ТДС Болежка!
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
ТДС Болежка!
Здравейте ентусиасти, проблема ми е следния, тресе ми двигателя когато пусна педала на гаста ! При падане на оборотите се получава една гадна вибрация, особено като е студен двигателя! Тампоните на двигателя съм ги сменял, преди по-малко от година, имам вибраций на скоростнят лост, но те се пявяват при висока скорост и високи обороти разбира се.
Въпроса е дали проблема е механичен,от помпата или от нещо друго?
Благодаря за отзивчивоста!
Въпроса е дали проблема е механичен,от помпата или от нещо друго?
Благодаря за отзивчивоста!

- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Споко пичове там от доста време не ходя! Единственото хубаво нещо там е коженото яке на Митко Ангелов
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... t=nice+car
ПС Никос защо ти е изключен гсм-а бре, нали имахме уговорка

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... t=nice+car
ПС Никос защо ти е изключен гсм-а бре, нали имахме уговорка

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
К'ъв ти е мотора? М51?
Виж си амортисьорчето на обтягащия механизъм на ремъка (много лесно се вижда зад радиатора, и зад тръбата), както и обтягащата ролка и паразитната.
При мен от там се чуваха дзверски звуци (Слава Богу, че нямаше щети, та се разминах с малкия дявол). Явно не се обръща внимание на тези датайли.
Информаия на ухо: При TheBoss беше същото, само че първо скъса ремък и замина водната помпа.
Виж си амортисьорчето на обтягащия механизъм на ремъка (много лесно се вижда зад радиатора, и зад тръбата), както и обтягащата ролка и паразитната.
При мен от там се чуваха дзверски звуци (Слава Богу, че нямаше щети, та се разминах с малкия дявол). Явно не се обръща внимание на тези датайли.

Информаия на ухо: При TheBoss беше същото, само че първо скъса ремък и замина водната помпа.

Последна промяна ICE на 07 Мар 2005, 19:22, променена общо 1 път
Re: ТДС Болежка!
Tod написа:Здравейте ентусиасти, проблема ми е следния, тресе ми двигателя когато пусна педала на гаста ! При падане на оборотите се получава една гадна вибрация, особено като е студен двигателя! Тампоните на двигателя съм ги сменял, преди по-малко от година, имам вибраций на скоростнят лост, но те се пявяват при висока скорост и високи обороти разбира се.
Въпроса е дали проблема е механичен,от помпата или от нещо друго?
Благодаря за отзивчивоста!
Брат какво става ?? да не стана като с мойта




- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
ICE написа:К'ъв ти е мотора? М51?
Виж си амортисьорчето на обтягащия механизъм на ремъка (много лесно се вижда зад радиатора, и зад тръбата), както и обтягащата ролка и паразитната.
При мен от там се чуваха дзверски звуци (Слава Богу, че нямаше щети, та се разминах с малкия дявол). Явно не се обръща внимание на тези датайли.![]()
Информаия на ухо: При TheBoss беше същото, само че първо скъса ремък и замина водната помпа.
То се вижда(амортесьорчето), ама как да разбера дали е читаво?
Омаслено е, но пък никакви шумове не се чуват от там!
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Вероятна причина №1:
Щом е омаслено - з*еби, няма нужда и да го слушаш. По принцип то доопъва ремъка и "гаси" по-големите трептения, когато колата изпадне в резонанс (наслагват се трептения с различни честоти, които в един момент съвпадат и ....... звуците са майка плаче
). При мен се усещаше най-ясно, при палена на студено. По време за загряването на двигателя, започваха тези звуци (странни), после утихваха. Също се чуваха от време на време без причина (вероятно лошо гориво и изпадаше в резонанс). От това, че амортисьорчето не работи, както трябва, може да се стигне дотам, че обтягащия механизъм да се завърти в посока обратна на работната (посоката в която насика амортисьора), да заклини и оттам куп пакости.
Значи палиш на студено (сутринта, след като е нощувала)
отваряш предния капак
гледаш и слушаш какво се случва
преценяваш
Ако не можеш да се справиш, just call me и ще си я слушкаме заедно!!!
Вероятна причина №2:
Лагер на съединителя, който притриса (почуква), когато, ама наистина когато си иска!
ПП. Ако искаш ела някой път до София на сбирка и ще събера лекарска комисия!
Щом е омаслено - з*еби, няма нужда и да го слушаш. По принцип то доопъва ремъка и "гаси" по-големите трептения, когато колата изпадне в резонанс (наслагват се трептения с различни честоти, които в един момент съвпадат и ....... звуците са майка плаче




гледаш и слушаш какво се случва


Ако не можеш да се справиш, just call me и ще си я слушкаме заедно!!!

Вероятна причина №2:
Лагер на съединителя, който притриса (почуква), когато, ама наистина когато си иска!
ПП. Ако искаш ела някой път до София на сбирка и ще събера лекарска комисия!

- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Благодаря ICE, утре сутринта ще закача един КТС, да видя от там дали ще искочи нещо по еликтрониката и после ще мисля за амортисьорчето!
По обяд ще пиша за резултатите!
Още веднъж благодаря!
По обяд ще пиша за резултатите!
Още веднъж благодаря!

- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Резултата, на първо четене е както ме упъти АИС е от амортисьорчето на ремаците или някоя разбита ролка по ремъците! Ще пусна едно ЛС на Боса, да го питам при него проблема какъв е бил!
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Tod написа:Резултата, на първо четене е както ме упъти ICE, от амортисьорчето на ремъците или някоя разбита ролка по ремъците! Ще пусна едно ЛС на Боса, да го питам при него проблема какъв е бил!
Няма к'во да питаш TheBoss, нали веч ти казах, пък и той беше с повече щети. Просто трябва да решиш какво ще смениш! Съвет от мен: най-наложително е да се сменят амортисьорчето + обтягащата ролка + паразитната, след което няма да познаеш какъв звук ще вади твоя двигател. И понеже така и така ще сменяш, препоръчвам ти да си смениш и ремъка (става въпрос за още 20-ина лева и малко повечко работа).
ПП. Най-често проблема е и в двете неща: обтегач и ролки


16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани