и аз няколко пъти и е много неприятно ти да си бял,а жена ти да роди негърчеЗа т'ва сега к'вото и да се опраси по моя дръгел,аз и некой авер може се блъскаме 3 дена,ама поне знам че съм си го свършил сам и най-важното знам к'во съм свършил
Е то кво, за да си смениш гумите, да си купиш машини и да си ги държиш на балкона, за да си напраиш мотора да си купиш оборудване за автосервиз и да си монтираш подемник на трототара, за да си смениш алармата да минеш едно висше по слаботокови вериги, за да си претапицираш салона, да си купиш малко обущарска техника и да я туриш в кухнята и прочие, така ли? Щото аз мисля, че по света нещата вървят, защото всеки прави едно нещо, но както трябва, а тук всички правим много неща, себеси също включвам в това число. Аз затова мотори правя или само на себе си, или само на много близки, защото реших, че ще се занимавам с боядисване, ама като гледам как се гаврят хората и май ще сменям професията. Мене лично ме е яд май повече, че въпросният майстор, подбива реномето на кадърните монтьори, то е ясно, че като не е направено първия път, ще стане от втория, ама спомена от "майстора остава. Иво е такъв, че няма си осави коня в калта, разбирай както искаш, така, че колата му ще е на пътя и да се надяваме, че ще е скоро, тук има едни външни фактори като шлайфисти и части, ако всичко е наред, скоро ще се вози, но нервите и спомена не се забравят.
- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани