съединитела нещо омекна

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 10.01.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 325i

Мнение от /////M » 25 Мар 2009, 12:57

miroslav4ev написа:
zigzag22 написа:
ами горе-долу е като да идеш на кръводаряване и си подадеш малкия пръст ....

Не мога да ти разбера мисълта... имаш впредвид, че така нищо няма да се получи и ще трябва да се източва цялата система ли? Защото моята спирачна течност със сигурност не е сменяна от поне от 3 години. Мисълта ми е, ако източа тази от казанчето, почистя го и сипя прясна, тя да се омеси с другата - ще има ли ефект?


Както колегата ти писа по-нагоре няма да има ефект. Течноста в казанчето според мен е 1/3 от тожа което се съдържа в системата. Или накратко нищо не правиш. :) :)

ПС. много добра метафора това с пръста :D :D :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 25 Мар 2009, 14:32

Значи , течността се източва от штуцерчето на работния цилиндър (за съеднителя ) и от пробките на всяко от колелата . Демек има да се отвият общо 5 пробки - 4 на колелата и една на съединителя. След като се източи цялата спирачна течност от системата се налива новата течност и се започва обезвъздушаване на спирачната система и на помпите на съединителя , едно по едно , като се започне от най -далечното колело (демек дясно задно, после ляво задно , дясно предно , ляво предно). Това го правят хората във почти всеки сервиз срещу 15 лв за работа и около 20 лв за самата течност.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Мнение от miroslav4ev » 25 Мар 2009, 14:50

metodi80 написа:Значи , течността се източва от штуцерчето на работния цилиндър (за съеднителя ) и от пробките на всяко от колелата . Демек има да се отвият общо 5 пробки - 4 на колелата и една на съединителя. След като се източи цялата спирачна течност от системата се налива новата течност и се започва обезвъздушаване на спирачната система и на помпите на съединителя , едно по едно , като се започне от най -далечното колело (демек дясно задно, после ляво задно , дясно предно , ляво предно). Това го правят хората във почти всеки сервиз срещу 15 лв за работа и около 20 лв за самата течност.


Благодаря за адекватният отговор :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 26 Мар 2009, 0:12

По-добре е, така да се направи процедурата, че да не влиза въобще въздух и да не се налага обезвъздушаване. В пеликан партс е описано.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Мнение от miroslav4ev » 26 Мар 2009, 10:20

agent smit написа:По-добре е, така да се направи процедурата, че да не влиза въобще въздух и да не се налага обезвъздушаване. В пеликан партс е описано.

Как така да се направи?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 26 Мар 2009, 13:03


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 26 Мар 2009, 22:27



Тази статия ,колега е за обезвъздушаване на спирачките .... ето я темата за обезвъздушаване на съединителя:

http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... _Slave.htm

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook