Водороден Генератор - как стои въпроса
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- CheFs
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 13.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d
- Мечтае да кара: E30 M3
Водороден Генератор - как стои въпроса
Добър вечер , колеги ! С баща ми разговаряхме на една тема , която незнам дали е била дискутирана.Как стои въпроса с водородния генерато.Четох тук там за тази интервенция , добавяне на генератор с водород , който намалява чуствително разхода и уж увеличава мощността.Аз повече гледам да намалим разхода на бензина ! Четах , че в България само на Алфа Ромео е правено и изглежда върши работа ! Сваля разхода на гориво средно с 10-15% и увеличавало мощността с 5-10% някъде ! Незнам дали това е добре за любимата марка и реших да Ви попитам Вас.Знам , че някой ще кажат , че може да няма смисъл , но аз искам да чуя как ще повлияе на мотора този генератор! Как мислите 

- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Ние няма кво да мислим. Те хората са го измислили...ама нали знаеш, пазарна икономика
http://nrg.blog.bg/viewpost.php?id=165465

http://nrg.blog.bg/viewpost.php?id=165465
- CheFs
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 13.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d
- Мечтае да кара: E30 M3
Колега благодаря това съм го чел , но дали е пробвано на БМВ?Чух и за някакъв генератор на Пантен или е друго ? 

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Братле, има Google, почети и направи извода за себе си.CheFs написа:Колега благодаря това съм го чел , но дали е пробвано на БМВ?Чух и за някакъв генератор на Пантен или е друго ?

Според мен е безумие... все едно да набиеш прахосмукачка в смукателните


Щом разхода има значение, сложи си ГИ и приключи въпроса. Кеф ти тунинг, кеф ти ремап, кеф ти да караш евтино... за всекиго по нещо



- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
проблемно звучи наистина , за всички с ламбда сонди цирка ще е голям
Естествено от китайските производители са дали решение - затапване на сондата , ама ЕКУто какво ще каже .... На теория наистина има потенциал , и мен от доста време ме сърби да пробвам. Има идея за плавен преход към изцяло водороден мотор , помощна система за остарелите и любими голямокубатурни двигатели 


- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
Истината е че тва с водата си е ОК,но доста хора са изчезнали беследно и тн замесени със откриването на този метод,щото нали се сещата колко държави се издържат само от нефт и то предимно населени с МУРГАВО НАСЕЛЕНИЕ,от онея с големите ножове.И тея мургавите държат целия свят в ръцете си със нефта,и изведнъж идва баи Пешо дето в гаража си направил двигатела да не работи с бензин амми с вода ха ха-оставям продължението на вас да фантазирате как може да продъжи историята с баи Пешо...... 

- Светлин
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 31.05.2009
- Местоположение: не си е в къщи !
- Пол: Мъж
- Кара: 530d E61 '2004
- Мечтае да кара: М5 Е60
колега аз съм свързвал такова нешто на една алфа само че ефект кой знае какъв нямаше и поради небрежност от страна на водача колекторите му хвръкнаха
нали знаете че водорода се пали доста лесно та като я оставил на контакт колата и след време врътнал ключа и БУМ . Успех

- Amorphiss
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520 ;E53 3.0D
Re: Водороден Генератор - как стои въпроса
Аде да я посъживим малко тая тема.
Миналата година сложих един такъв генератор на един мой бус Спринтер 312 , даде доста добра икономия от 8,5л./100км. свали на около 6/100 . Сега ще правя и е39-ката ми. След две седмици пристигат чаркалъците и я почвам ако ми даде такава икономия ще е просто идеално. като го направя ще мятам инфо. На дизела работи перфектно да видим и бензина как ще е .
Миналата година сложих един такъв генератор на един мой бус Спринтер 312 , даде доста добра икономия от 8,5л./100км. свали на около 6/100 . Сега ще правя и е39-ката ми. След две седмици пристигат чаркалъците и я почвам ако ми даде такава икономия ще е просто идеално. като го направя ще мятам инфо. На дизела работи перфектно да видим и бензина как ще е .
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Водороден Генератор - как стои въпроса

Re: Водороден Генератор - как стои въпроса
Колега, дай малко инфо. На кскъв двигател си сложил тази уредба? Бензин/дизел? С турбо/без трубо?Amorphiss написа:Аде да я посъживим малко тая тема.
Миналата година сложих един такъв генератор на един мой бус Спринтер 312 , даде доста добра икономия от 8,5л./100км. свали на около 6/100 . Сега ще правя и е39-ката ми. След две седмици пристигат чаркалъците и я почвам ако ми даде такава икономия ще е просто идеално. като го направя ще мятам инфо. На дизела работи перфектно да видим и бензина как ще е .
- Amorphiss
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520 ;E53 3.0D
Re: Водороден Генератор - как стои въпроса
Мотора на Спринтера е 2.9л. турбодизел (не ЦДИ) с електронно управление на ГНП-то. Пробвахме го това чудо и на един друг бус мерцедес 2.4 чист дизел , а и на една астра 1.6 моно инжекцион . На дизелите даде добра икономия около 2.5л. на 100км. но на астричката се представи слабо икономията която даде беше около 1.5-1.8литра. Сега чеакаме имулатора за ламбда сондата (би трябвало да вдигне доста икономията) която до 10 дена трябва да дойде. Другата седмица закочвам да прекарвам тръби и кабели за да може да остане само имулатора. Когато съм готов ще пусна една тема , решил съм да направя и едно дино и газ анализ с включен и изключен генератор за да знам какво става реално 

Re: Водороден Генератор - как стои въпроса
ОК. Доколкото разбирам водорода го пускате в колектора. Но като надуе турбото газта не се връща към водородния генератор? Вариант е да се пусне водорода преди турбото, но тогава при евентуална авария ще замине интеркулера и турбото. Интересно ми е като се отнеме на 100% педала на газта, двигателя трябва да върви и тогава няма да работи като моторна спирачка.Amorphiss написа:Мотора на Спринтера е 2.9л. турбодизел (не ЦДИ) с електронно управление на ГНП-то...

Не съм скептик, но мисля, че не е много проста работата.
Колега, Amorphiss, ще са радвам ако този проект излезне успешен. Успех!
- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: Водороден Генератор - как стои въпроса
водорода се пуска преди турбото ако почетеш има доста теми как и каде се включва и схем как сам даси направиш
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Водороден Генератор - как стои въпроса
Ето тук има тема за водород на М40, въпреки комерсиалния оттенък, мисля, че е полезна.
Never mistake motion for action...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани