Чистачките задират капака !!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- djpamboss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 29.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Е36 318is M42 Passat B5.5 131hp
Чистачките задират капака !!!
Колеги имам проблем с раменете на чистачките ми , когато отварям капака закачат и трудно се отваря вече е надран там , също така когато са пуснати шофиорската чистачка (рамото и)се жули пак в капака . Имате ли идея как да ги оправя !?
Благодаря предварително
Благодаря предварително
- djpamboss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 29.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Е36 318is M42 Passat B5.5 131hp
- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
и при мен сащо е така закачат в капак като работят не но кат овдигам капака леко опират в капака
гадна работа аз си мислех да не неща капака де му има ама мяй не щом нее само при мене
Ама то нарочно може би е направено от БМВ така
защотот са толкова добре напревени тези нашите машини (коли) че не се налага да се вдига капака


Ама то нарочно може би е направено от БМВ така





- edd82_
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 13.11.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: вече 525d
Колеги спуках предното стъкло и след като ми сложиха ново в кобра и при мен се получи същото просто одвивате гаиките на рамената и регулирате докато несе оправи проблема.Ако пак нестава ги поизкривете малко несе чупят много лесно
УСПЕХ.

- SvetlyoSvetlyo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 264
- Регистриран на: 5.01.2009
При мен чистачката от към шофьора опира леко горе в гредата до стъклото и реших да ги регулирам, но след като регулирах да не опират горе започна да опира капака и я върнах както си беше мислех и аз да я изкривя, но се отказах...
това е един от доста разпространените проблеми по нашите скъпи машини...
Чистачките с времето образуват луфт, който за съжаление няма как да бъде оправен, най лесно ще разберете дали имате луфт когато хванете рамото на чистачката при болта и започнете да я клатите, луфта ще го усетите когато клатите чистачките по посока на фаровете <-> багажника. Много рядко се наблюдава луфт ляво огледало <-> дясно огледало. луфта не е нагоре надолу а само в една посока ( към фаровте ).
Решението е само 1 - смяна на целия механизъм ( не да смените само рамене на чистачките ) който се намира под корите, но за съжаление не мога да ви кажа как да установите дали новия механизъм няма луфт ( предполагам ще го вземете на старо ), моето предложение е слагате механизма, гледате дали опира в предния капак, дали чистачките движат като хората и ако всичко е чук си свиркайте
Чистачките с времето образуват луфт, който за съжаление няма как да бъде оправен, най лесно ще разберете дали имате луфт когато хванете рамото на чистачката при болта и започнете да я клатите, луфта ще го усетите когато клатите чистачките по посока на фаровете <-> багажника. Много рядко се наблюдава луфт ляво огледало <-> дясно огледало. луфта не е нагоре надолу а само в една посока ( към фаровте ).
Решението е само 1 - смяна на целия механизъм ( не да смените само рамене на чистачките ) който се намира под корите, но за съжаление не мога да ви кажа как да установите дали новия механизъм няма луфт ( предполагам ще го вземете на старо ), моето предложение е слагате механизма, гледате дали опира в предния капак, дали чистачките движат като хората и ако всичко е чук си свиркайте
Един крайно ограничен и отчайващо глупав бездарник с отрицателен коефицент на интелигентност, както си джитка из интернет, започва да чете това.....
Синтаксис от ергативен тип, в който пециенсът е в субектна позиция, а агенсът - в ергативна
Какво е П.У.Т.К.А ?
Това е Пункт за Управление и Тактическа Координация на Авиацията
Синтаксис от ергативен тип, в който пециенсът е в субектна позиция, а агенсът - в ергативна
Какво е П.У.Т.К.А ?
Това е Пункт за Управление и Тактическа Координация на Авиацията
- stoifata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 6.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Ε39 523i M52B25
Това наистина е много кофти проблем при Е36. И аз съм така. В началото като си купих колата ми правеше впечатление, ма с времето вече не ми беше толкова интересно да гледам какво има под капака и вече не ми прави толкова голямо впечатление. При мен обаче задират само при отваряне и затваряане на капака.
Та по темата.
Аз се чудех следното. Ако не се бъркам чистачките са на нещо като болт нали? Ако се развие и чистачката се завърти малко по посока на движението и при нормална работа няма ли да се избегне това драскане на капака.
Та по темата.
Аз се чудех следното. Ако не се бъркам чистачките са на нещо като болт нали? Ако се развие и чистачката се завърти малко по посока на движението и при нормална работа няма ли да се избегне това драскане на капака.
HA_PEMOHT написа:... Решението е само 1 - смяна на целия механизъм ( не да смените само рамене на чистачките ) който се намира под корите ....
За съжаление само това е решението

Цената на новия механизъм - оригинален (без ел.мотора) за Е34 е над 700 лв.
Не вярвам на Е36 да са пропуснали да го "оценят" подобаващо.
ew
пичове теа оси на чистачките лагеруват на бронзови фтулки и като се износят се получава изкривяване от напрежението на пружината ,та тези фтулки могат да се сменят ,един стугар може да реши проблема .................
- stoifata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 6.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Ε39 523i M52B25
Re: ew
krasi_bmw написа:пичове теа оси на чистачките лагеруват на бронзови фтулки и като се износят се получава изкривяване от напрежението на пружината ,та тези фтулки могат да се сменят ,един стугар може да реши проблема .................
Мале от предишния пост получих аритмия като прочетох за тези 700 лв. Ма вече съм си в ритъм.
Иначе тези втулки от какъв материал могат да се направят за да не се получи пак този луфт.
tsb_bg написа:HA_PEMOHT написа:... Решението е само 1 - смяна на целия механизъм ( не да смените само рамене на чистачките ) който се намира под корите ....
За съжаление само това е решението![]()
Цената на новия механизъм - оригинален (без ел.мотора) за Е34 е над 700 лв.
Не вярвам на Е36 да са пропуснали да го "оценят" подобаващо.
предполагам че може и да се намери доста по евтино по другите магазини, но нямам идея, не съм търсил никога
Един крайно ограничен и отчайващо глупав бездарник с отрицателен коефицент на интелигентност, както си джитка из интернет, започва да чете това.....
Синтаксис от ергативен тип, в който пециенсът е в субектна позиция, а агенсът - в ергативна
Какво е П.У.Т.К.А ?
Това е Пункт за Управление и Тактическа Координация на Авиацията
Синтаксис от ергативен тип, в който пециенсът е в субектна позиция, а агенсът - в ергативна
Какво е П.У.Т.К.А ?
Това е Пункт за Управление и Тактическа Координация на Авиацията
- Mitaka85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 525
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
SvetlyoSvetlyo написа:При мен чистачката от към шофьора опира леко горе в гредата до стъклото и реших да ги регулирам, но след като регулирах да не опират горе започна да опира капака и я върнах както си беше мислех и аз да я изкривя, но се отказах...
аз направих същото! Много Е36 го имат този проблем , а той идва от механизма - с времето се амортизира !
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани